eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrębociceOpracowanie projektu planu ogólnego Gminy Grębocice



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Grębocice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grębocice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głogowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Grębocice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@grebocice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grebocice.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a9b4d4a-5449-4f45-ab54-68e7a843541d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Grębocice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a9b4d4a-5449-4f45-ab54-68e7a843541d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031386/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Grębocice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434717

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu ogólnego Gminy Grębocice. Projektem planu zostanie objęty obszar całej Gminy Grębocice, w jej granicach administracyjnych, zgodnie z Uchwałą Nr IV/19/2024 Rady Gminy Grębocice z dnia 27.05.2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Grębocice (załącznik nr 1), o łącznej powierzchni około 12170 ha. Zakres prac wynika z ww. Uchwały wraz z uzasadnieniem, projektu umowy (załącznik nr 2) i obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
2. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dla projektu planu:
- projektu ogłoszenia dotyczącego przystąpienia do sporządzania projektu planu ogólnego;
- projektów zawiadomień (dla instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania);
- projektów wystąpień o uzgodnienia zakresu prognozy oddziaływania na środowisko (POŚ);
- przeprowadzenie analiz materiałów wejściowych, stanu zagospodarowania i zabudowy, uwarunkowań zewnętrznych i przestrzennych gminy, określenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie i przedstawienie powyższych analiz i wyników określenia zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie;
- projektu wykazu wniosków złożonych do projektu planu wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem;
- projektów wystąpień o uzgodnienia i opinie dot. projektu planu ogólnego wraz z odpowiednią ilością egzemplarzy projektów planu ogólnego i prognozy oddziaływania na środowisko niezbędnych do uzgadniania i opiniowania przez odpowiednie organy;
- prognozy oddziaływania na środowisko – niezbędna ilość egzemplarzy w postaci papierowej lub cyfrowej,
- w przypadku wystąpienia konieczności dokonania ponownego uzgodnienia lub dokonania uzupełniających uzgodnień w wyniku rozpatrzenia uwag w ramach konsultacji społecznych - projektu wystąpienia o ponowne uzgodnienie wraz z rozdzielnikiem wraz z odpowiednią ilością egzemplarzy projektu planu ogólnego i/lub prognozy oddziaływania na środowisko,
- projektu dot. wykazu opinii i uzgodnień złożonych do projektu planu miejscowego;
- projektu ogłoszenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych dot. projektu planu;
- raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierający w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji;
- opracowania ekofizjograficznego;
- przed planowanym podjęciem przez Radę Gminy Grębocice, odpowiedniego projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego w formacie .xml oraz .pdf z uzasadnieniem i wszystkimi załącznikami;
- uchwały w sprawie uchwalenia planu wraz ze wszystkimi załącznikami, w tym z rysunkiem w skali 1:25000 – 3 egzemplarze w postaci papierowej powstałe z wydruku przyjętej uchwały przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego w formacie .pdf;
- Planu ogólnego w wersji elektronicznej po uchwaleniu – 1 egzemplarz w postaci cyfrowej na płycie CD lub DVD, obejmujące: tekst planu w formacie .doc i .pdf (uchwała w sprawie uchwalenia planu wraz ze wszystkimi załącznikami), rysunek w skali 1:25000 w formacie .pdf oraz w postaci plików wektorowych i zgeoreferowanych plików rastrowych;
- projektów dokumentów, o których mowa w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), tj.: podsumowanie i uzasadnienie, obwieszczenie i ogłoszenie oraz pisma przewodnie do właściwych organów;
- 2 kompletów w postaci papierowej oraz 1 egzemplarza w postaci cyfrowej dokumentacji procedury planistycznej (wykonanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów Dz.U. z 2023 r. poz. 2758).
3. W przypadku gdy procedura planistyczna będzie niekompletna lub dokumentacja będzie odbiegała od standardów wyznaczonych Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów, Zamawiający zastrzega odesłanie jej do Wykonawcy oraz nie wprowadzania projektu uchwał na sesję Rady Gminy Grębocice.
4. Koszty poprawek, uzupełnień oraz inne dotyczące całkowitego zamknięcia procedury planistycznej, w tym m.in. ewentualnego ponowienia procedury w wyniku działania i postępowania organów wyższej instancji Wykonawca ponosi na swój koszt.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) ścisłej współpracy z Zamawiającym przy wykonaniu przedmiotu zamówienia do czasu opublikowania planu ogólnego w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, w tym do wzięcia czynnego udziału w konsultacjach społecznych zgodnie z art. 8i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ.U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej, posiedzeniach i spotkaniach organizowanych przez Wójta Gminy Grębocice oraz komisjach i sesjach Rady Gminy Grębocice dotyczących projektu planu, o którym mowa w pkt.1, bez dodatkowego wynagrodzenia w zależności od stwierdzonych potrzeb;
2) wprowadzenia zakresu i rodzaju ustaleń do projektu planu wynikających z uzasadnienia do uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego oraz ze sposobu rozpatrzenia przez Wójta Gminy Grębocice wniosków, opinii, uzgodnień i uwag, złożonych do projektu planu zarówno przez osoby fizyczne, prawne, inne organy, jak i instytucje;
3) przygotowania w jednym egzemplarzu projektów pism procedury planistycznej, przez co rozumie się zawiadomienia, obwieszczenia, ogłoszenia, wystąpienia o opinie i uzgodnienia, wykazy, protokoły, raporty i inne pisma niezbędne do skompletowania dokumentacji prac planistycznych, wymienione w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów, przy czym do obowiązków Wykonawcy nie należy sfinansowanie kosztów niezbędnych publikacji prasowych, korespondencji oraz powielania innych dokumentów materiałów;
4) wykonania w imieniu Wójta Gminy, za jego pośrednictwem i w uzgodnieniu z nim, zadań wynikających z art. 13i ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, z zastrzeżeniem, że wszystkie projekty pism, ogłoszeń i opracowań przygotowuje Wykonawca a firmuje i podpisuje Wójt Gminy Grębocice;
5) przeprowadzenie pełnej procedury związanej z konsultacjami społecznymi, zgodnie z zakresem wynikającym z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Urbanistyczne Ecoland - Marek Wiland

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930001761

7.3.3) Ulica: Aleja Kasztanowa, 8

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-125

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.