eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO I ETYLINY Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W ROKU 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO I ETYLINY Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W ROKU 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710063672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6b

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 25 798 22 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puik.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puik.lukow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka z ograniczoną odpowiedzilnością

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO I ETYLINY Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W ROKU 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c842c2ee-81eb-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://puik.lukow.pl/index.php?id=04171230

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 18.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą,
z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
18.4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
18.4.1. poprzez Platformę, dostępną pod adresem:
https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
zawiera pkt 18 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 37.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
37.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. ul. Partyzantów 6b, 21-400 Łuków, email: sekretariat@puik.lukow.pl,
37.1.2. inspektorem ochrony danych w Przedsiębiorstwie Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Partyzantów 6b, 21-400 Łuków jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych w PUIK
sp. z o.o. e-mail: iod@puik.lukow.pl;
37.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 33/PN/TL /2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.5. Sprzedaż oleju napędowego i etyliny spełniających wymagania jakościowe dla paliw ciekłych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm. oraz rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U z 2020 r. poz. 727) a
także obowiązywaniem norm polsko-unijnych PN-EN 228+A1:2017-06, i PN-EN 590+A1:2017-6,
z tankowaniem pojazdów Zamawiającego w stacji paliw.
4.6. Ze względów ekonomicznych i organizacyjnych ważnych dla Zamawiającego stacja paliw Wykonawcy może być zlokalizowana w odległości nie większej niż w promieniu 3000 metrów od siedziby Zamawiającego przy ul. Partyzantów 6 b, 21-400 Łuków.
4.7. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb, indywidualnie dla każdego pojazdu, maszyny lub urządzenia.
4.8. Częstotliwość tankowania w zależności od potrzeb średnio 4 do 8 pojazdów dziennie.
4.9. Przewidywany średni zakup w okresie obowiązywania umowy to:
- ok. 112 000 litrów oleju napędowego,
- ok. 8 500 litrów etyliny.
4.10. Podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia w trakcie obowiązywania umowy ilości zakupu paliwa, jeżeli zaistnieje taka potrzeba, której Zamawiający z przyczyn niezależnych nie mógł przewidzieć.
4.11. Umożliwienie tankowania we wszystkie dni tygodnia w godz. 7.00 - 15.00.
4.12. Wykonawca będzie posiadał w swoich zasobach zbiornik na paliwo (olej napędowy) o pojemności
przynajmniej 20 000 litrów.
4.13. Wykonawca, będzie posiadał w swoich zasobach agregat prądotwórczy o odpowiedniej mocy zapewniającej uruchomienie dystrybutorów, lub inne niezależne źródło energii, które zapewni możliwość tankowania w czasie braku energii elektrycznej zasilającej dystrybutory paliwowe.
4.14. Wykonawca o ile nie posiada w swoich zasobach agregatu prądotwórczego lub innego niezależnego źródła zasilania, zobowiąże się do zaopatrzenia się w taki agregat, w okresie jednego miesiąca od chwili podpisania umowy.
4.15. Wykonawca jeżeli po upływie jednego miesiąca od podpisania umowy nie wykaże, że posiada agregat o odpowiedniej mocy, będzie mu naliczana kara umowna, w wysokości 100,00 zł netto dziennie.
4.16. Wykonawca, ma zabezpieczyć rezerwową, minimalną ilość paliwa w swoich zbiornikach, dla Zamawiającego, w ilości co najmniej 5000 litrów ON i 500 litrów etyliny, i wydania tylko na polecenie Zarządu PUIK Sp. z o.o.
4.17. Wykonawca w zależności od potrzeb (ON letni po 2 maja, i po 1 listopada ON zimowy), dostarczy olej napędowy do dwóch zbiorników na paliwo o pojemności 2500 litrów każdy, będących w zasobach Zamawiającego, znajdujących się na terenie Zakładu Wodociągów
w Łukowie, ul. Partyzantów 6b oraz Zakładzie Oczyszczania Miasta przy ul. Świderskiej 128.
4.18. Zamawiający udostępni (wykaz pojazdów i pracowników upoważnionych do zakupu paliwa),
tylko Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Załącznik Nr. 1 do umowy.
4.19. Zamawiający nie przewiduje innej formy rozliczeń jak bezgotówkowe (karty mikroprocesorowe
lub inne karty paliwowe) za zakup paliwa,
4.20. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy, który zapewnia bezgotówkowy zakup paliwa
za pomocą kart mikroprocesorowych lub innych kart paliwowych, do ewidencjonowania
w asygnatach rozchodowych i kartach drogowych lub raportach pracy sprzętu, pobranego paliwa, o ile nie będzie możliwości zaewidencjonowania zakupionego paliwa w systemie elektronicznym (np.: awaria systemu, itp.),
4.21. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy:
- udostępnienia Zamawiającemu ,,narzędzie’’ (program komputerowy, aplikację itp.
do pięciu komputerów wskazanych przez Zamawiającego w swoich Zakładach
i Administracji), posiadające możliwość do bieżącego wglądu w każdym czasie w ewidencję zakupu paliwa przez pracowników Zamawiającego,
- przeszkolenia wszystkich upoważnionych pracowników Zamawiającego do zakupu paliw przy
pomocy kart mikroprocesorowych lub innych kart paliwowych,
- wystawienia kart paliwowych zapewniających bezgotówkowy zakup paliwa przypisanych
do numeru rejestracyjnego pojazdu i kierowcy (Załącznik nr 1 do umowy),
- Wystawienia określonej ilości kart paliwowych na okaziciela (na firmę), do tankowania innego
rodzaju maszyny lub urządzenia Zamawiającego,
- karty mikroprocesorowe lub inne karty paliwowe, powinny spełniać standardy zabezpieczeń
i być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany tylko
ich użytkownikom,
- Zamawiający oczekuje załączenia do oferty, wzoru wniosku o wydanie i użytkowanie kart
do bezgotówkowego zakupu paliwa,
- Zamawiający wymaga aby z ogółu wszystkich pojazdów, maszyn i urządzeń korzystających
z paliw (ON i Etyliny) znajdujących się na stanie Zamawiającego a będących na wyposażeniu poszczególnych Zakładów Zamawiającego, wyodrębnione zostały rozliczenia (ilości pobranego paliwa i oddzielnego fakturowania), dla ośmiu oddzielnych grup, zgodnie z Załącznikiem
nr 1 do umowy,
- za wydanie kart mikroprocesorowych dla wszystkich pojazdów, maszyn lub urządzeń Zamawiającego, koszty ponosi Wykonawca,
- w przypadku zgubienia, zniszczenia lub kradzieży karty, Wykonawca po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. Ponadto w przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Wykonawca bezpłatnie wyda inną kartę lub dokona wymiany karty zniszczonej na nową nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia,
- koszty związane z obsługą kart mikroprocesorowych w całym okresie realizacji zamówienia
ponosi Wykonawca.
- Szczegółowe ustalenia w zakresie ilości kart paliwowych, ich rodzajów i opcji uzgodnione zostaną z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy.
4.22. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
we wzorze umowy zawartym w Tomie II SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134220-5 - Paliwo do silników diesla (EN 590)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.1. Ofertę należy złożyć poprzez Platformę pod adresem:
https://puik- lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „OFERTY”.
23.2. Ofertę należy złożyć w następujący sposób:
23.3. Wykonawca składa Ofertę poprzez:
23.3.1. wypełnienie Formularza Oferty (informacje zawarte w SWZ),
23.3.2. dodanie w zakładce „OFERTY" dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ, podpisanych podpisem elektronicznym przez osoby umocowane. Czynności realizowane są poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany.
23.3.3. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację.
23.3.4. Wykonawca załączając dokument oznacza czy jest on: „Tajny” – dokument stanowi
„tajemnice przedsiębiorstwa” lub opcję „Jawny” – niestanowiący tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
23.3.5. Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę".
23.3.6. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta została złożona” oraz wygenerowany raport ofert z zakładki „Oferty”
23.3.7. Po zapisaniu, plik jest w Systemie zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik, może go usunąć zaznaczając plik i klikając polecenie „usuń".
23.3.8. Wykonawca może samodzielnie wycofać złożoną przez siebie ofertę. W tym celu
w zakładce „OFERTY" należy zaznaczyć ofertę, a następnie wybrać polecenie „Wycofaj ofertę”
23.3.9. Po upływie terminu składania ofert, złożenie Oferty (załączników) nie będzie możliwe.

23.3.10. Zastrzeżenie dotyczące informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia.
23.3.11. Składając ofertę w postaci elektronicznej na Platformie dokumenty „stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa” powinny zostać załączone w osobnym pliku wraz
z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Tajne". Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj".
23.4. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena PB

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość udzielonego upustu na wszystkie materiały pędne

4.3.6.) Waga: 80

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

14.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
14.1.1. nie podlegają wykluczeniu,
14.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
14.2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
14.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 220),
14.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować (w ramach własnej sieci lub na podstawie porozumień z innymi podmiotami) przynajmniej jedną stacją paliw zapewniającą możliwość tankowania paliw będących przedmiotem zamówienia we wszystkie dni tygodnia w godz. 7:00 – 15:00, która znajduje się w odległość nie większej niż w promieniu 3000 metrów od siedziby Zamawiającego przy ul. Partyzantów 6 b, 21-400 Łuków. Powyższy warunek Wykonawcy wskazują w formularzu oferty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 16.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał
poniższych środków dowodowych:
a) Aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnej z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U.
z 2020 r. poz. 833) ważnej co najmniej na okres obowiązywania umowy - wykonywania zamówienia.
b) Wykaz stacji paliwowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 6 do SWZ),
c) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 7 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.2. Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest złożyć:
16.2.1. formularz ofertowy (zalecaną treść formularza stanowi załącznik nr 1 do SWZ).
16.2.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 2 do SWZ.
16.2.3. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 3 do SWZ.
16.2.4. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 16.2.2, i 16.2.3 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
lub kryteriów selekcji.
16.2.5. w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ– załącznik nr 4 do SWZ.
16.2.6. w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, stosownie do art. 118 ust. 3 Pzp według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 5 do SWZ.
16.2.7. W przypadku, polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 16.2.2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
Uwaga: Powyższe dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

16.2. Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest złożyć:
16.2.1. formularz ofertowy (zalecaną treść formularza stanowi załącznik nr 1 do SWZ).
16.2.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 2 do SWZ.
16.2.3. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 3 do SWZ.
16.2.4. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 16.2.2, i 16.2.3 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
lub kryteriów selekcji.
16.2.5. w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ– załącznik nr 4 do SWZ.
16.2.6. w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, stosownie do art. 118 ust. 3 Pzp według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 5 do SWZ.
16.2.7. W przypadku, polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 16.2.2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
Uwaga: Powyższe dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

16.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał
poniższych środków dowodowych:
a) Aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnej z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U.
z 2020 r. poz. 833) ważnej co najmniej na okres obowiązywania umowy - wykonywania zamówienia.
b) Wykaz stacji paliwowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 6 do SWZ),
c) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 7 do SWZ),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

29.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium - w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
29.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
29.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku
następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
29.3.1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO Bank Polski SA nr rachunku: 39 1020 1260 0000 0702 0012 6615; z dopiskiem „Wadium dostawa paliwa”.
29.3.2. gwarancjach bankowych; 29.3.3.gwarancjach ubezpieczeniowych;
29.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
29.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 29.3.2–
29.3.4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci
elektronicznej.
29.5. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.
29.6. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium
wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie
z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa.
29.7. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt.
29.3.1. rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
29.8. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający
zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
29.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 Pzp.
29.10. Zamawiający zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

14.7. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika określając zgodnie z art. 58 ust. 2 zakres jego uprawnień wobec Zamawiającego, a złożona przez nich oferta spełniać będzie następujące wymagania:
14.7.1. wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą dokument (np. pełnomocnictwo), określający co najmniej: strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
14.7.2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp.
14.7.3. wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem,
14.7.4. z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w miejsce
„WYKONAWCA”, należy wpisać nazwy Wykonawców i dane umożliwiające
ich identyfikację.
14.8. W przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. (Wzór oświadczenia stanowi załącznik
nr 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zawiera tom II SWZ Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-23 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

15.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na podstawie art. 108 ust. 1.Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 poz. 835).
15.2. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1.
15.2.1. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art. 109 ust 1 Pzp.
15.3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie
zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.