Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431937/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00443128/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa serwera oraz przełącznika sieciowego typu core switch dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku, realizowana w dwóch częściach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192035191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale Przedmiejskie
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-824
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 326 18 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupgdansk.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e33d52f7-9932-46fc-87af-b75cdc379b141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwera oraz przełącznika sieciowego typu core switch dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku, realizowana w dwóch częściach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e33d52f7-9932-46fc-87af-b75cdc379b14
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047281/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa przełącznika sieciowego
1.2.4 Dostawa serwera
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431937
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP/332/98-12/AS/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 143232,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99199,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SWZ oraz w projekcie umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ dla części I przedmiotu zamówienia.Wytyczne dotyczące realizacji zamówienia:
1) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk.
2) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia nie później niż do 27.09.2024 r. dla każdej z części zamówienia.
3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia.
4) Oferowany sprzęt będzie nowy, nieregenerowany, niefabrykowany, jednorodny w ramach poszczególnych pozycji. Sprzęt powinien być dostarczony wraz z niezbędnymi dokumentacjami technicznymi, instrukcjami obsługi w języku polskim i kartami gwarancyjnymi.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
5) Koszty dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk oraz ewentualne inne koszty pośrednie związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca.
6) Dostarczenie i odbiór na miejsce przeznaczenia przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu odbioru, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 54155,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SWZ oraz w projekcie umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ dla części II przedmiotu zamówienia.Wytyczne dotyczące realizacji zamówienia:
1) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk.
2) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia nie później niż do 27.09.2024 r. dla każdej z części zamówienia.
3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia.
4) Oferowany sprzęt będzie nowy, nieregenerowany, niefabrykowany, jednorodny w ramach poszczególnych pozycji. Sprzęt powinien być dostarczony wraz z niezbędnymi dokumentacjami technicznymi, instrukcjami obsługi w języku polskim i kartami gwarancyjnymi.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
5) Koszty dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk oraz ewentualne inne koszty pośrednie związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca.
6) Dostarczenie i odbiór na miejsce przeznaczenia przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu odbioru, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 45044,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60097,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79902,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60097,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digitaled Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842768164
7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 9a/3
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60097,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21992,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21992,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ForIP Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482799328
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21992,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-27INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- REMONT RAMPY ZAŁADUNKOWEJ MAGAZYNU TECHNICZNEGO W ARESZCIE ŚLEDCZYM W GDAŃSKU
- Zakup fabrycznie nowego samochodu na potrzeby Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części : Cz. I- sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych, Cz. II- sukcesywna dostawa mydła do rąk
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku Instytutu Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdyni przy al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 46.
- Wydruk i dostawa książki: XVI Konferencja Polskiego Muzealnictwa Morskiego i Rzecznego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Zakup urządzeń sieciowych wraz z konfiguracją
- "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa JST w Gminie Krzanowice" - etap 1 dostawa sprzętu IT
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Oleśnie
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.