Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00488652/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00533196/01 - Wynik z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz z podziałem na 4 części: cz1.ul. Kręta (...) cz.2. ul. Warzywna(...) cz.3 ul. Lubelska-boczna(...) cz.4. ul .Schinzla 7(...)".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3
1.4.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.4.7.) Numer telefonu: 15 8154100
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490472
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00488652
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie pn. „Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz" prowadzone jest z podziałem na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część 1 pn. „Remont drogi gminnej nr 374046T (ul. Kręta) od km 0+000 do km 0+390”;
Część 2 pn. „Remont drogi gminnej nr 374143T (ul. Warzywna) od km 0+000 do km 0+705”;
Część 3 pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej – dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Lubelskiej (boczna) od km 0+000 do km 0+405”;
Część 4 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej – dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Schinzla 7 od km 0+000 do km 0+140”.
Zadania realizowane będą z dofinansowaniem środkami z rezerwy celowej na realizację zadań na usuwanie skutków zdarzeń o charakterze klęski żywiołowej.
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów i przebudów dróg gminnych opisanych w zamówieniu jako odrębne części tj.
dot. części 1;
Część 1: Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa pn. „Remont drogi gminnej nr 374046T (ul. Kręta) od km 0+000 do km 0+390” i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące prace (dot. cz.1):
Na podstawie niniejszego zamówienia należy wykonać wszystkie prace wskazane w dokumentacjach projektowych właściwych dla poszczególnych części którym nadano numery od 1 do 4, opracowanych na potrzeby realizacji tych części, udostępnionych przez Zamawiającego
i stanowiących podstawę do realizacji zamówienia w zakres których wchodzą m.in.:
− opracowanie i uzgodnienie projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót;
- wprowadzenie czasowych organizacji ruchu i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót;
- wykonanie robót rozbiórkowych;
− zabezpieczenie istn. infrastruktury technicznej podziemnej kolidującej z planowanymi robotami;
- regulacja i ewentualna przebudowa infrastruktury technicznej związanej z drogą (korekta lokalizacji wpustów deszczowych wraz ze studzienkami osadnikowymi oraz odcinkami przykanalików, korekta i regulacja pozostałych elementów uzbrojenia usytuowanych w jezdni takich jak np. studnie kanalizacji sanitarnej, zasuwy, ścianki przepustów, itp. );
− wbudowanie nowych krawężników betonowych, obrzeży betonowych, ścieków, itp ;
− przebudowy zjazdów;
− przebudowy/remonty ciągów pieszych na odcinkach których konieczność przebudowy wynikać będzie z realizowanych robót;
− roboty ziemne oraz związane z przygotowaniem istniejącego podłoża do wbudowania warstw konstrukcji drogi (w tym w razie konieczności wzmocnienie podłoża)
- roboty w zakresie układania nawierzchni bitumicznej jezdni, nawierzchni dróg dla pieszych z betonowej kostki brukowej oraz nawierzchni poboczy z kruszywa;
- wykonanie oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD);
- roboty geodezyjne/pomiarowe.
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
1)wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2)wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej,
3)wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (dot. części 1):
1) Przygotowanie terenu pod budowę;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Fundamentowanie dróg;
4) Roboty w zakresie nawierzchni dróg i odwodnienia;
5) Oznakowanie pionowe, poziome.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 określa: dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 9 do SWZ (tj. dokumentacja techniczna) oraz projekt umowy stanowiący: zał. nr 8 do SWZ. (część 1).
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 1.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót (stanowiących zał. nr 9 do SWZ tj. Dokumentacja techniczna).
Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 1:
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 1,2,3 i 4). Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy tj. w § 12 stanowiącym zał. nr 8 do SWZ (część 1).
Po zmianie:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie pn. „Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz" prowadzone jest z podziałem na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część 1 pn. „Remont drogi gminnej nr 374046T (ul. Kręta) od km 0+000 do km 0+390 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Część 2 pn. „Remont drogi gminnej nr 374143T (ul. Warzywna) od km 0+000 do km 0+705(deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Część 3 pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. działek 154/5;154/10;154/3;154/6;154/8; dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Lubelskiej (boczna) od km 0+000 do km +405 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Część 4 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. działek 934/59;934/61 dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Schinzla 7 od km 0+000 do km 0+140 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Zadania realizowane będą z dofinansowaniem środkami z rezerwy celowej na realizację zadań na usuwanie skutków zdarzeń o charakterze klęski żywiołowej.
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów i przebudów dróg gminnych opisanych w zamówieniu jako odrębne części tj.
dot. części 1;
Część 1: Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa pn. „Remont drogi gminnej nr 374046T (ul. Kręta) od km 0+000 do km 0+390 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”
i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące prace (dot. cz.1):
Na podstawie niniejszego zamówienia należy wykonać wszystkie prace wskazane w dokumentacjach projektowych właściwych dla poszczególnych części którym nadano numery od 1 do 4, opracowanych na potrzeby realizacji tych części, udostępnionych przez Zamawiającego
i stanowiących podstawę do realizacji zamówienia w zakres których wchodzą m.in.:
− opracowanie i uzgodnienie projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót;
- wprowadzenie czasowych organizacji ruchu i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót;
- wykonanie robót rozbiórkowych;
− zabezpieczenie istn. infrastruktury technicznej podziemnej kolidującej z planowanymi robotami;
- regulacja i ewentualna przebudowa infrastruktury technicznej związanej z drogą (korekta lokalizacji wpustów deszczowych wraz ze studzienkami osadnikowymi oraz odcinkami przykanalików, korekta i regulacja pozostałych elementów uzbrojenia usytuowanych w jezdni takich jak np. studnie kanalizacji sanitarnej, zasuwy, ścianki przepustów, itp. );
− wbudowanie nowych krawężników betonowych, obrzeży betonowych, ścieków, itp ;
− przebudowy zjazdów;
− przebudowy/remonty ciągów pieszych na odcinkach których konieczność przebudowy wynikać będzie z realizowanych robót;
− roboty ziemne oraz związane z przygotowaniem istniejącego podłoża do wbudowania warstw konstrukcji drogi (w tym w razie konieczności wzmocnienie podłoża)
- roboty w zakresie układania nawierzchni bitumicznej jezdni, nawierzchni dróg dla pieszych z betonowej kostki brukowej oraz nawierzchni poboczy z kruszywa;
- wykonanie oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD);
- roboty geodezyjne/pomiarowe.
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
1)wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2)wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej,
3)wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (dot. części 1):
1) Przygotowanie terenu pod budowę;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Fundamentowanie dróg;
4) Roboty w zakresie nawierzchni dróg i odwodnienia;
5) Oznakowanie pionowe, poziome.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 określa: dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 9 do SWZ (tj. dokumentacja techniczna) oraz projekt umowy stanowiący: zał. nr 8 do SWZ. (część 1).
Uwaga : przy wycenie dla każdej części zamówienia należy uwzględnić koszt zakupu wraz z montażem 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach 180x120 cm. Pozycję dot. zakupu i montażu tablicy należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym dla każdej części zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 1.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót (stanowiących zał. nr 9 do SWZ tj. Dokumentacja techniczna).
Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 1:
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 1,2,3 i 4). Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy tj. w § 12 stanowiącym zał. nr 8 do SWZ (część 1).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie pn. „Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz" prowadzone jest z podziałem na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część 1 pn. „Remont drogi gminnej nr 374046T (ul. Kręta) od km 0+000 do km 0+390”;
Część 2 pn. „Remont drogi gminnej nr 374143T (ul. Warzywna) od km 0+000 do km 0+705”;
Część 3 pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej – dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Lubelskiej (boczna) od km 0+000 do km 0+405”;
Część 4 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej – dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Schinzla 7 od km 0+000 do km 0+140”.
Zadania realizowane będą z dofinansowaniem środkami z rezerwy celowej na realizację zadań na usuwanie skutków zdarzeń o charakterze klęski żywiołowej.
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów i przebudów dróg gminnych opisanych w zamówieniu jako odrębne części tj.
dot. części 2;
Część 2: Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa pn. „Remont drogi gminnej nr 374143T (ul. Warzywna) od km 0+000 do km 0+705” i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące prace (dot. części 2): Na podstawie niniejszego zamówienia należy wykonać wszystkie prace wskazane w dokumentacjach projektowych właściwych dla poszczególnych części którym nadano numery od 1 do 4, opracowanych na potrzeby realizacji tych części, udostępnionych przez Zamawiającego
i stanowiących podstawę do realizacji zamówienia w zakres których wchodzą m.in.:
− opracowanie i uzgodnienie projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót;
- wprowadzenie czasowych organizacji ruchu i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót;
- wykonanie robót rozbiórkowych;
− zabezpieczenie istn. infrastruktury technicznej podziemnej kolidującej z planowanymi robotami;
- regulacja i ewentualna przebudowa infrastruktury technicznej związanej z drogą (korekta lokalizacji wpustów deszczowych wraz ze studzienkami osadnikowymi oraz odcinkami przykanalików, korekta
i regulacja pozostałych elementów uzbrojenia usytuowanych w jezdni takich jak np. studnie kanalizacji sanitarnej, zasuwy, ścianki przepustów, itp. );
− wbudowanie nowych krawężników betonowych, obrzeży betonowych, ścieków, itp ;
− przebudowy zjazdów;
− przebudowy/remonty ciągów pieszych na odcinkach których konieczność przebudowy wynikać będzie z realizowanych robót;
− roboty ziemne oraz związane z przygotowaniem istniejącego podłoża do wbudowania warstw konstrukcji drogi (w tym w razie konieczności wzmocnienie podłoża)
- roboty w zakresie układania nawierzchni bitumicznej jezdni, nawierzchni dróg dla pieszych
z betonowej kostki brukowej oraz nawierzchni poboczy z kruszywa;
- wykonanie oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD);
- roboty geodezyjne/pomiarowe.
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
1)wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2)wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej,
3)wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (dot. części 2):
1) Przygotowanie terenu pod budowę;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Fundamentowanie dróg;
4) Roboty w zakresie nawierzchni dróg i odwodnienia;
5) Oznakowanie pionowe, poziome.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 określa: dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 9 do SWZ (tj. dokumentacja techniczna) oraz projekty umów stanowiące: zał. nr 8a do SWZ (część 2).
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 2.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót (stanowiących zał. nr 9 do SWZ tj. Dokumentacja techniczna).
Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 2 zamówienia)
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 1,2,3 i 4). Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy tj. w § 12 stanowiącym zał. nr 8a do SWZ (część 2).
Po zmianie:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie pn. „Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz" prowadzone jest z podziałem na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część 1 pn. „Remont drogi gminnej nr 374046T (ul. Kręta) od km 0+000 do km 0+390 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Część 2 pn. „Remont drogi gminnej nr 374143T (ul. Warzywna) od km 0+000 do km 0+705(deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Część 3 pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. działek 154/5;154/10;154/3;154/6;154/8; dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Lubelskiej (boczna) od km 0+000 do km +405 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Część 4 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. działek 934/59;934/61 dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Schinzla 7 od km 0+000 do km 0+140 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Zadania realizowane będą z dofinansowaniem środkami z rezerwy celowej na realizację zadań na usuwanie skutków zdarzeń o charakterze klęski żywiołowej.
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów i przebudów dróg gminnych opisanych w zamówieniu jako odrębne części tj.
dot. części 2;
Część 2: Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa pn. „Remont drogi gminnej nr 374143T (ul. Warzywna) od km 0+000 do km 0+705(deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)” i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące prace (dot. części 2): Na podstawie niniejszego zamówienia należy wykonać wszystkie prace wskazane w dokumentacjach projektowych właściwych dla poszczególnych części którym nadano numery od 1 do 4, opracowanych na potrzeby realizacji tych części, udostępnionych przez Zamawiającego
i stanowiących podstawę do realizacji zamówienia w zakres których wchodzą m.in.:
− opracowanie i uzgodnienie projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót;
- wprowadzenie czasowych organizacji ruchu i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót;
- wykonanie robót rozbiórkowych;
− zabezpieczenie istn. infrastruktury technicznej podziemnej kolidującej z planowanymi robotami;
- regulacja i ewentualna przebudowa infrastruktury technicznej związanej z drogą (korekta lokalizacji wpustów deszczowych wraz ze studzienkami osadnikowymi oraz odcinkami przykanalików, korekta
i regulacja pozostałych elementów uzbrojenia usytuowanych w jezdni takich jak np. studnie kanalizacji sanitarnej, zasuwy, ścianki przepustów, itp. );
− wbudowanie nowych krawężników betonowych, obrzeży betonowych, ścieków, itp ;
− przebudowy zjazdów;
− przebudowy/remonty ciągów pieszych na odcinkach których konieczność przebudowy wynikać będzie z realizowanych robót;
− roboty ziemne oraz związane z przygotowaniem istniejącego podłoża do wbudowania warstw konstrukcji drogi (w tym w razie konieczności wzmocnienie podłoża)
- roboty w zakresie układania nawierzchni bitumicznej jezdni, nawierzchni dróg dla pieszych
z betonowej kostki brukowej oraz nawierzchni poboczy z kruszywa;
- wykonanie oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD);
- roboty geodezyjne/pomiarowe.
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
1)wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2)wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej,
3)wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (dot. części 2):
1) Przygotowanie terenu pod budowę;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Fundamentowanie dróg;
4) Roboty w zakresie nawierzchni dróg i odwodnienia;
5) Oznakowanie pionowe, poziome.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 określa: dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 9 do SWZ (tj. dokumentacja techniczna) oraz projekty umów stanowiące: zał. nr 8a do SWZ (część 2).
Uwaga : przy wycenie dla każdej części zamówienia należy uwzględnić koszt zakupu wraz z montażem 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach 180x120 cm. Pozycję dot. zakupu i montażu tablicy należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym dla każdej części zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 2.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót (stanowiących zał. nr 9 do SWZ tj. Dokumentacja techniczna).
Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 2 zamówienia)
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 1,2,3 i 4). Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy tj. w § 12 stanowiącym zał. nr 8a do SWZ (część 2).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie pn. „Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz" prowadzone jest z podziałem na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część 1 pn. „Remont drogi gminnej nr 374046T (ul. Kręta) od km 0+000 do km 0+390”;
Część 2 pn. „Remont drogi gminnej nr 374143T (ul. Warzywna) od km 0+000 do km 0+705”;
Część 3 pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej – dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Lubelskiej (boczna) od km 0+000 do km 0+405”;
Część 4 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej – dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Schinzla 7 od km 0+000 do km 0+140”.
Zadania realizowane będą z dofinansowaniem środkami z rezerwy celowej na realizację zadań na usuwanie skutków zdarzeń o charakterze klęski żywiołowej.
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów i przebudów dróg gminnych opisanych w zamówieniu jako odrębne części tj.
dot. części 3;
Część 3: Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa pn.„Przebudowa drogi wewnętrznej – dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Lubelskiej (boczna) od km 0+000 do km 0+405” i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące prace (dot. części 3 ): Na podstawie niniejszego zamówienia należy wykonać wszystkie prace wskazane w dokumentacjach projektowych właściwych dla poszczególnych części którym nadano numery od 1 do 4, opracowanych na potrzeby realizacji tych części, udostępnionych przez Zamawiającego
i stanowiących podstawę do realizacji zamówienia w zakres których wchodzą m.in.:
− opracowanie i uzgodnienie projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót;
- wprowadzenie czasowych organizacji ruchu i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót;
- wykonanie robót rozbiórkowych;
− zabezpieczenie istn. infrastruktury technicznej podziemnej kolidującej z planowanymi robotami;
- regulacja i ewentualna przebudowa infrastruktury technicznej związanej z drogą (korekta lokalizacji wpustów deszczowych wraz ze studzienkami osadnikowymi oraz odcinkami przykanalików, korekta
i regulacja pozostałych elementów uzbrojenia usytuowanych w jezdni takich jak np. studnie kanalizacji sanitarnej, zasuwy, ścianki przepustów, itp. );
− wbudowanie nowych krawężników betonowych, obrzeży betonowych, ścieków, itp ;
− przebudowy zjazdów;
− przebudowy/remonty ciągów pieszych na odcinkach których konieczność przebudowy wynikać będzie z realizowanych robót;
− roboty ziemne oraz związane z przygotowaniem istniejącego podłoża do wbudowania warstw konstrukcji drogi (w tym w razie konieczności wzmocnienie podłoża)
- roboty w zakresie układania nawierzchni bitumicznej jezdni, nawierzchni dróg dla pieszych
z betonowej kostki brukowej oraz nawierzchni poboczy z kruszywa;
- wykonanie oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD);
- roboty geodezyjne/pomiarowe.
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
1)wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2)wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej,
3)wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (dot. części 3 ):
1) Przygotowanie terenu pod budowę;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Fundamentowanie dróg;
4) Roboty w zakresie nawierzchni dróg i odwodnienia;
5) Oznakowanie pionowe, poziome.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 określa: dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 9 do SWZ (tj. dokumentacja techniczna) oraz projekt umowy stanowiące: zał. nr 8b (część 3) o SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 3 .
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót (stanowiących zał. nr 9 do SWZ tj. Dokumentacja techniczna).
Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 3 :
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 1,2,3 i 4). Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy tj. w § 12 stanowiącym zał. nr 8b do SWZ (część 3).
Po zmianie:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie pn. „Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz" prowadzone jest z podziałem na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część 1 pn. „Remont drogi gminnej nr 374046T (ul. Kręta) od km 0+000 do km 0+390 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Część 2 pn. „Remont drogi gminnej nr 374143T (ul. Warzywna) od km 0+000 do km 0+705(deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Część 3 pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. działek 154/5;154/10;154/3;154/6;154/8; dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Lubelskiej (boczna) od km 0+000 do km +405 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Część 4 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. działek 934/59;934/61 dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Schinzla 7 od km 0+000 do km 0+140 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Zadania realizowane będą z dofinansowaniem środkami z rezerwy celowej na realizację zadań na usuwanie skutków zdarzeń o charakterze klęski żywiołowej.
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów i przebudów dróg gminnych opisanych w zamówieniu jako odrębne części tj.
dot. części 3;
Część 3: Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. działek 154/5;154/10;154/3;154/6;154/8; dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Lubelskiej (boczna) od km 0+000 do km +405 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)” i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące prace (dot. części 3 ): Na podstawie niniejszego zamówienia należy wykonać wszystkie prace wskazane w dokumentacjach projektowych właściwych dla poszczególnych części którym nadano numery od 1 do 4, opracowanych na potrzeby realizacji tych części, udostępnionych przez Zamawiającego
i stanowiących podstawę do realizacji zamówienia w zakres których wchodzą m.in.:
− opracowanie i uzgodnienie projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót;
- wprowadzenie czasowych organizacji ruchu i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót;
- wykonanie robót rozbiórkowych;
− zabezpieczenie istn. infrastruktury technicznej podziemnej kolidującej z planowanymi robotami;
- regulacja i ewentualna przebudowa infrastruktury technicznej związanej z drogą (korekta lokalizacji wpustów deszczowych wraz ze studzienkami osadnikowymi oraz odcinkami przykanalików, korekta
i regulacja pozostałych elementów uzbrojenia usytuowanych w jezdni takich jak np. studnie kanalizacji sanitarnej, zasuwy, ścianki przepustów, itp. );
− wbudowanie nowych krawężników betonowych, obrzeży betonowych, ścieków, itp ;
− przebudowy zjazdów;
− przebudowy/remonty ciągów pieszych na odcinkach których konieczność przebudowy wynikać będzie z realizowanych robót;
− roboty ziemne oraz związane z przygotowaniem istniejącego podłoża do wbudowania warstw konstrukcji drogi (w tym w razie konieczności wzmocnienie podłoża)
- roboty w zakresie układania nawierzchni bitumicznej jezdni, nawierzchni dróg dla pieszych
z betonowej kostki brukowej oraz nawierzchni poboczy z kruszywa;
- wykonanie oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD);
- roboty geodezyjne/pomiarowe.
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
1)wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2)wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej,
3)wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (dot. części 3 ):
1) Przygotowanie terenu pod budowę;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Fundamentowanie dróg;
4) Roboty w zakresie nawierzchni dróg i odwodnienia;
5) Oznakowanie pionowe, poziome.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 określa: dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 9 do SWZ (tj. dokumentacja techniczna) oraz projekt umowy stanowiące: zał. nr 8b (część 3) o SWZ.
Uwaga : przy wycenie dla każdej części zamówienia należy uwzględnić koszt zakupu wraz z montażem 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach 180x120 cm. Pozycję dot. zakupu i montażu tablicy należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym dla każdej części zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 3 .
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót (stanowiących zał. nr 9 do SWZ tj. Dokumentacja techniczna).
Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 3 :
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 1,2,3 i 4). Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy tj. w § 12 stanowiącym zał. nr 8b do SWZ (część 3).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie pn. „Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz" prowadzone jest z podziałem na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część 1 pn. „Remont drogi gminnej nr 374046T (ul. Kręta) od km 0+000 do km 0+390”;
Część 2 pn. „Remont drogi gminnej nr 374143T (ul. Warzywna) od km 0+000 do km 0+705”;
Część 3 pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej – dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Lubelskiej (boczna) od km 0+000 do km 0+405”;
Część 4 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej – dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Schinzla 7 od km 0+000 do km 0+140”.
Zadania realizowane będą z dofinansowaniem środkami z rezerwy celowej na realizację zadań na usuwanie skutków zdarzeń o charakterze klęski żywiołowej.
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów i przebudów dróg gminnych opisanych w zamówieniu jako odrębne części tj.
dot. części 4;
Część 4: Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej – dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Schinzla 7 od km 0+000 do km 0+140” i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące prace (dot. części 4): Na podstawie niniejszego zamówienia należy wykonać wszystkie prace wskazane w dokumentacjach projektowych właściwych dla poszczególnych części którym nadano numery od 1 do 4, opracowanych na potrzeby realizacji tych części, udostępnionych przez Zamawiającego
i stanowiących podstawę do realizacji zamówienia w zakres których wchodzą m.in.:
− opracowanie i uzgodnienie projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót;
- wprowadzenie czasowych organizacji ruchu i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót;
- wykonanie robót rozbiórkowych;
− zabezpieczenie istn. infrastruktury technicznej podziemnej kolidującej z planowanymi robotami;
- regulacja i ewentualna przebudowa infrastruktury technicznej związanej z drogą (korekta lokalizacji wpustów deszczowych wraz ze studzienkami osadnikowymi oraz odcinkami przykanalików, korekta
i regulacja pozostałych elementów uzbrojenia usytuowanych w jezdni takich jak np. studnie kanalizacji sanitarnej, zasuwy, ścianki przepustów, itp. );
− wbudowanie nowych krawężników betonowych, obrzeży betonowych, ścieków, itp ;
− przebudowy zjazdów;
− przebudowy/remonty ciągów pieszych na odcinkach których konieczność przebudowy wynikać będzie z realizowanych robót;
− roboty ziemne oraz związane z przygotowaniem istniejącego podłoża do wbudowania warstw konstrukcji drogi (w tym w razie konieczności wzmocnienie podłoża)
- roboty w zakresie układania nawierzchni bitumicznej jezdni, nawierzchni dróg dla pieszych
z betonowej kostki brukowej oraz nawierzchni poboczy z kruszywa;
- wykonanie oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD);
- roboty geodezyjne/pomiarowe.
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
1)wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2)wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej,
3)wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (dot. części 4):
1) Przygotowanie terenu pod budowę;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Fundamentowanie dróg;
4) Roboty w zakresie nawierzchni dróg i odwodnienia;
5) Oznakowanie pionowe, poziome.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 określają: dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 9 do SWZ (tj. dokumentacja techniczna) oraz projekty umów stanowiące: zał. nr 8c (część 4) do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 4.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót (stanowiących zał. nr 9 do SWZ tj. Dokumentacja techniczna).
Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 4:
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 1,2,3 i 4). Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy tj. w § 12 stanowiącym zał. nr 8c do SWZ (część 4).
Po zmianie:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie pn. „Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz" prowadzone jest z podziałem na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część 1 pn. „Remont drogi gminnej nr 374046T (ul. Kręta) od km 0+000 do km 0+390 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Część 2 pn. „Remont drogi gminnej nr 374143T (ul. Warzywna) od km 0+000 do km 0+705(deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Część 3 pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. działek 154/5;154/10;154/3;154/6;154/8; dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Lubelskiej (boczna) od km 0+000 do km +405 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Część 4 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. działek 934/59;934/61 dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Schinzla 7 od km 0+000 do km 0+140 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)”;
Zadania realizowane będą z dofinansowaniem środkami z rezerwy celowej na realizację zadań na usuwanie skutków zdarzeń o charakterze klęski żywiołowej.
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów i przebudów dróg gminnych opisanych w zamówieniu jako odrębne części tj.
dot. części 4;
Część 4: Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. działek 934/59;934/61 dojazdowej do budynku wielorodzinnego na ulicy Schinzla 7 od km 0+000 do km 0+140 (deszcz nawalny 22-23.05.2024r.)” i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące prace (dot. części 4): Na podstawie niniejszego zamówienia należy wykonać wszystkie prace wskazane w dokumentacjach projektowych właściwych dla poszczególnych części którym nadano numery od 1 do 4, opracowanych na potrzeby realizacji tych części, udostępnionych przez Zamawiającego
i stanowiących podstawę do realizacji zamówienia w zakres których wchodzą m.in.:
− opracowanie i uzgodnienie projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót;
- wprowadzenie czasowych organizacji ruchu i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót;
- wykonanie robót rozbiórkowych;
− zabezpieczenie istn. infrastruktury technicznej podziemnej kolidującej z planowanymi robotami;
- regulacja i ewentualna przebudowa infrastruktury technicznej związanej z drogą (korekta lokalizacji wpustów deszczowych wraz ze studzienkami osadnikowymi oraz odcinkami przykanalików, korekta
i regulacja pozostałych elementów uzbrojenia usytuowanych w jezdni takich jak np. studnie kanalizacji sanitarnej, zasuwy, ścianki przepustów, itp. );
− wbudowanie nowych krawężników betonowych, obrzeży betonowych, ścieków, itp ;
− przebudowy zjazdów;
− przebudowy/remonty ciągów pieszych na odcinkach których konieczność przebudowy wynikać będzie z realizowanych robót;
− roboty ziemne oraz związane z przygotowaniem istniejącego podłoża do wbudowania warstw konstrukcji drogi (w tym w razie konieczności wzmocnienie podłoża)
- roboty w zakresie układania nawierzchni bitumicznej jezdni, nawierzchni dróg dla pieszych
z betonowej kostki brukowej oraz nawierzchni poboczy z kruszywa;
- wykonanie oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD);
- roboty geodezyjne/pomiarowe.
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
1)wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2)wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej,
3)wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (dot. części 4):
1) Przygotowanie terenu pod budowę;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Fundamentowanie dróg;
4) Roboty w zakresie nawierzchni dróg i odwodnienia;
5) Oznakowanie pionowe, poziome.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 określają: dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 9 do SWZ (tj. dokumentacja techniczna) oraz projekty umów stanowiące: zał. nr 8c (część 4) do SWZ.
Uwaga : przy wycenie dla każdej części zamówienia należy uwzględnić koszt zakupu wraz z montażem 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach 180x120 cm. Pozycję dot. zakupu i montażu tablicy należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym dla każdej części zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 4.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót (stanowiących zał. nr 9 do SWZ tj. Dokumentacja techniczna).
Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 4:
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 1,2,3 i 4). Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy tj. w § 12 stanowiącym zał. nr 8c do SWZ (część 4).
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów niebezpiecznych
- "Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i (...) z podziałem na 2 części(...)".
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej Szpitala Specjalistycznego Ducha Świętego w Sandomierzu
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.