eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłubczyceKompleksowa modernizacja dachów na substancji mieszkaniowej Gminy Głubczyce.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja dachów na substancji mieszkaniowej Gminy Głubczyce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUBCZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 14

1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 485 30 21

1.5.8.) Numer faksu: 77 485 24 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wki@glubczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e815687d-2c8e-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja dachów na substancji mieszkaniowej Gminy Głubczyce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e815687d-2c8e-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026671/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Kompleksowa modernizacja dachów na substancji mieszkaniowej Gminy Głubczyce.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376910

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KI.ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220737,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Kompleksowa modernizacja dachów na substancji mieszkaniowej Gminy Głubczyce.
Zakres przedmiotu zamówienia, zgodnie z przedmiarem robót, obejmuje wykonanie m.in. następujących prac:
- remont pokrycia dachów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 8 do SWZ,
- przedmiar robót - załącznik nr 9 do SWZ,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 09.07.2024 r. do godz. 10:00 wpłynęły cztery oferty. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 250 000,00 zł brutto.
Z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, zamawiający - działając na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy Pzp - pismem z dnia 01.08.2024 r. zwrócił się do wykonawców biorących udział w przedmiotowym postępowaniu o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni, tj. do dnia 06.09.2024 r. Zamawiający wyznaczył termin do 07.08.2024 r. do godz. 10:00 na złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium. W wyznaczonym terminie wykonawcy:
1. CHEM-KOR S.C. M. Kaliszewski, A. Kaliszewski, ul. Mostowa 30A, 47-223 Kędzierzyn-Koźle
oraz
2. WIKPOL Łukasz Męcik, ul. Wesoła 113, 42-311 Żarki-Letnisko
nie złożyli pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wobec powyższego zamawiający odrzucił oferty w/w wykonawców.
Najkorzystniejsza oferta została złożona przez wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MaxPlus Kamila Tałanda, ul. Grunwaldzka 17, 48-100 Głubczyce.
Zamawiający dwukrotnie wezwał wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie przedłożył wymaganych dokumentów. Wobec powyższego zamawiający zatrzymał wadium wykonawcy w oparciu o art. 98 ust. 6 pkt 1 ustawy Pzp oraz odrzucił ofertę wykonawcy.
Druga sposród ofert z najniższą ceną niepodlegających odrzuceniu, została złożona przez wykonawcę:
Zakład Blacharsko-Dekarski Piotr Bułka, ul. Reja 16, 48-340 Głuchołazy.
Zamawiający wezwał wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, dnia 22.08.2024 r. złożył dokumenty. Z uwagi na ich niekompletność oraz fakt, że złożony wykaz osób nie potwierdzał jednoznacznie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, zamawiający wystosował do wykonawcy wezwanie do złożenia/uzupełnienia/poprawienia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie przedłożył wymaganych dokumentów. Wobec powyższego, biorąc pod uwagę fakt upływającego dnia 06.09.2024 r. terminu związania ofertą, zamawiający zatrzymał wadium wykonawcy w oparciu o art. 98 ust. 6 pkt 1 ustawy Pzp oraz odrzucił ofertę Wykonawcy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.