Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00388967/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana kotłów w budynkach Nadleśnictwa Lesko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LESKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014449
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 8
1.5.2.) Miejscowość: Łączki
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lesko@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko/zamowienia_publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana kotłów w budynkach Nadleśnictwa Lesko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbf21129-4e41-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00424932/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa budynków Nadleśnictwa Lesko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195930,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część nr 1 - Wymiana kotła w Leśniczówce Leśnictwa Uherce nr inw. 1/162W budynku leśniczówki Leśnictwa Uherce należy zlikwidować istniejący piec na paliwo stałe i zamienić go na nowy piec o mocy 21kW spełniający wymagania V klasy wraz z buforem 1000 dm3 z wężownicą higieniczną do cwu i do c.o. Instalacja pieca w systemie otwartym, instalacja c.o. w systemie zamkniętym. Do buforu należy zainstalować naczynie przeponowe 80 dm3 a do instalacji pieca naczynie wzbiorcze 25dm3. Istniejący leżący zbiornik do cwu zostanie zlikwidowany. W kotłowni zostaną zainstalowane dwie pompy obiegowe – do grzania buforu oraz za buforem do instalacji c.o. Za buforem na instalacji c.o. projektuje się zawór trójdrogowy z siłownikiem . Projektuje się zainstalowanie bezprzewodowego sterownika pokojowego typu SALUS Facelift 901FLRF. Instalacja c.o. wyposażona w sterowanie pogodowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 38568,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Część nr 2 – Wymiana kotła w Leśniczówce Leśnictwa Jawornik w Kulasznem nr inw. 28/165W budynku leśniczówki Leśnictwa Jawornik (Szczawne) należy zlikwidować istniejący piec na paliwo stałe i zamienić go na nowy piec o mocy 15kW spełniający wymagania V klasy wraz z buforem 800 dm3 z wężownicą higieniczną do cwu i do c.o. Instalacja pieca w systemie otwartym, instalacja c.o. w systemie zamkniętym. Do buforu należy zainstalować naczynie przeponowe 50 dm3 a do instalacji pieca naczynie wzbiorcze 20 dm3. Dodatkowo należy zainstalować naczynie przeponowe o pojemności 8 dm3 do wężownicy cwu.
Istniejący leżący zbiornik do cwu zostanie zlikwidowany. W kotłowni zostaną zainstalowane dwie pompy obiegowe – do grzania buforu oraz za buforem do instalacji c.o. Za buforem na instalacji c.o. projektuje się zawór trójdrogowy z siłownikiem. Projektuje się zainstalowanie bezprzewodowego sterownika pokojowego typu SALUS Facelift 901FLRF. Instalacja c.o. wyposażona w sterowanie pogodowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 35212,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. Część nr 3 – Wymiana kotła w Leśniczówce Leśnictwa Średnie Wielkie nr inw. 35/165W budynku leśniczówki Leśnictwa Średnie Wielkie należy zlikwidować istniejący piec na paliwo stałe i zamienić go na nowy piec o mocy 15kW spełniający wymagania V klasy wraz z buforem 800 dm3 z wężownicą do c.o. Instalacja pieca w systemie otwartym, instalacja c.o. w systemie zamkniętym. Do buforu należy zainstalować naczynie przeponowe 50 dm3 a do instalacji pieca naczynie wzbiorcze 20 dm3. Istniejący stojący zbiornik do cwu pozostanie bez zmian. W kotłowni zostaną zainstalowane trzy pompy obiegowe – do grzania buforu, do grzania zbiornika cwu oraz za buforem do instalacji c.o. Projektuje się zainstalowanie bezprzewodowego sterownika pokojowego typu SALUS Facelift 901FLRF. Instalacja c.o. wyposażona w sterowanie pogodowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 33653,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4. Część nr 4 – Wymiana kotła w Biurowcu Nadleśnictwa nr inw. 187/142W budynku Biurowca Nadleśnictwa Lesko w Łączkach należy zlikwidować istniejący piec na paliwo stałe o mocy 100kw. Zainstalowany zostanie nowy piec na zgazowanie drewna o mocy 70kW wraz z dwoma buforami o pojemności 2000dm3 każdy oraz dwa naczynia wzbiorcze o pojemności 200 dm3 każde. Zmodyfikowana zostanie instalacja c.o. znajdująca się w kotłowni. Zainstalowany zostanie rozdzielacz na trzy obiegi grzewcze c.o. wraz z pompami. Przed rozdzielaczem, ale za odejściem do obiegu cwu zostanie zainstalowany mieszacz. Istniejący zbiornik do cwu pozostanie bez zmian, natomiast instalacja do niego prowadząca podlega modernizacji. Piec na zgazowanie drewna wyposażony ma być w zabezpieczenie typu Laddomat. Projektuje się zainstalowanie trzech bezprzewodowych sterowników pokojowych typu SALUS Facelift 901FLRF. Instalacja c.o. wyposażona w sterowanie pogodowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 118638,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36483,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68149,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36483,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPH Krzaczek Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162831427
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 5
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36483,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31396,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64157,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31396,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPH Krzaczek Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162831427
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 5
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31396,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31770,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64210,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31770,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPH Krzaczek Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162831427
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 5
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31770,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114832,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198875,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114832,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Instalacje Sanitarne „HYDROPAKAR” Kazimierz Górniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6860004408
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 59
7.3.4) Miejscowość: Brzozów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114832,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.