eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakliczyn"Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn w roku szkolnym 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn w roku szkolnym 2024/2025"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKLICZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 32

1.5.2.) Miejscowość: Zakliczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-840

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zakliczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zakliczyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn w roku szkolnym 2024/2025"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb9d4ef6-8b2c-4b66-abbc-b672058c7cca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002504/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424262

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UM-III.271.ZP.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 336018,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do ZS-P w Paleśnicy (przystanek Paleśnica Szkoła) oraz do ZSPiP w Filipowicach (przystanek Filipowice Szkoła) na trasie Zdonia-Stróże – Filipowice – Ruda Kameralna – Borowa – Olszowa – Jamna – Bujne -Dzierżaniny – Roztoka Brzeziny, Tropie oraz na trasie Piaski Drużków – Filipowice (przystanek Filipowice Szkoła)

Ilość uczniów 127 w roku szkolnym 2024/2025.
Godziny dowozu i odwozu zgodne z obowiązującym uczniów planem lekcji, tj. dla:
- ZS-P Paleśnica dowóz w godzinach 7:00-7:45, a odwóz o godz. 14:10 i 15:10,
- ZSPiP Filipowice dowóz na godzinę 7:55, a odwóz. godz. 14:45 lub 15:15
Szczegółowy wykaz uczniów z podziałem na poszczególne przystanki na trasie Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 30 sierpnia 2024 r.
Zamawiający wymaga wykorzystania minimum 3 pojazdów o minimalnej liczbie 38 miejsc siedzących oraz 1 pojazdu o minimalnej liczbie 20 miejsc siedzących. Zamawiający dopuszcza zastosowanie kilku pojazdów przy zachowaniu podanych wymagań odnośnie rozkładu jazdy oraz liczby miejsc siedzących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22459000-2 - Bilety

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 129351,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do SP w Stróżach (przystanek Stróże Szkoła), do SP w Faściszowej (przystanek Faściszowa Szkoła) oraz do SP w Zakliczynie (przystanek Zakliczyn Szkoła) z miejscowości Bieśnik, Faściszowa, Faściszowa Modrzewiowe Wzgórze, Kończyska, Kończyska Biała Góra, Wróblowice, Lusławice, Słona, Stróże, Wesołów, Wesołów Chrapy, Wola Stróska, Zakliczyn, Zdonia, Zawda Lanckorońska na trasach obejmujących ww. miejscowości.

Ilość uczniów 279 w roku szkolnym 2024/2025.
Rozkład jazdy ma zapewniać w dniach nauki szkolnej uczniom dojazd do placówki minimum na 10 minut przed rozpoczęciem lekcji (7.50) oraz odwóz do miejsca zamieszkania o godz. 12:30, 14:30 lub 15:20.
Szczegółowy wykaz uczniów z podziałem na poszczególne przystanki na trasie Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 30 sierpnia 2024 r.
Zamawiający wymaga wykorzystania minimum 3 pojazdów o minimalnej liczbie 70 miejsc siedzących oraz 2 pojazdów o minimalnej liczbie 35 miejsc siedzących. Zamawiający dopuszcza zastosowanie kilku pojazdów przy zachowaniu podanych wymagań odnośnie rozkładu jazdy oraz liczby miejsc siedzących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22459000-2 - Bilety

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 206666,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo - Usługowa "FTU" Magdalena Jakubas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733015786

7.3.3) Ulica: Biadoliny Radłowskie 294

7.3.4) Miejscowość: Biadoliny Szlacheckie

7.3.5) Kod pocztowy: 32-828

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo - Usługowa "FTU" Magdalena Jakubas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733015786

7.3.3) Ulica: Biadoliny Radłowskie 294

7.3.4) Miejscowość: Biadoliny Szlacheckie

7.3.5) Kod pocztowy: 32-828

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.