Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423712/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja drewnianych schodów na klatkach schodowych wraz z remontem korytarza i toalety w budynku Urzędu Gminy w Gidlach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIDLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pławińska 22
1.5.2.) Miejscowość: Gidle
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 327 20 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d3ec0a2-b054-43a3-977e-0f0fb00f1a011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja drewnianych schodów na klatkach schodowych wraz z remontem korytarza i toalety w budynku Urzędu Gminy w Gidlach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d3ec0a2-b054-43a3-977e-0f0fb00f1a01
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053876/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Renowacja drewnianych schodów na klatkach schodowych wraz z remontem korytarza i toalety w budynku Urzędu Gminy w Gidlach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Renowacja drewnianych chodów na klatkach schodowych wraz z remontem korytarza i toalety w budynku Urzędu Gminy w Gidlach”. W ramach ww. przedmiotu zamówienia należy wykonać kompleksy remont klatek schodowych oraz korytarza. W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie prac konserwatorskich polegających na renowacji oraz wymianie uszkodzonych elementów zabytkowych biegów schodów wraz z pracami towarzyszącymi oraz wymianą i dostosowaniem do przepisów balustrad na głównej klatce schodowej (w porozumieniu z Łódzkim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków). Dodatkowo projektuje się prace renowacyjne części zabytkowej stolarki drzwiowej. Przewiduje się również remont istniejącego sanitariatu wraz z remontem istniejącego aneksu kuchennego. Projekt przewiduje także prace polegające na wykonaniu wzmocnień drewnianych stropów wraz z wymianą parkietu na korytarzu na piętrze z zachowaniem historycznego układu klepek oraz materiału. Na korytarzu piętra oraz klatkach schodowych przewidziano remont istniejących tynków wraz z wykonaniem warstwy ujednolicającej i malowaniem. Na piętrze przewiduje się również wykonanie nowego sufitu w systemowej zabudowie z płyt kasetonowych.
Prace prowadzone będą na czynnym obiekcie. W trakcie prowadzenia należy uwzględnić konieczność zachowania ciągłości pracy urzędu oraz wykonanie niezbędnych zabezpieczeń terenu budowy. Inwestor oczekuje pełnego wydzielenia miejsca prowadzonych prac w sposób trwały zabezpieczający pozostałe pomieszczenia przed pyłem i kurzem powstałym podczas prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót został zawarty w załączniku nr 9 SWZ stanowiący dokumentację projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz program prac konserwatorskich i restauratorskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453100-8 - Roboty renowacyjne
44212310-5 - Rusztowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546533,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546533,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546533,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA GER-BUD GRZEGORZ KUCHAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260114216
7.3.3) Ulica: STRUGA 1A/6
7.3.4) Miejscowość: Secemin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-145
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546533,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI GIDLE
- Dostawa oleju opałowego dla Nadleśnictwa Gidle na 2025 r.
- Wykonanie tuneli cieniujących z instalacją zraszającą sadzonki na kwaterach 1-4 wraz z utwardzeniem kwater tłuczniem kamiennym - postępowanie 3
więcej: przetargi GIDLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Rusztowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.