Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00475804/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Nowosądecka Infrastruktura Komunalna sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385887973
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 3
1.4.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@nikns.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/nikns
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489259
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00475804
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507 ze zm.) .
3. W zakresie spełniania warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy, tj.
3.1 w zakresie warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3.2 w zakresie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3.3 w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy
3.3.1 posiadali zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN (sto tysięcy złotych);
3.3.2 byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna wysokość sumy gwarancyjnej ubezpieczenia wynosi 3 0000 000,00 PLN (trzy miliony złotych).
W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, tj. 28.08.2024 r.
3.4 w zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy:
3.4.1 nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej 3 usługi (w ramach 3 odrębnych umów zawartych z Inwestorem) zarządzania realizacją inwestycji polegającej na budowie obiektu kubaturowego/obiektów kubaturowych, a w zakres wykonywanych usług wchodził wielobranżowy nadzór inwestorski (obejmujący branże/specjalności: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i teletechniczną),
o wartości każdej z inwestycji nie mniejszej niż 15 mln zł brutto, w tym co najmniej
2 inwestycje realizowane były w trybie "zaprojektuj i wybuduj",
W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, tj. 28.08.2024 r.
3.4.2 wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.:
3.4.2.1 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Koordynatora Projektu, która:
1) ma minimum 10 letnie doświadczenie w koordynowaniu (ze strony Inwestora lub Inwestora Zastępczego) procesów inwestycyjnych obejmujących swoim zakresem budowę / przebudowę / rozbudowę obiektów kubaturowych, w tym co najmniej jednej inwestycji kubaturowej o wartości nie mniejszej niż 15 mln zł brutto realizowanej w trybie "zaprojektuj i wykonaj/wybuduj",
2) w ciągu ostatnich 10 lat uczestniczyła (po stronie Inwestora lub po stronie Inwestora Zastępczego) w koordynacji / nadzorowaniu co najmniej jednego programu naprawczego w obiekcie budowlanym kubaturowym, w tym w przygotowaniu projektu (dokumentacji projektowej) prac naprawczych związanych z nieprawidłowym wykonaniem i/lub awarią wykonanych robót
3.4.2.2 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego, która:
1) posiada wykształcenie wyższe (minimum: mgr inż.)
2) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
3) posiada minimum 10-cio letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu funkcji kierownika budowy i/lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
4) pełniła funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego na co najmniej jednej inwestycji kubaturowej o wartości inwestycji nie mniejszej niż 15 mln zł brutto,
5) pełniła funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego na co najmniej jednej inwestycji kubaturowej o wartości nie mniejszej niż 15 mln zł brutto realizowanej
w trybie "zaprojektuj i wykonaj",
3.4.2.3 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która:
1) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
2) posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe,
3) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy co najmniej dwóch obiektów kubaturowych, w tym co najmniej jednego budynku o charakterze użyteczności publicznej lub innego ogólnodostępnego budynku przeznaczonego do wykonywania podobnych funkcji – o powierzchni użytkowej większej niż 2 000 m2;
3.4.2.4 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która:
1) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe,
3) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy co najmniej dwóch obiektów kubaturowych w tym co najmniej jednego budynku o charakterze użyteczności publicznej lub innego ogólnodostępnego budynku przeznaczonego do wykonywania podobnych funkcji – o powierzchni użytkowej większej niż 2 000 m2;
3.4.2.5 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która:
1) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
2) posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe,
3) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy co najmniej dwóch obiektów kubaturowych w tym co najmniej jednego budynku o charakterze użyteczności publicznej lub innego ogólnodostępnego budynku przeznaczonego do wykonywania podobnych funkcji – o powierzchni użytkowej większej niż 2 000 m2;
3.4.2.6 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, która:
1) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
2) posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe,
3) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy co najmniej dwóch obiektów kubaturowych w tym co najmniej jednego budynku o charakterze użyteczności publicznej lub innego ogólnodostępnego budynku przeznaczonego do wykonywania podobnych funkcji – o powierzchni użytkowej większej niż 2 000 m2;
3.4.2.7 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję specjalisty ds. multimediów i systemów teleinformatycznych, która:
1) posiada wyższe wykształcenie techniczne (min. mgr inż.),
2) posiada licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia,
3) nadzorowała realizację lub kierowała co najmniej jedną realizacją obejmującą swoim zakresem wykonanie instalacji oświetleniowej, wizyjnej i nagłośnieniowej na obiekcie sportowym,
4) nadzorowała realizację lub kierowała realizacjami, które obejmowały swoim zakresem dostawę i montaż wraz z uruchomieniem sprzętu / urządzeń / systemów AV/IT na obiektach użyteczności publicznej lub innych ogólnodostępnych budynków przeznaczonych do wykonywania podobnych funkcji, w zakres których wchodziły wielogabarytowe ekrany LED, projektory, głośniki, pętle indukcyjne, komputery / odtwarzacze, oświetlenie efektowe, systemy zarządzania i sterowania multimediami i oświetleniem efektowym, systemy dystrybucji biletów, obiektowe systemy kontroli,
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507 ze zm.) .
3. W zakresie spełniania warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy, tj.
3.1 w zakresie warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3.2 w zakresie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3.3 w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy
3.3.1 posiadali zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN (sto tysięcy złotych);
3.3.2 byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna wysokość sumy gwarancyjnej ubezpieczenia wynosi 3 0000 000,00 PLN (trzy miliony złotych).
W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, tj. 28.08.2024 r.
3.4 w zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy:
3.4.1 nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej 3 usługi (w ramach 3 odrębnych umów zawartych z Inwestorem) zarządzania realizacją inwestycji polegającej na budowie (przez co należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę) lub przebudowie (przez co należy rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego) obiektu kubaturowego/obiektów kubaturowych, a w zakres wykonywanych usług wchodził wielobranżowy nadzór inwestorski (obejmujący branże/specjalności: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i teletechniczną), o wartości każdej z inwestycji nie mniejszej niż 15 mln zł brutto, w tym co najmniej 2 inwestycje realizowane były w trybie "zaprojektuj i wybuduj".
W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, tj. 28.08.2024 r.
3.4.2 wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.:
3.4.2.1 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Koordynatora Projektu, która:
1) ma minimum 10 letnie doświadczenie w koordynowaniu (ze strony Inwestora lub Inwestora Zastępczego) procesów inwestycyjnych obejmujących swoim zakresem budowę / przebudowę / rozbudowę obiektów kubaturowych, w tym co najmniej jednej inwestycji kubaturowej o wartości nie mniejszej niż 15 mln zł brutto realizowanej w trybie "zaprojektuj i wykonaj/wybuduj",
2) w ciągu ostatnich 10 lat uczestniczyła (po stronie Inwestora lub po stronie Inwestora Zastępczego) w koordynacji / nadzorowaniu co najmniej jednego programu naprawczego w obiekcie budowlanym kubaturowym, w tym w przygotowaniu projektu (dokumentacji projektowej) prac naprawczych związanych z nieprawidłowym wykonaniem i/lub awarią wykonanych robót
3.4.2.2 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego, która:
1) posiada wykształcenie wyższe (minimum: mgr inż.)
2) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
3) posiada minimum 10-cio letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu funkcji kierownika budowy i/lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
4) pełniła funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego na co najmniej jednej inwestycji kubaturowej o wartości inwestycji nie mniejszej niż 15 mln zł brutto,
5) pełniła funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego na co najmniej jednej inwestycji kubaturowej o wartości nie mniejszej niż 15 mln zł brutto realizowanej w trybie "zaprojektuj i wykonaj",
3.4.2.3 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która:
1) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
2) posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe,
3) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy co najmniej dwóch obiektów kubaturowych, w tym co najmniej jednego budynku o charakterze użyteczności publicznej lub innego ogólnodostępnego budynku przeznaczonego do wykonywania podobnych funkcji – o powierzchni użytkowej większej niż 2 000 m2;
3.4.2.4 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która:
1) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe,
3) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy co najmniej dwóch obiektów kubaturowych w tym co najmniej jednego budynku o charakterze użyteczności publicznej lub innego ogólnodostępnego budynku przeznaczonego do wykonywania podobnych funkcji – o powierzchni użytkowej większej niż 2 000 m2;
3.4.2.5 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która:
1) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
2) posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe,
3) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy co najmniej dwóch obiektów kubaturowych w tym co najmniej jednego budynku o charakterze użyteczności publicznej lub innego ogólnodostępnego budynku przeznaczonego do wykonywania podobnych funkcji – o powierzchni użytkowej większej niż 2 000 m2;
3.4.2.6 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, która:
1) posiada uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w ograniczonym zakresie,
2) posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe,
3) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy co najmniej dwóch obiektów kubaturowych w tym co najmniej jednego budynku o charakterze użyteczności publicznej lub innego ogólnodostępnego budynku przeznaczonego do wykonywania podobnych funkcji – o powierzchni użytkowej większej niż 2 000 m2”;
3.4.2.7 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję specjalisty ds. multimediów i systemów teleinformatycznych, która:
1) posiada wyższe wykształcenie techniczne (min. mgr inż.),
2) posiada licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia,
3) nadzorowała realizację lub kierowała co najmniej jedną realizacją obejmującą swoim zakresem wykonanie instalacji oświetleniowej, wizyjnej i nagłośnieniowej na obiekcie sportowym,
4) nadzorowała realizację lub kierowała realizacjami, które obejmowały swoim zakresem dostawę i montaż wraz z uruchomieniem sprzętu / urządzeń / systemów AV/IT na obiektach użyteczności publicznej lub innych ogólnodostępnych budynków przeznaczonych do wykonywania podobnych funkcji, w zakres których wchodziły wielogabarytowe ekrany LED, projektory, głośniki, pętle indukcyjne, komputery / odtwarzacze, oświetlenie efektowe, systemy zarządzania i sterowania multimediami i oświetleniem efektowym, systemy dystrybucji biletów, obiektowe systemy kontroli.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - warunki zostały określone w Rozdziale VII pkt 3 ppkt 3.3.1 SWZ;
b) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - warunki zostały określone w Rozdziale VII pkt 3 ppkt 3.3.2 SWZ;
c) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - warunki zostały określone w Rozdz. VII pkt 3 ppkt. 3.4.1 SWZ;
d) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - warunki określone zostały w Rozdziale VII pkt 3 ppkt 3.4.2 SWZ,
e) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
f) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
g) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
h) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
1. dokumentu, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy/ podmiotu udostępniającego zasoby;
2. oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
3. zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia (jeżeli dotyczy).
Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
1. dokumentu, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy/ podmiotu udostępniającego zasoby;
2. oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
3. zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-09 09:00
Po zmianie:
2024-09-11 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-09 10:00
Po zmianie:
2024-09-11 10:00
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: PO w Nowym Sączu, PR w Nowym Sączu, PR w Nowym Targu, PR w Gorlicach, PR w Limanowej, Prokuratury Rejonowej w Muszynie
- Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych oraz sprzętu medycznego
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- BZP.271.106.2024 "Modernizacja lokalu położonego przy ul. Nawojowskiej 43 polegająca na adaptacji pomieszczeń świetlicy na dwa mieszkania".
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/warsztatów w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu".
- Utrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych, powiatowych i krajowych na terenie Miasta Nowego Sącza w okresie od dnia 1.01.2025r. do 31.12.2027r. - cz. I - roboty budowlane
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Fizyków - dokumentacja projektowa
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą: "Budowa kompleksu przedszkolno - żłobkowego w Obrowie
- Usługa nadzoru inwestorskiego dla inwestycji PolFEL
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
- Nadzór i administracja kontraktami wraz z doradztwem w zarządzaniu projektem - "Rozbudowa Systemu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Skarbimierz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.