Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00377729/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
- 2023/BZP 00388452/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników i parkingów na terenie Miasta Kowary w sezonie 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Kowary
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756439225
1.5.8.) Numer faksu: 757613173
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6394dda-489d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników i parkingów na terenie Miasta Kowary w sezonie 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6394dda-489d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.271.62.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 759000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Postępowanie jest prowadzone pod nazwą:
„Zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników i parkingów na terenie Miasta Kowary w sezonie 2023/2024”
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów na terenie Gminy Miejskiej Kowary oraz uprzątnięcie ulic z materiału pozostałego po zimowym utrzymaniu.
Łączna powierzchnia wynosi: jezdni- 198220 m2; chodników 82900 m2.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapisy ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469).
II. W zakresie zimowego utrzymania będą wykonywane następujące czynności:
1. Mechaniczne i ręczne utrzymanie nawierzchni, w tym odśnieżanie, zwalczanie śliskości na obszarach zgodnych z załącznikiem nr 10 do SWZ. Wykonawca przystępuje do wykonywania czynności samodzielnie na podstawie panujących warunków atmosferycznych w czasie
nie dłuższym niż 30 minut* od ich zaistnienia, jak również na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż 30 minut* od tego zgłoszenia.
2. Wykonawca winien być w okresie obowiązywania umowy w stałej gotowości do zimowego utrzymania (gotowości do prowadzenia akcji zimowej). Strony ustalają, że „gotowość do zimowego utrzymania” obejmuje w szczególności:
- utrzymanie stałej, całodobowej gotowości sprzętu specjalistycznego,
- zapewnienie materiału do zimowego utrzymania,
- całodobową gotowość pracowników do prowadzenia akcji zimowej,
3. Na wskazanych przez Zamawiających ciągach pieszych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 20 pojemników na piasek.
4. Do zwalczania śliskości stosowane będą materiały zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U.
z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. W przypadku temperatur niższych niż -10°C obiekty powinny być oczyszczane
i posypywane materiałami szorstkimi bez udziału środków chemicznych.
6. W przypadku dużej pokrywy śniegu Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego (tak aby nie dopuszczać do zalegania śniegu), a także na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego -
w czasie nie dłuższym niż 30 minut* od tego zgłoszenia wywozu śniegu z ul. 1 Maja i ul. Pocztowej. Wykonawca jest również zobowiązany do dwukrotnego wywozu śniegu w okresie obowiązywania umowy z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, tj. ul. Ludwika Waryńskiego, ul. Stanisława Staszica, ul. Ogrodowa, ul. Wincentego Witosa, ul. Boczna, ul. Mikołaja Reja, ul. Szkolna, ul. Topolowa, ul. Stefana Batorego, ul. Władysława II Jagiellończyka.
7. W okresie braku pokrywy śnieżnej i opadów śniegu na Wykonawcy spoczywa obowiązek:
7.1 bieżącego oczyszczania ciągów pieszych, parkingów, placów, chodników, jezdni, koryt odprowadzających wodę deszczową;
7.2 bieżącego sprzątania i codziennego pilnowania stanu czystości centrum miasta na odcinku:
- codzienne pilnowanie stanu czystości i w razie potrzeby zamiatanie oraz zbieranie nieczystości z ul. Pocztowej, ul. 1 Maja z Placem Franciszkańskim i ul. Władysława II Jagiellończyka oraz terenów zielonych i ciągów komunikacyjnych pomiędzy ul. Pocztową i „Bulwarem nad Jedlicą” włącznie.
- ul. Władysława II Jagiellończyka (łącznie z powierzchnią zieloną pomiędzy
ul. Władysława II Jagiellończyka a ul. Henryka Sienkiewicza wraz ze schodami),
- ul. Pocztowa (łącznie z powierzchnią pomiędzy „Bulwarem nad Jedlicą” a ul. Pocztową).
8. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego odgarniania śniegu przy wpustach ulicznych kanalizacji deszczowej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do udrożnienia sieci kanalizacji deszczowej w momencie roztopów i jej czyszczenia najpóźniej w ciągu 14 dni od daty jej zakończenia.
10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika pogody w okresie zimowym.
11. Zimowe utrzymanie dróg będących w zarządzie Gminy Miejskiej Kowary prowadzone będzie zgodnie ze standardem I, II i III zimowego utrzymania dróg. Przyjmuje się standardy zimowego utrzymania jedni według zasad określonych w załączniku nr 10 do SWZ.
12. Wykaz ciągów komunikacyjnych objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
13. Materiał do zimowego utrzymania dróg, placów, chodników i parkingów na terenie miasta Kowary winien zapewnić Wykonawca.
14. Zamawiający ustala, że szacowana ilość świadczenia usługi wynosi łącznie 137 dni
w sezonie 2023/2024
15. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie, a w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizację usług, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt.
16. Należy również oczyszczać z zalegającego śniegu obszar pomiędzy chodnikiem a jezdnią, niedopuszczalne jest przesypywanie śniegu z odśnieżanej drogi na chodniki, place postojowe; podczas odśnieżania należy ograniczyć zasypywanie zjazdów, oraz wejść na posesję
17. W przypadku intensywnych, ciągłych opadów śniegu Wykonawca wykonuje co najmniej
3-krotne odśnieżanie wszystkich dróg i chodników,
18. Wykonawca jest odpowiedzialny za utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów
w należytym stanie, tak aby było zapewnione bezpieczne poruszanie się po nich ludzi
i pojazdów.
19. W okresie braku pokrywy śnieżnej i opadów śniegu na Wykonawcy spoczywa obowiązek sprzątania liści - na bieżąco, tak aby na ulicach, ciągach komunikacyjnych, koryt odprowadzających wodę deszczową nie zalegały liście nawiewane przez wiatr, dotyczy ulic:
- Matejki, Parkowa, Górnicza, Sienkiewicza, Św. Anny (wjazd od ulicy Kowalskiej), Podgórze, Droga Głodu, łącznik pomiędzy Wichrową Równią a Kamiennogórską, odnoga ulicy Jeleniogórskiej (koło przychodni), łącznik pomiędzy ulicą Zamkową
a Kamiennogórską, łącznik pomiędzy ulicą Kopernika a Nowym Cmentarzem, a także systematycznego utylizowania powstałych odpadów. Po każdym przepracowanym miesiącu Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu karty z przekazania odpadów.
20. Wykonawca jest zobowiązany do codziennego sprawdzania mostków na Jedlicy i mostków łączących od ulicy Borusiaka (na Tkaczy), z Osiedla Matejki na Bielarską, w celu dbania aby mostki z poboczami pieszymi były bez oblodzeń i zalegającego śniegu, tj. odśnieżanie, posypywanie.
*przez zwrot w czasie nie dłuższym niż 30 minut należy rozumieć przystąpienie przez Wykonawcę do wykonywania czynności na terenie Gminy Miejskiej Kowary
III. W celu prawidłowej realizacji zadania Wykonawca powinien posiadać bazę transportową w odległości maksymalnej 20 km od granicy Gminy Kowary
IV. Wykonawca ma obowiązek uprzątnięcia ulic (dróg, placów, chodników, parkingów na terenie Gminy Miejskiej Kowary) z materiału pozostałego po zimowym utrzymaniu w terminie do 15 kwietnia 2024 r., a także przekazania Zamawiającemu karty z przekazania odpadów komunalnych – uprzątnięcie w ilości ton zbliżonej do ilości wysypanego piasku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "KAMA" Rzońca Ryszard
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003281382
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 16F
7.3.4) Miejscowość: Mysłakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-533
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KAMA" RZOŃCA RYSZARD
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KAMA" RZOŃCA RYSZARD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 698700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-16 do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOWAR
więcej: przetargi w Kowarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.