Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00425895/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
- 2023/BZP 00448059/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szydłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010814
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Szydłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@szydlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad133c5d-612f-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad133c5d-612f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041541/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425895
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.I.271.53.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ 1 (ZADANIE NR 1) - Budowa hydroforni w Kotuszowie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa hydroforni polegająca na montażu pomp i hydrofora w studni, w celu podniesienia ciśnienia wody w sieci wodociągowej Ø 90mm. Planowane miejsce zabudowy zestawu hydroforowego w msc. Kotuszów, pas drogi powiatowej, dz. nr ewid. 643, obręb nr 6 KOTUSZÓW (na wysokości dz. nr ewid. 59; 60).
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla Części 1 znajdują się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
4.5.5.) Wartość części: 327772 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ 2 (ZADANIE NR 2) - Dostawa urządzeń w celu modernizacji ujęcia wody w Korytnicy oraz przepompowni wody w KotuszowieW ramach realizacji zamówienia należy:
Część A – Dostarczyć urządzenia w celu modernizacji ujęcia wody w Korytnicy
W ramach przedsięwzięcia należy zaplanować dostawę urządzeń, w celu modernizacji ujęcia wody w Korytnicy, w sposób umożliwiający osiągnięcie optymalnych warunków pracy ujęcia, w szczególności pomp głębinowych. Parametry i rodzaje pomp dostosować do parametrów sieci. Dobrać i dostarczyć, zestaw hydroforowy z przetwornicą częstotliwości, który wyeliminuje różnicę ciśnień w sieci wodociągowej przy P max i P min, oraz układu sterowania, w celu utrzymania odpowiedniego ciśnienia w sieci. Dodatkowo, należy dostarczyć system monitoringu pracy ujęcia wody (powiadomienia sms o alarmach np. brak prądu, wyłączenie pomp, informacja o wysokim/niskim ciśnieniu). Uruchomienie i parametryzacja oraz kompleksowe przeszkolenie pracowników z obsługi i konserwacji urządzeń. Należy dobrać urządzenia o parametrach i wydajność nie gorszej niż obecnie zamontowane.
Część B – Dostawa urządzeń w celu modernizacji przepompowni wody w Kotuszowie
W ramach przedsięwzięcia należy zaplanować dostawę urządzeń, w celu modernizacji przepompowni wody w Kotuszowie, w sposób umożliwiający osiągnięcie optymalnych warunków pracy przepompowni. W szczególności, zestaw pomp należy wymienić na zestaw hydroforowy o parametrach dostosowanych do wymagań infrastruktury, w celu utrzymania odpowiedniego ciśnienia w sieci. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla Części 2 znajdują się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39715300-0 - Sprzęt hydrauliczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy
65130000-3 - Obsługa stacji wody
4.5.5.) Wartość części: 205318 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ 3 (ZADANIE NR 3) - Wykonanie systemu monitoringu sieci wodociągowej i systemu zdalnego odczytu wodomierzy w miejscowościach Kotuszów, Korytnica i JabłonicaPrzedmiotem zamówienia jest m. in. wymiana wodomierzy w miejscowościach Kotuszów, Korytnica i Jabłonica (montaż wodomierzy przez wykonawcę), zainstalowanie systemu zdalnego odczytu wodomierzy, wykonanie systemu monitoringu sieci wodociągowej – 4 punkty w lokalizacji wskazanej przez zamawiającego – istniejąca sieć PCV Ø 160 (3 punkty) i Ø 90 (1 punkt), oraz roboty budowlane i montaż wszelkich urządzeń/elementów niezbędnych do sprawnego działania systemów.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla Części 3 znajdują się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.5.) Wartość części: 266910 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty dla danej Części z najniższą ceną przekraczają znacznie kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty dla przedmiotowej Części.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty dla danej Części z najniższą ceną przekraczają znacznie kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty dla przedmiotowej Części.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający stwierdził, iż złożone oferty dla danej Części z najniższą ceną przekraczają znacznie kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty dla przedmiotowej Części.
INNE PRZETARGI SZYDŁÓW
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Szydłów w 2025 roku."
- "Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 592 obr. Szydłów od km 0+000 do km 0+285"
więcej: przetargi SZYDŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Wodomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.