Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00364589/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
- 2024/BZP 00380928/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja SUW w m-ci Starosiedle oraz budowa odcinka sieci wodociągowej – Gmina Gubin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 20
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 3591640
1.5.8.) Numer faksu: 683594546
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminagubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminagubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c1ee6c9-2956-11ef-a458-c2a7c3d67e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja SUW w m-ci Starosiedle oraz budowa odcinka sieci wodociągowej – Gmina Gubin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c1ee6c9-2956-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016821/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja SUW w miejscowości Starosiedle oraz budowa odcinka sieci wodociągowej - Gmina Gubin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364589
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.9.2024.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w systemie „ zaprojektuj – wybuduj” dla zadania „Modernizacja SUW w m-ci Starosiedle oraz budowa odcinka sieci wodociągowej – Gmina Gubin”
Inwestycja polega na modernizacji SUW Starosiedle, budowie odcinka ok. 2,5 km sieci wodociągowej. Budowany odcinek łączyć będzie wodociąg grupowy w m-ci Stargard Gubiński zasilany z SUW Starosiedle z punktem wpięcia zlokalizowanym w m-ci Chociejów zasilanym z SUW Chociejów, oraz budowę sieci wodociągowej w m. Chociejów wraz z ok. 30 szt. przyłączy wodociągowych. Przeprowadzona modernizacja SUW Starosiedle ma zapewnić odpowiednią wydajność i poprawić jakość wody pitnej dostarczanej gminną siecią wodociągową docelowo do 12 miejscowości dla ok. 1557 mieszkańców. W przyszłości planuje się wyłączenie z eksploatacji stacji SUW Chociejów, a jej funkcje przejmie modernizowana SUW Starosiedle. Modernizacja istniejącego ujęcia wody w Starosiedlu obejmie m.in.: budowę nowej studni i modernizację istniejącej poprzez wymianę m.in. obudowy studni wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem i opomiarowaniem. Modernizację systemu uzdatniania wody poprzez wymianę m.in.: aeratora, filtrów, zestawu pomp sieciowych, orurowania wewnątrz stacji, instalacji zasilania i AKP plus telemetria, modernizację systemu odprowadzania wód popłucznych, budowę zbiorników wody uzdatnionej, dostawę i montaż agregatu prądotwórczego, modernizację budynku SUW wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Starosiedle. Przygotowanie i opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, opinii, operatów, projektów uzgodnień, planów itp. wymaganych do realizacji inwestycji wraz z opracowaniem dokumentacji powykonawczej. Inwestycja realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45252121-2 - Instalacje osadu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5409540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6596500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5409540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Sanitarnych EKO Ryszard Rogowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271002174
7.3.3) Ulica: Lotników 10A
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-001
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
projekt
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarnych EKO Ryszard Rogowski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarnych EKO Ryszard Rogowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5409540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Usługa ochrony obiektu
- Świadczenie usług opiekuńczych u Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gubinie w miejscu ich zamieszkania w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- "Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozwój infrastruktury społecznej w Rumi (budynek użyteczności publicznej)."
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.