Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490662/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
- 2024/BZP 00500860/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00505638/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00511617/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
4WOG-1200.2712.74.2024 Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych w podziale na 14 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.74.2024 Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych w podziale na 14 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34d66403-9072-4e5e-acdb-d20a189fd70a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054582/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów elektrycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490662
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.74.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 1 – akumulatory i baterie do sprzętu medycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
A. opis przedmiotu zamówienia część nr 1
• Załącznik nr 5 do SWZ :
A. formularz cenowy dla części 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 13252,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 2 – baterie do OPBMR,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
B. opis przedmiotu zamówienia część nr 2
• Załącznik nr 5 do SWZ :
B. formularz cenowy dla części 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 14297,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 3 – baterie do SSUiE,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
C. opis przedmiotu zamówienia część nr 3-4
• Załącznik nr 5 do SWZ :
C. formularz cenowy dla części 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423000-1 - Artykuły różne
4.5.5.) Wartość części: 10715,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 4 – materiały elektrotechniczne SSUiE,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
C. opis przedmiotu zamówienia część nr 3-4
• Załącznik nr 5 do SWZ :
D. formularz cenowy dla części 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423000-1 - Artykuły różne
4.5.5.) Wartość części: 10715,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 5 – akumulatory do pojazdów SSŁiI,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 5-7
• Załącznik nr 5 do SWZ :
E. formularz cenowy dla części 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31433000-0 - Akumulatory niklowo-żelazowe
31411000-0 - Baterie alkaliczne
31440000-2 - Baterie
31158100-9 - Ładowarki do baterii
4.5.5.) Wartość części: 16251,04 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 6 – akumulatory i zasilacze do radiotelefonów SSŁiI,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 5-7
• Załącznik nr 5 do SWZ :
F. formularz cenowy dla części 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31433000-0 - Akumulatory niklowo-żelazowe
31411000-0 - Baterie alkaliczne
31440000-2 - Baterie
31158100-9 - Ładowarki do baterii
4.5.5.) Wartość części: 4726,11 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 7 – baterie, akumulatory i ładowarki SSŁiI,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 5-7
• Załącznik nr 5 do SWZ :
G. formularz cenowy dla części 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31433000-0 - Akumulatory niklowo-żelazowe
31411000-0 - Baterie alkaliczne
31440000-2 - Baterie
31158100-9 - Ładowarki do baterii
4.5.5.) Wartość części: 10483,92 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 8 – materiały elektryczne do SOI Gliwice,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
E. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-14
• Załącznik nr 5 do SWZ :
H. formularz cenowy dla części 8
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 35784,35 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 9 – materiały elektryczne do SOI Bytom,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
E. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-14
• Załącznik nr 5 do SWZ :
I. formularz cenowy dla części 9
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 18773,78 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 10 – materiały elektryczne do SOI Tarnowskie Góry,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
E. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-14
• Załącznik nr 5 do SWZ :
J. formularz cenowy dla części 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 3983,47 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 11 – materiały elektryczne do SOI Katowice,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
E. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-14
• Załącznik nr 5 do SWZ :
K. formularz cenowy dla części 11
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 18120,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 12 – materiały elektryczne do SOI Opole,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
E. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-14
• Załącznik nr 5 do SWZ :
L. formularz cenowy dla części 12
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 25488,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 13 – materiały elektryczne do SOI Bielsko Biała,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
E. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-14
• Załącznik nr 5 do SWZ :
M. formularz cenowy dla części 13
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 6999,93 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 14 – materiały elektryczne do SOI Lubliniec.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-14
• Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dla części 1-14
• Załącznik nr 3 do SWZ : projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 14
• Załącznik nr 4 do SWZ :
E. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-14
• Załącznik nr 5 do SWZ :
N. formularz cenowy dla części 14
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 10494,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17992,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30430,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17992,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supportmed Łukasz Kopiczko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511619011
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17992,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8355,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8355,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8355,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8355,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7713,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15938,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7713,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7713,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2596,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2596,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2596,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN MURZYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN MURZYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2596,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie w zakresie części 5 - akumulatory do pojazdów SSŁiI na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp; tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo żadnej oferty.
Uzasadnienie: w postępowaniu do dnia składania ofert tj. do dnia 27.09.2024 r. do godziny 8:30 nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6634,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9885,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6634,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6634,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7104,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7104,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7104,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN MURZYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN MURZYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7104,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31654,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38905,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Olmag Krzysztof Bartnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580035125
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12446,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18184,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12446,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12446,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4774,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8206,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4774,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Olmag Krzysztof Bartnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580035125
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4774,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13347,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28829,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13347,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Olmag Krzysztof Bartnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580035125
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13347,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26338,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40560,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26338,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26338,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8441,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15123,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8441,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8441,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10343,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18004,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10343,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Olmag Krzysztof Bartnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580035125
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10343,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla kompleksowej przebudowy Kąpieliska Leśnego w Gliwicach
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) ... Znak sprawy: DZPZ.283.8.2025.MW
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Dostawa materiałów konstrukcyjnych do pracowni ProtoLab - zamówienie z podziałem na trzy części
- Zakup pomocy naukowych i wyposażenia w ramach projektu pn. "Zawodowo i profesjonalnie w szkołach z powiatu chełmińskiego"
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH NA ENERGOOSZCZĘDNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W CZARNKOWIE
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
więcej: Ładowarki do baterii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.