eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRoboty remontowe w budynkach na terenie Osiedla Akademickiego w Cieszynie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe w budynkach na terenie Osiedla Akademickiego w Cieszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe w budynkach na terenie Osiedla Akademickiego w Cieszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35ebf09e-48be-4877-b332-6a7caa82fce0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408974

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.7. 4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 295888,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych malarskich w 9 segmentach studenckich, w pomieszczeniu magazynowym oraz na klatce schodowej małej (wejście do budynku) w budynku DS „UŚKA” przy ul. Bielskiej 66 w Cieszynie
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ), składającej się ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót.
3) Termin realizacji zamówienia: do 5 tygodni od daty przekazania terenu budowy; Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż 05.08.2024 r.
4) Wykonawca udzieli: minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Wymagany okres gwarancji na zamontowane materiały nie krótszy niż gwarancja udzielona na roboty, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa – zgodnie z gwarancją producenta.
5) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45442180-2 - Powtórne malowanie

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 64578,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych - robót malarskich w 18 zestawach studenckich, w 13 pokojach gościnnych oraz w 2 pomieszczeniach pralni z suszarniami; wymiana wykładzin dywanowych w 13 pokojach gościnnych; założenie 29 nakładek PCV na parapety z lastryko w budynku DSN przy ul. Niemcewicza 8 w Cieszynie
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ), składającej się ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót.
3) Termin realizacji zamówienia: do 39 dni od daty przekazania terenu budowy; Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż 26.08.2024 r.
4) Wykonawca udzieli: minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Wymagany okres gwarancji na zamontowane materiały nie krótszy niż gwarancja udzielona na roboty, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa – zgodnie z gwarancją producenta.
5) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej

45410000-4 - Tynkowanie

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45442180-2 - Powtórne malowanie

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 231309,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51872,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70645,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51872,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JuHaus Dawid Harężlak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472093566

7.3.3) Ulica: Daliowa 30

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Białą

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51872,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243457,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250767,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243457,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Byrski Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BUDGROM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511749635

7.3.3) Ulica: Wadowicka 52

7.3.4) Miejscowość: Głębowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243457,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.