Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408974/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe w budynkach na terenie Osiedla Akademickiego w Cieszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe w budynkach na terenie Osiedla Akademickiego w Cieszynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35ebf09e-48be-4877-b332-6a7caa82fce0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.7. 4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 295888,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych malarskich w 9 segmentach studenckich, w pomieszczeniu magazynowym oraz na klatce schodowej małej (wejście do budynku) w budynku DS „UŚKA” przy ul. Bielskiej 66 w Cieszynie2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ), składającej się ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót.
3) Termin realizacji zamówienia: do 5 tygodni od daty przekazania terenu budowy; Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż 05.08.2024 r.
4) Wykonawca udzieli: minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Wymagany okres gwarancji na zamontowane materiały nie krótszy niż gwarancja udzielona na roboty, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa – zgodnie z gwarancją producenta.
5) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45442180-2 - Powtórne malowanie
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 64578,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych - robót malarskich w 18 zestawach studenckich, w 13 pokojach gościnnych oraz w 2 pomieszczeniach pralni z suszarniami; wymiana wykładzin dywanowych w 13 pokojach gościnnych; założenie 29 nakładek PCV na parapety z lastryko w budynku DSN przy ul. Niemcewicza 8 w Cieszynie2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ), składającej się ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót.
3) Termin realizacji zamówienia: do 39 dni od daty przekazania terenu budowy; Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż 26.08.2024 r.
4) Wykonawca udzieli: minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Wymagany okres gwarancji na zamontowane materiały nie krótszy niż gwarancja udzielona na roboty, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa – zgodnie z gwarancją producenta.
5) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45410000-4 - Tynkowanie
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45442180-2 - Powtórne malowanie
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 231309,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51872,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70645,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51872,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JuHaus Dawid Harężlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472093566
7.3.3) Ulica: Daliowa 30
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Białą
7.3.5) Kod pocztowy: 43-316
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51872,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243457,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250767,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243457,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Byrski Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BUDGROM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511749635
7.3.3) Ulica: Wadowicka 52
7.3.4) Miejscowość: Głębowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grzegorz Byrski Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "BUDGROM"
jakie przetargi wygrała firma
Grzegorz Byrski Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "BUDGROM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243457,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa ultrasonografów
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu strategii uczenia się, kreatywnego i bezpiecznego wykorzystywania mediów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP".
- Przeglądy roczne instalacji gazowych, usuwanie nieszczelności instalacji gazowych w zasobach KZGM w Katowicach.
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Organizacja Transgranicznych Targów Pracy on-line
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i płynów infuzyjnych w 2025 roku.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku ujeżdżalni koni - etap pierwszy
- Remont pomieszczeń w obiektach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Wlkp. na ul. Lipowej 12 i ul. Szkolnej 2.
- "Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Prudnik
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G na odcinku Damnica - Główczyce od km 4+400 do km 5+700 w miejscowości Wielka Wieś (gmina Główczyce)"
- Wyk. r. bud. w zakr. wym. win. wew. w bud. szpit. w Gr. Śl., bud. win. zew. w bud. przych. w Lw. Śl. w. z przeb. przył. CO i CWU o. rem. i przeb. bud. szpit. i przych. w Lw. Śl. d. P. C. Z. Sp. z o.o.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.