eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CmolasBudowa nowego i rozbudowa istniejącego poletka osadowego w zakładzie produkcji wody w Cmolasie na działce ewidencyjnej nr 3505/2 położonej w miejscowości Cmolas w gminie Cmolas



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego i rozbudowa istniejącego poletka osadowego w zakładzie produkcji wody w Cmolasie na działce ewidencyjnej nr 3505/2 położonej w miejscowości Cmolas w gminie Cmolas

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Likwidacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lasowiacka 215

1.5.2.) Miejscowość: Cmolas

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-105

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgkimkolbuszowa@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkim.kolbuszowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06aa53d4-d28f-424e-adc9-1a0fbfdceb69

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego i rozbudowa istniejącego poletka osadowego w zakładzie produkcji wody w Cmolasie na działce ewidencyjnej nr 3505/2 położonej w miejscowości Cmolas w gminie Cmolas

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06aa53d4-d28f-424e-adc9-1a0fbfdceb69

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.01/08/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Teren inwestycji: działka nr ewid.: 3505/2 – obręb: Cmolas, jednostka ewidencyjna: 180601_2 Cmolas – gmina Cmolas, powiat kolbuszowski.
Przedmiotem zamówienia jest budowa i rozbudowa poletek osadowych w Zakładzie Produkcji Wody w Cmolasie.
Zakres prac obejmuje rozbudowę istniejącego 3 -sekcyjnego poletka osadowego oraz budowę nowego poletka osadowego o wymiarach 10,5 x 25,2 m w związku z rozbudową poletek konieczna jest również rozbudowa rurociągów technologicznych obsługujących projektowane obiekty.
Rozbudowa sekcji 1 istniejącego poletka osadowego wymaga demontażu północnej ścianki poletka. Wskutek rozbudowy sekcja 1 zostanie powiększona o powierzchnię o wymiarach 6,30 x 12,60 m istniejący wjazd na sekcję 1 zostanie niezmieniony i będzie obsługiwał rozbudowane poletko. Dopływ osadu na sekcję 1 pozostanie bez zmian. Dobudowany zostanie drenaż pod rozbudowywaną nową częścią poletka. Drenaż zostanie włączony do kanalizacji ogólnospławnej o średnicy ø300 przyłączem o średnicy PVC 110 poprzez istniejącą studnię ø1000.
Nowe poletko osadowe o wymiarach 10,50 x 25,20 m zostanie wybudowane po wschodniej stronie poletka istniejącego. W celu doprowadzenia osadu konieczna jest rozbudowa istniejącego rurociągu tłocznego. Dobudowany zostanie odcinek o długości 73,4 m i średnicy PE200 i 160. Na połączeniu z istniejącym rurociągiem zamontowane będą zasuwy odcinające na nowym i istniejącym przewodzie. Odprowadzenie filtratu z drenażu odbywać się będzie poprzez projektowane przyłącze kanalizacji o średnicy PVC 160 do kanalizacji ogólnospławnej poprzez istniejącą studnie ø1000.

I. Zakres rzeczowy poletka osadowe:
1. Poletko rozbudowywane o wymiarach 12,6 x 6,3 m
- rozebranie ściany istniejącego poletka o długości 12,6 m
- wykonanie podbudowy z piasku o grubości 35 cm
- wykonanie warstwy z betonu podkładowego o grubości 15 cm C8/10
- 2 x folia PE grubości 0,2 mm
- wykonanie płyty dennej o grubości 20 cm z betonu C25/30
- wykonanie drenażu z rur drenarskich typu ciężkiego min. SN10 perforowane na całym obwodzie DN110 mm – długość 12,5 m
- warstwa filtracyjna żwir o uziarnieniu 20-40 mm - warstwa 10 cm
- warstwa filtracyjna żwir o uziarnieniu 10-20 mm – warstwa 20 cm
- warstwa filtracyjna żwir o uziarnieniu 3-5 mm – warstwa 10 cm
- warstwa filtracyjna piasek o uziarnieniu 0,8-1,4 mm – warstwa 15 cm
- wykonanie ścian poletka z prefabrykowanych elementów żelbetowych o długości 25,2 m, wraz z uszczelnieniem połączeń,
- wykonanie nawierzchni z płyt YOMB typu ciężkiego o wymiarach 12,5x100x75 cm

2. Poletko nowo budowane o wymiarach 25,2 x 10,5 m
- wykonanie podbudowy z piasku o grubości 35 cm
- wykonanie warstwy z betonu podkładowego o grubości 15 cm C8/10
- 2 x folia PE grubości 0,2 mm
- wykonanie płyty dennej o grubości 20 cm z betonu C25/30
- wykonanie drenażu z rur drenarskich typu ciężkiego min. SN10 perforowane na całym obwodzie DN160 mm – długość 25,2 m
- warstwa filtracyjna żwir o uziarnieniu 20-40 mm - warstwa 10 cm
- warstwa filtracyjna żwir o uziarnieniu 10-20 mm – warstwa 20 cm
- warstwa filtracyjna żwir o uziarnieniu 3-5 mm – warstwa 10 cm
- warstwa filtracyjna piasek o uziarnieniu 0,8-1,4 mm – warstwa 15 cm
- wykonanie ścian poletka z prefabrykowanych elementów żelbetowych o długości 67,4 m, wraz z uszczelnieniem połączeń,
- wykonanie bramy wjazdowej demontowanej o długości 4 m
- wykonanie nawierzchni z płyt YOMB typu ciężkiego o wymiarach 12,5x100x75 cm
- wykonanie dwóch płyty betonowych pod wlewami osadu o wymiarach 12,5x 200x160 cm

Zakres robót:
- wytyczenie lokalizacji obiektów
- wykonanie wykopów
- wykonanie podbudowy
- wykonanie płyty dolnej
- montaż słupków i desek żelbetowych ścian poletek
- montaż bramy wjazdowej
- montaż drenażu
- zasyp warstw filtracyjnych z zagęszczeniem
- ułożenie płyt YOMBA
- wykonanie płyt betonowych pod wlewami osadu
- uporządkowanie terenu
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.

II. Zakres rzeczowy rurociągi:
1. Rurociąg tłoczny osadu
-kanały ciśnieniowe z rur PE HD PE 200 SDR17 długość 55 m
-kanały ciśnieniowe z rur PE HD PE 160 SDR 17 długość 18,4 m
-wpięcie w istniejący rurociąg stalowy DN200 - 1 szt.
- montaż zasuwy odcinającej DN200 – 2 szt.
- montaż zasuwy odcinającej DN150 – 2 szt.
- ocieplenie rurociągu DN150 (izolacja termiczna 10cm zabezpieczona blachą ocynkowaną) długość 10 m.
2. Rurociągi odprowadzające filtrat z drenażu
- kanały grawitacyjne z rur PVC 160 SN8 długość 23,5 m
- kanały grawitacyjne z rur PVC 110 SN8 długość 11,2 m
- wpięcie w istniejącą studnie kanalizacyjną betonową ø 1000 – 2 szt.
- studnia kanalizacyjna DN425 – 2 szt.

Zakres robót:
- wytyczenie trasy projektowanych rurociągów
- wykonanie wykopów
- roboty montażowe
- próby szczelności przewodów
- odbiór robót montażowych
- zasypka wykopów, uporządkowanie terenu
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.


Szczegółowy zakres robót precyzują: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót który ma charakter pomocniczy.

UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów
i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających
z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany
do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały
są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie.

Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności z:
a) Dokumentacją techniczną (Rozdział III),
b) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział IV),
c) Przedmiarami robót (Rozdział II ) – przedmiar ma charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 3 Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zamieścił drogą elektroniczną przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl informację, że na realizację w/w zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 503.795,04 zł (słownie: pięćset trzy tysiące siedemset dziewięćdziesiąt pięć złotych 04/100). Komisja powołana do niniejszego postępowania dokonała otwarcia ofert i stwierdziła, że niepodlegająca odrzuceniu oferta z najniższą ceną brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 255 ust. 3 Ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie na realizację w/w zadania na podstawie art. 255 ust. 3.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.