Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00410265/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORCZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18A
1.5.2.) Miejscowość: Korczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-420
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13/43 540 80
1.5.8.) Numer faksu: 13/43 540 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@korczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.korczyna.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6208125-544e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037602/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410265/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EPP. 271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 861878,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1 954 189,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
2. Kredyt uruchamiany będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2022r. na podstawie odrębnych dyspozycji.
3. Zamawiający zastrzega prawo do niewykorzystania całości kredytu.
4. Spłata kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1 954 189,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w 12 ratach w okresie od dnia 30 czerwca 2023 roku do dnia 30 czerwca 2034 roku będzie dokonywana według poniższego harmonogramu:
Data spłaty Kwota spłaty
30 czerwca 2023r. 50 000,00
30 czerwca 2024r. 50 000,00
30 czerwca 2025r. 50 000,00
30 czerwca 2026r. 50 000,00
30 czerwca 2027r. 150 000,00
30 czerwca 2028r. 150 000,00
30 czerwca 2029r. 200 000,00
30 czerwca 2030r. 200 000,00
30 czerwca 2031r. 250 000,00
30 czerwca 2032r. 250 000,00
30 czerwca 2033r. 250 000,00
30 czerwca 2034r. 304 189,00
1 954 189,00
5. Spłata odsetek w ostatnim dniu każdego miesiąca, a gdy ten jest dniem wolnym – pierwszy roboczy następnego.
6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco.
7. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu – odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez podania przyczyny oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, bez dodatkowych kosztów.
8. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienionymi w SWZ.
9. Oprocentowanie kredytu będzie liczone według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym opartej na stawce WIBOR – 3M powiększoną o marżę banku. Stawka WIBOR - 3M ustalana dla kolejnych okresów obrachunkowych będzie średnią arytmetyczną stawek WIBOR – 3M z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc obrachunkowy.
Stopa procentowa ulegała będzie zmianie w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca.
10. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego do dnia 31.12.2022 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego.
11. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 943344,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 931537,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 931537,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Rymanowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6841000390
7.3.3) Ulica: Rynek 14
7.3.4) Miejscowość: Rymanów
7.3.5) Kod pocztowy: 38-480
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 931537,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2034-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Spłata kredytu do 30 czerwca 2034r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie w 2025 r. deficytu budżetowego związanego z finansowaniem zadań inwestycyjnych
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- "Udzielenie kredytu w wysokości 2300000,00 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 oraz sprawnościowego placu zabaw w Topólce ".
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.