Og³oszenie z dnia 2024-09-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00553555/01 - Wynik z dnia 2024-10-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej w Domu Pomocy Spo³ecznej w Pleszewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT PLESZEWSKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Pleszewie. Wydzia³ Nieruchomo¶ci, Inwestycji i Rozwoju.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854808
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznañska 79
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 627429652
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatpleszewski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiatpleszewski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej w Domu Pomocy Spo³ecznej w Pleszewie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2885166f-2ce0-4324-bfec-982280814a63
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00490226
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00054985/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej w Domu Pomocy Spo³ecznej w Pleszewie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2885166f-2ce0-4324-bfec-982280814a633.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Komunikacja z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce "Formularze" (Formularze do komunikacji). 3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@powiatpleszewski.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 2. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). 3. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. 4. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). 5.Informacje, o¶wiadczenia lub inne dokumenty, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: 1). w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci i przekazuje siê jako za³±cznik, lub 2). jako tekst wpisany bezpo¶rednio do
wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 6. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych
za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e -Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca siê stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e administratorem Pañstwa danych osobowych jest Starosta Pleszewski z siedzib± przy ul. Poznañskiej 79, 63-300 Pleszew, tel. 62 742 96 52. Inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Pleszewie jest Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod numerem telefonu ogólnego: 62 7429 600 lub pod adresem e-mail: iod@powiatpleszewski.pl. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej
w Domu Pomocy Spo³ecznej w Pleszewie, w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dn. 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm). Szczegó³owe informacje zawarto w za³±czniku
nr 10 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pañstwu w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NR.272.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 2 odrêbnych instalacji fotowoltaicznych sk³adaj±cych siê ³±cznie ze 104 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy pojedynczego panela 500 Wp oraz o ³±cznej mocy 52,00 kW (16,0 kW i 36,0 kW) wraz infrastruktur± towarzysz±c±. Instalacja montowana na konstrukcjach no¶nych (wkrêcanych w grunt). Instalacja fotowoltaiczna przy³±czona bêdzie do z³±czy budynków Domu Pomocy Spo³ecznej w Pleszewie, po³o¿onych przy ul. Podgórnej 2 i ul. Maliñskiej 9. 2. Panele fotowoltaiczne musz± zapewniæ uzyski energetyczne zarówno w bezpo¶rednim ¶wietle s³onecznym, jak równie¿ w ¶wietle rozproszonym, a ich sprawno¶æ nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 21,1 %.3. Panele fotowoltaiczne musz± cechowaæ siê nastêpuj±cymi certyfikatami: CE, TUV lub/i IEC 61215 lub/i IEC 61730 lub/i ISO 9001 lub równowa¿nymi. 4. Inwertery/falowniki musz± posiadaæ sprawno¶æ min. 98,70%. 5. Zakres robót obejmuje: 1). wytyczenie geodezyjne, 2). roboty przygotowawcze (wytyczenie obiektu, rozbiórki istniej±cych przeszkód), 3). u³o¿enie tras kablowych i kabli: okablowanie nN strona DC, okablowanie nN strona AC, okablowanie LAN, 4). wykonanie utwardzenia pod panelami fotowoltaicznymi, 5). Wykonanie ogrodzenia terenu instalacji fotowoltaicznych, 6). monta¿ konstrukcji pod modu³y PV, 7). monta¿ modu³ów PV na konstrukcji, 8). monta¿ falowników i rozdzielnic, 9). instalacja po³±czeñ wyrównawczych, 10). uziemienie instalacji fotowoltaicznej oraz ograniczników przepiêæ (R<10Ω), 11). monta¿ zabezpieczeñ ppo¿, przeciwpora¿eniowych i odgromowych, 12). wykonanie prób instalacji, pomiarów oraz sprawdzaj±cych prawid³owe dzia³anie aparatury, 13). uruchomienie uk³adu i regulacje, 14). wykonanie systemu monitorowania pracy instalacji fotowoltaicznej, z mo¿liwo¶ci± stacjonarnego oraz zdalnego ¶ledzenia pracy uk³adu oraz odczytów online na telefonie komórkowym – aplikacja, 15). wykonanie prac porz±dkowych i naprawczych, 16). wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót, 17). przeszkolenie pracowników zarz±dcy obiektu, w zakresie prawid³owej obs³ugi zainstalowanej instalacji PV, 18). zawiadomienie w imieniu Inwestora Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej oraz zak³adu energetycznego o zwiêkszeniu mocy instalacji fotowoltaicznej. 19). serwisowanie i przegl±dy techniczne urz±dzeñ objêtych zamówieniem – w okresie obowi±zuj±cej gwarancji wskazanej przez wykonawcê w Formularzu ofertowym. 6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Dokumentacji technicznej, stanowi±cej za³±czniki nr I.1 – I.9 oraz II.1 – II.9 do SWZ – Dokumentacja projektowa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.W zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej: W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegaj±ce na monta¿u instalacji fotowoltaicznych o ³±cznej mocy min. 20 kW ka¿da instalacja.UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub w przypadku powo³ywania siê na zasoby innych podmiotów niniejszy warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej nie podlega sumowaniu pomiêdzy cz³onkami konsorcjum ani pomiêdzy wykonawc±, a podmiotem na zasoby którego wykonawca siê powo³uje tzn. warunek ten musi spe³niaæ ka¿dy z podmiotów samodzielnie. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sytuacji w której jeden podmiot (np. cz³onek konsorcjum) wykazuje siê wykonaniem jednej roboty, a drugi podmiot drugiej. 2. W zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia wykonawca musi wykazaæ, i¿ bêdzie dysponowa³: 1). min. 1 osob± posiadaj±c± certyfikat potwierdzaj±cy kwalifikacje do instalowania odnawialnych ¼róde³ energii wydany przez Urz±d Dozoru Technicznego (UDT) - podstawa prawna: art. 136 ust.3 oraz art. 136 ust. 4 ustawy z dn. 20 lutego 2015 r. o odnawialnych ¼ród³ach energii lub 2). min. 1 osob± posiadaj±c± wa¿ne ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci w zakresie eksploatacji i dozoru wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich (SEP). W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej ( Dz.U. z 2023r, poz. 334).5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Przed udzieleniem zamówienia zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni) nastêpuj±cych aktualnych na dzieñ z³o¿enia dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wielko¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (Za³±cznik nr 7 do SWZ). Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, 2. dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Dowodami mog± byæ referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, 3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik nr 8 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty, je¿eli ofertê podpisuje pe³nomocnik; 2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnieubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki), 3. Zobowi±zanie innego podmiotu, do udostêpnienia zasobów - je¿eli dotyczy, 4. O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostêpniaj±cego zasób oraz odpowiednio spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – je¿eli dotyczy, 5. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 117 ust. 4 Pzp) - je¿eli dotyczy, 6. Wykonawca nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tj. Dz.U. z 2024r poz. 507). W celu potwierdzenia braku wykluczenia, o którym mowa, wykonawca sk³ada O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00 / 100). 2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach: 1). pieni±dzu, 2) gwarancjach bankowych, 3). gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 4. Wadium w formie pieniê¿nej uwa¿a siê za wniesione, je¿eli kwota wadium znajdzie siê na rachunku wskazanym przez zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. Je¿eli wadium jest wnoszone wformie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2) – 4), wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Uczestnicy postêpowania ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lider). 2. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie. 4. W przypadku, o którym mowa powy¿ej wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. 5. O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, ka¿dy z wykonawców sk³ada oddzielnie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niezale¿ne od stron umowy zmiany dotycz±ce osób kluczowych dla realizacji umowy (tzn. osób wskazanych w formularzu: Potencja³ kadrowy) - choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne. Nowa osoba musi posiadaæ uprawnienia okre¶lone w SWZ. 2. Rezygnacja z podwykonawstwa lub wprowadzenie podwykonawstwa w toku umowy. 3. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotycz±ca podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – pod warunkiem, ¿e wykonawca wyka¿e zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; 4. Zmiany terminu zakoñczenia robót wynikaj±ce z wyst±pienia opó¼nieñ spowodowanych przez: 1). przestoje i opó¼nienia zawinione przez zamawiaj±cego lub zawieszenie wykonania robót przez zamawiaj±cego, 2). konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót 3). dzia³anie si³y wy¿szej rozumianej jako zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia i niemo¿liwe do zapobie¿enia (np. po¿ar, epidemia, wojna, klêski ¿ywio³owe itp.), maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót; 4). wyst±pienie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, lub wyst±pienie warunków uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót: np. silne i d³ugotrwa³e (ponad 3 dni robocze) ulewy.W przedstawionych w ust. 5) pkt. 1) – 4). przypadkach wyst±pienia opó¼nieñ, fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w Protokole i musi byæ potwierdzony przez zamawiaj±cego. W takich przypadkach strony ustalaj± nowe terminy realizacji, z tym, ¿e minimalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia, równy bêdzie okresowi przerwy lub postoju.6 Zmiana umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy zamawiaj±cego albo wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawieraæ: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy. 7. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej (protokó³ wraz z uzasadnieniem) przez powo³an± przez zamawiaj±cego osobê. Protokó³ konieczno¶ci wymaga zatwierdzenia Kierownika zamawiaj±cego. 8. Pozosta³e kwestie odnosz±ce siê do umowy uregulowane s± w Projekcie umowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-24 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-23
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Zakup sprzêtu sieciowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorz±d.
- Dostawa cytoskopu.
- Dostawa pomp objêto¶ciowych oraz kardiomonitorów.
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciê¿arowego typu hakowiec
- Budowa drogi gminnej 1 KD-Z ³±cz±cej ul. Armii Poznañ i ul. 70 Pu³ku Piechoty w Pleszewie
wiêcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popie³uszki 8 w K±tach Wroc³awskich
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Wspó³czesnego w Warszawie
- Remont instalacji elektrycznych w budynku Szko³y Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.
- Budowa sieci wodoci±gowej i przydomowych oczyszczalni ¶cieków oraz wyposa¿enie stacji uzdatniania wody w Gminie Rossosz
- Rozbudowa budynku oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z niezbêdn± infrastruktur± w CKZiU w Niepo³omicach.
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.