Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00381138/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony obiektów Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczańska 213
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426313787
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.brewka@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.p.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony obiektów Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-651851a6-4561-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041062/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi ochrony obiektów Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381138/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W9/ZP/06/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 713821,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 („Zakres obowiązków pracowników ochrony”) do niniejszego SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest jednoosobowa ochrona następujących obiektów Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej mieszczących się w Łodzi:
a) Budynki nr B4 i B5 przy ul. Wólczańskiej 213 oraz Budynek nr B10 przy ul. Wólczańskiej 215
- 1 pracownik ochrony w godz. 21:30 – 6:00.
Budynki nr B4 i B5 przy ul. Wólczańskiej 213
- 1 pracownik ochrony w godz. 6:00 – 21:30.
Budynek nr B10 przy ul. Wólczańskiej 215
- 1 pracownik ochrony (wraz z obsługą szatni) w godz. 6:00 – 21:30.
b) Budynek nr A1 przy ul. Stefanowskiego 2 oraz Budynek nr A6 przy ul. Wólczańskiej 175
- 1 pracownik ochrony w godz. 21:30 – 6:00.
Budynek nr A1 przy ul. Stefanowskiego 2
- 1 pracownik ochrony (wraz z obsługą szatni) w godz. 6:00 – 21:30.
Budynek nr A6 przy ul. Wólczańskiej 175
- 1 pracownik ochrony (wraz z obsługą szatni) w godz. 6:00 – 13:30 (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
6. Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia dodatkowych godzin służby oraz możliwość zmniejszenia godzin służby, o czym powiadomi wykonawcę z minimum dwutygodniowym wyprzedzeniem.
7. Pracownicy ochraniający obiekty w trakcie pełnienia służby występować będą w umundurowaniu ustalonym z Zamawiającym oraz będą na umundurowaniu posiadać odpowiednie identyfikatory.
8. Zamawiający wymaga, aby pracownicy świadczący usługi w zakresie fizycznej, bezpośredniej ochrony obiektu, byli w okresie realizacji umowy zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r., poz.1510 ze zm.).
9. Zamawiający wymaga, aby osoby świadczące usługi w zakresie fizycznej, bezpośredniej ochrony obiektu posiadały wysoką sprawność fizyczną i kulturę osobistą oraz aktualne badania lekarskie, brak ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką.
10.Wykonawca zapewni wsparcie Grupy Interwencyjnej składającej się z licencjonowanych pracowników ochrony. Interwencja będzie podejmowana na wezwanie pracowników ochrony stacjonarnej.
11.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania umowy przez Wykonawcę w zakresie fizycznej, bezpośredniej ochrony obiektów Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska.
Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie działania grupy interwencyjnej.
12.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 853397,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930772,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 853397,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koncesjonowane Biuro Ochrony Magnum -Janusz Skonieczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291015641
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 225/243
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-231
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grupa interwencyjna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ SKONIECZNY KONCESJONOWANE BIURO OCHRONY "MAGNUM"
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ SKONIECZNY KONCESJONOWANE BIURO OCHRONY "MAGNUM"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 853397,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-01INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.