eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczekocinyBudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Szczekocinach



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Szczekocinach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZEKOCINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczekociny

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-445

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczekociny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczekociny.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d710ae8-2c7b-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Szczekocinach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d710ae8-2c7b-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050068/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Szczekocinach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.1.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Szczekocinach.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje budowę punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK), w skład którego wchodzą następujące elementy:
- utwardzenie i uszczelnienie powierzchni placu manewrowego i drogi dojazdowej,
- utwardzenie terenu z wydzieleniem sektorów do składowania odpadów – boksy betonowe, wydzielone miejsca dla kontenerów,
- montaż wagi najazdowej wraz z okablowaniem 30Mg - 3x8x0,3m,
- budowa obiektu biurowo – socjalnego (sektor obsługi klienta – biuro przyjęć), kontenerowego,
- wydzielenie miejsc postojowych i ciągów pieszych,
- nasadzenie zieleni ozdobno – izolacyjnej i rekultywacja trawników,
- oświetlenie terenu oprawami ulicznymi, energooszczędnymi,
- monitoring terenu,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
- remont i konserwacja istniejącej wiaty na odpady niebezpieczne,
- wykonanie ścian oporowych wokół placu składowania,
- wykonanie ogrodzenia i bram wjazdowych,
- wykonanie systemu odwodnienia placu,
- wyposażenie PSZOK w kontenery i pojemniki w liczbie i wielkości dostosowanej do prognozowanej ilości poszczególnych frakcji odpadów komunalnych.
Punkt selektywnej zbiórki odpadów będzie posiadał w zakresie obiektu kubaturowego kontener biurowo - socjalny oraz wagę najazdową, wyposażone w instalację wodno-kanalizacyjną (projektowany zbiornik na nieczystości ciekłe oraz dwa zbiorniki pozostałe na inne nieczystości jako kanalizacja technologiczna),elektryczną oraz instalację fotowoltaiczną, a także budowa utwardzenia ciągu komunikacji samochodowej – zaprojektowanie drogi wyjazdowej ze strefy ważenia – utwardzenie wykonane z płyt betonowych drogowych oraz płyty fundamentowe szczelne pod poszczególne sektory.
Projektowany sposób zagospodarowania terenu w części zostanie zachowany – dotyczy to w szczególności istniejącej wiaty magazynowej. W swoim zakresie zostanie wykonane nowe utwardzenie terenu z uwzględnieniem sektorów do składowania odpadów ( boksy betonowe, wydzielone miejsca dla kontenerów, waga najazdowa wraz z podłączeniem okablowania), sektor obsługi klienta (obiekt biurowo – socjalny), uszczelnienie i utwardzenie powierzchni placu manewrowego i kontenerowego betonową kostką brukową z podbudową pod ruch pojazdów ciężarowych, pozostała część terenu zostanie okrawężnikowana, wykonane zostaną mury oporowe prefabrykowane, nowe ogrodzenie placu oraz odwodnienie powierzchniowe. Wykonane zostaną wydzielone miejsca postojowe oraz ciągi piesze do obsługi PSZOK-u. Przedmiot zamówienia zakłada wykonanie zieleni ozdobno – izolacyjnej jako uzupełnienie istniejącego terenu biologicznie czynnego, założenie nasadzeń/ oraz rekultywacja istniejących trawników.
Teren PSZOK będzie oświetlony oprawami ulicznymi energooszczędnymi, z zastosowaniem również systemu monitoringu. Przedmiot zamówienia dotyczy również odwodnienia na teren nieutwardzony oraz wewnętrznej instalacji elektrycznej i instalacji fotowoltaicznej.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy wystąpienie do dystrybutora energii elektryczne o wydanie warunków przyłączenia z mocą przyłączeniową 17 kW.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy uruchomienie instalacji fotowoltaicznej oraz przeprowadzenie procedury włączenie do sieci OSD oraz zgłoszenia do Państwowej Straży Pożarnej.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa, montaż, instalacja oraz uruchomienie (rozruch z obciążeniem i beż obciążenia) wagi samochodowej najazdowej. Waga samochodowa powinna być wyposażona w cyfrowy terminal wagowy (z wyświetlaczem i wyposażony w 2 wyjścia do podłączenia drukarki, komputera lub wyświetlacza wielkogabarytowego) oraz w drukarkę paragonową do drukowania kwitów wagowych kompatybilną z terminalem wagowym. Terminal i drukarka zostaną zamontowane przez Wykonawcę w budynku biurowo-socjalnym i podłączone do komputera Zamawiającego. Wykonawca zapewni oprogramowanie do zarządzania ewidencją odpadów zintegrowane z rejestrem BDO. Po zamontowaniu wagi Wykonawca przeprowadzi wzorcowanie i legalizacje wagi oraz uzyska wszystkie konieczne pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca przeprowadzi szkolenie z zakresu obsługi, konserwacji wagi i programu wagowego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca przekaże wszelkie informacje umożliwiające samodzielną obsługę urządzenia. Wykonawca po zakończeniu montażu i legalizacji wagi dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą DTR, instrukcje obsługi w języku polskim oraz wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty. Zostanie to potwierdzone protokołem odbioru. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu osiągnięcie przez wagę zdatności do realizowania ważenia na określonym poziomie wydajności oraz jakości, rozumianej jako dokładność ważenia. Do dnia odbioru Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi testy potwierdzające osiągnięcie odpowiednich parametrów jakościowych. Data produkcji wagi nie wcześniejsza niż 2024.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy wyposażenie PSZOK w kontenery i pojemniki na odpady komunalne tj.
1) Kontener stalowy zamknięty o pojemności 7 m3 - 1szt. na gruz, odpady rozbiórkowe;
2) Kontener stalowy otwarty o pojemności 7 m3 - 1 szt. na stolarkę okienną PCV;
3) Kontener stalowy otwarty o pojemności 7 m3 – 1 szt. na zużyty sprzęt elektroniczny;
4) Kontener stalowy otwarty o pojemności 7 m3 – 1 szt. na zużyte opony samochodowe;
5) Pojemnik na odpady 1100 z tworzywa sztucznego w kolorach żółty, niebieski, czarny, zielony – 18 sztuk ( 4 x tworzywa sztuczne, 3 x tekstylia, 1x metal, 1x odpady bio, 2 x szkło, 1x papier, 2x styropian, 1 x zużyte opony, i przedmioty gumowe, 1 x opakowania wielomateriałowe, 1 x wełna mineralna, 1 x papa dachowa);
6) Pojemnik specjalistyczny na zużyte baterie i akumulatory o pojemności min. 680 l;
7) Pojemnik specjalistyczny na przeterminowane leki o pojemności 240 l;
8) Pojemnik specjalistyczny na świetlówki do odbioru lamp lub żarówek typu świetlówki, o pojemności pozwalającej magazynować w całości świetlówki różnej długości - do 150 cm (min. wymiary wewnętrzne: 154 x 50 x 35 cm);
9) Pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 65 l, z tworzywa kwasoodpornego, z przeznaczeniem na inne odpady niebezpieczne, dostosowane do zbierania igieł i strzykawek;
10) Pojemnik specjalistyczny na zużyte baterie 65 l.
7. Kody CPV:
45.00.00.00-7 Roboty budowlane
45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45.22.30.00-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45.22.35.00-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego
45.26.23.00-4 Betonowanie
45.26.25.00-6 Roboty murarskie i murowe
45.22.31.00-7 Montaż konstrukcji metalowych
45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45.23.32.00-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45.31.70.00-2 Inne instalacje elektryczne
38.31.10.00-8 Wagi elektroniczne i akcesoria
38.31.12.00-0 Elektroniczne wagi techniczne
45.21.32.70-6 Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu
45.23.21.30-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45.23.24.54-9 Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
09.33.12.00-0 Słoneczne moduły fotowoltaiczne
51.11.21.00-1 Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej
34.92.84.80-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia. Przedmiar robót jest wyłącznie elementem pomocniczym do kalkulacji ceny.
9. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
10. Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.
11. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
12. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą dokumentów (przedmiotowych środków dowodowych) potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
14. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
15. Gwarancja i rękojmia:
1) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
2) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
16. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiający uzyskał z Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę NR Edycja6PGR/2023/3453/PolskiLad dotyczącą dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych dla zadania pn.: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Szczekocinach. Wstępna Promesa NR Edycja6PGR/2023/3453/PolskiLad stanowi załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

38311200-0 - Elektroniczne wagi techniczne

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45262300-4 - Betonowanie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1950000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1950000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1950000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Jakubczyk Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe AN-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9590030017

7.3.3) Ulica: ul. Zagnańska 49

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-528

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1950000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.