Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00365653/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
- 2024/BZP 00367347/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 tony z wysokim dachem i windą hydrauliczną – postępowanie powtórzone
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48943548802
1.5.8.) Numer faksu: +48943522516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1cc7f54-2978-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 tony z wysokim dachem i windą hydrauliczną – postępowanie powtórzone2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1cc7f54-2978-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365653
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZ.271.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy samochodu dostawczego do 3,5 tony z wysokim dachem i windą hydrauliczną zewnętrzną.
2. Wymagane parametry samochodu dostawczego:
- dł 5986 mm – 6000 mm, wys. 2590 mm – 2600 mm
- kolor biały
- dopuszczalna masa całkowita 3,5 t
- liczba siedzeń 3
- moc 140 KM
- poziom hałasu podczas jazdy 73,000 – 76,000
- skrzynia biegów automatyczna
- wielofunkcyjna kierownica
- wyłożenie podłogi i ścian bocznych w przestrzeni ładunkowej
- lampy Led w przestrzeni ładunkowej
- kamera cofania
- rodzaj paliwa Diesel
- dopuszczalna ładowność min. 1252 kg
- Zużycie paliwa 9.2 l – 10l/100 km
- dywaniki gumowe w kabinie kierowcy
- winda zew. : wys. 1.810 mm , szer. 1.380 mm , udźwig 600 kg, ciężar własny windy 178 kg , badania UDT
3. Szczegółowa specyfikacja samochodu dostawczego zawarta jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249075 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249075 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249075 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENEPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280154677
7.3.3) Ulica: Lubelska 43A
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 10-410
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249075 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa produktów żywnościowych do Żłobka "Krasnal" w Kołobrzegu
- Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
- Modernizacja boiska - "Moje Boisko- Orlik 2012" w Zespole Szkół Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza
- Całoroczne nasadzenie i utrzymanie terenów zieleni należących do Gminy Miasto Kołobrzeg
- Świadczenie usług serwisowych i napraw urządzeń i oprogramowania firmy GETINGE użytkowanych w Sterylizatorni Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Usługa konserwacji i eksploatacji infrastruktury oświetleniowej należącej do Gminy Miasto Kołobrzeg w zakresie oświetlenia dróg oraz innych terenów publicznych na rok 2025
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów na potrzeby zamawiającego.
- "Dostawa (leasing) samochodów na potrzeby operowania siecią "Internet dla Mazowsza"
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 t do obsługi magazynów przeciwpowodziowych dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Lekkie samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.