Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00500860/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00505638/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00511617/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
4WOG-1200.2712.74.2024 Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych w podziale na 14 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.74.2024 Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych w podziale na 14 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34d66403-9072-4e5e-acdb-d20a189fd70a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054582/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów elektrycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System. System jest dostępny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia lub wyjaśnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
3) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;
4) przesyłania innych wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
5) przesyłania odwołania;
odbywa się za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
7. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, informację o wyborze oferty najkorzystniejszej bądź unieważnieniu postępowania Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania Komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM
9. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Więcej informacji znajduje się w rozdziale nr XI w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
• 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 238;
• Portal PZP Sp. z o.o., ul. P. Bardowskiego 4 lok. U2, 35 - 005 Rzeszów.
b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan Krzysztof Hawrylak,
kontakt: 261111238 514 519 700 *;
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, Nr sprawy: 4WOG.1200.2712.38.2024 prowadzonym w trybie podstawowym.
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę Pzp;
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
• Na podstawie art. 269 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych,
prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 (RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do
Zamawiającego.
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego.
• zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z
późn. zm.53)), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których
mowa w dziale IX, do upływu terminu do ich wniesienia.
Więcej informacji znajduje się w rozdz. XVI SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.74.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 14
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:
• Część nr 1 – akumulatory i baterie do sprzętu medycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
A. opis przedmiotu zamówienia część nr 1
• Załącznik nr 5 do SWZ :
A. formularz cenowy dla części 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31440000-2 - Baterie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:
• Część nr 2 – baterie do OPBMR,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
B. opis przedmiotu zamówienia część nr 2
• Załącznik nr 5 do SWZ :
B. formularz cenowy dla części 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:
• Część nr 3 – baterie do SSUiE,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
C. opis przedmiotu zamówienia część nr 3-4
• Załącznik nr 5 do SWZ :
C. formularz cenowy dla części 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44423000-1 - Artykuły różne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:
• Część nr 4 – materiały elektrotechniczne SSUiE,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
C. opis przedmiotu zamówienia część nr 3-4
• Załącznik nr 5 do SWZ :
D. formularz cenowy dla części 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44423000-1 - Artykuły różne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:
• Część nr 5 – akumulatory do pojazdów SSŁiI,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 5-7
• Załącznik nr 5 do SWZ :
E. formularz cenowy dla części 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31433000-0 - Akumulatory niklowo-żelazowe
31411000-0 - Baterie alkaliczne
31440000-2 - Baterie
31158100-9 - Ładowarki do baterii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:
• Część nr 6 – akumulatory i zasilacze do radiotelefonów SSŁiI,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 5-7
• Załącznik nr 5 do SWZ :
F. formularz cenowy dla części 6
4.2.6.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31433000-0 - Akumulatory niklowo-żelazowe
31411000-0 - Baterie alkaliczne
31440000-2 - Baterie
31158100-9 - Ładowarki do baterii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:
• Część nr 7 – baterie, akumulatory i ładowarki SSŁiI,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 5-7
• Załącznik nr 5 do SWZ :
G. formularz cenowy dla części 7
4.2.6.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31433000-0 - Akumulatory niklowo-żelazowe
31411000-0 - Baterie alkaliczne
31440000-2 - Baterie
31158100-9 - Ładowarki do baterii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:
• Część nr 8 – materiały elektryczne do SOI Gliwice,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
E. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-14
• Załącznik nr 5 do SWZ :
H. formularz cenowy dla części 8
4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:
• Część nr 9 – materiały elektryczne do SOI Bytom,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
E. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-14
• Załącznik nr 5 do SWZ :
I. formularz cenowy dla części 9
4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:
• Część nr 10 – materiały elektryczne do SOI Tarnowskie Góry,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
E. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-14
• Załącznik nr 5 do SWZ :
J. formularz cenowy dla części 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:
• Część nr 11 – materiały elektryczne do SOI Katowice,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
E. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-14
• Załącznik nr 5 do SWZ :
K. formularz cenowy dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:
• Część nr 12 – materiały elektryczne do SOI Opole,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
E. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-14
• Załącznik nr 5 do SWZ :
L. formularz cenowy dla części 12
4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:
• Część nr 13 – materiały elektryczne do SOI Bielsko Biała,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
E. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-14
• Załącznik nr 5 do SWZ :
M. formularz cenowy dla części 13
4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:
• Część nr 14 – materiały elektryczne do SOI Lubliniec.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
E. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-14
• Załącznik nr 5 do SWZ :
N. formularz cenowy dla części 14
4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ,
2) formularz cenowy odpowiednio dla danej części wypełniony zgodnie
z załącznikiem nr 5. Powyższy załącznik stanowi integralną część SWZ. Formularz cenowy musi być podpisany przez Wykonawcę lub pełnomocnika i musi być wyceniona każda pozycja. Brak podpisania niniejszych danych, załączenie niepodpisanego formularza cenowego lub niezałączenie formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów
wykonawcy, stanowiące załącznik nr …. do SWZ (jeżeli dotyczy)
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 117
ust. 4 ustawy Pzp.), o którym mowa rozdz. X ust. 4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia w punkcie 14 Formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SWZ),
5) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w § 6 ust. 1 lub 2 lub 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
Z dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania lub pełnomocnictwa musi bezpośrednio wynikać jego zakres tj., do jakich czynności jest uprawniona umocowana osoba /pełnomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynikaz dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (rozdz. VIII punkt 1 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
1) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty – zał. nr 1 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz w sytuacjach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-17 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-18
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.86.2024.EK
- [4WOG.1200.2712.98.2024] Świadczenie usługi restauracyjnej w formie przygotowana i dostarczenia czterech posiłków dziennie (śnia. II śnia. obiad, kolacja) dla żołnierzy z J. W. z podziałem na 5 cz.
- Opróżnienie ulicznych koszy na odpady w centrum miasta i pojemników na psie odchody na terenie miasta Gliwice
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Fizyków - dokumentacja projektowa
- 4WOG-1200.2712.101.2024 Monitoring węzłów cieplnych w podziale na 3 części
- 4WOG.1200.2712.99.2024 Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu i okablowania radiokomunikacyjnego oraz okablowania i akcesoriów sieciowych
- "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) oraz Pracowni Endoskopii Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie"
- "Cyberbezpieczny samorząd" - Zakup systemu backup dla Urzędu Miejskiego Trzcianki, urządzeń NGF oraz wymiana baterii w centralnym UPS
- Dostawa sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia do pracowni digitalizacyjnej Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN z podziałem na części
więcej: Ładowarki do baterii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.