eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa i montaż 6 sztuk unitów stomatologicznych wraz z dodatkowym wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż 6 sztuk unitów stomatologicznych wraz z dodatkowym wyposażeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKA KLINIKA STOMATOLOGICZNA W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357070478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 54 24

1.5.8.) Numer faksu: 124245490

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uks.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż 6 sztuk unitów stomatologicznych wraz z dodatkowym wyposażeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63ca0fa8-ee86-4863-8aa1-02f27d5df63b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013216/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa i montaż unitów stomatologicznych wraz z dodatkowym wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479218

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu uprzednio prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, nr sprawy: DZP-271-727/24, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp. Jednocześnie pierwotne warunki zamówienia pozostają niezmienne.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-090ee1ab-c214-4aae-92be-67be5da674c6

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-770/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 594993,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem negocjacji będą warunku udzielenia Wykonawcy zamówienia publicznego na dostawę i montaż 6 sztuk unitów stomatologicznych wraz z dodatkowym wyposażeniem (instrumentami do unitów stomatologicznych), fabrycznie nowych i wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2024 roku:
- dla Poradni Protetyki Stomatologicznej (pok. 223) - 5 szt.
- dla Poradni Implantologii i Chirurgii Stomatologicznej (pok. 237) - 1 szt.
2. Oferowany towar musi:
- spełniać warunki wprowadzenia do obrotu i do używania, przewidziane w Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. (Dz.U. 2022 r., poz. 974 ze zm. – dalej: „Ustawa o wyrobach medycznych”), potwierdzone aktualnymi dokumentami (tj.: kompletne zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, karty charakterystyki, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty) – dla tych towarów, które zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tego wymagają;
- być nowy, pozbawiony wad i usterek.
3. W ramach ww. zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, bez dodatkowych opłat, do:
- demontażu aktualnie zamontowanych w siedzibie Zamawiającego 6 szt. unitów stomatologicznych;
- przeniesienia wybranych elementów zdemontowanych unitów stomatologicznych do pomieszczeń magazynowych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego i ustawienia ich we wskazanych przez Zamawiającego miejscach;
- wywozu i zutylizowania korpusów głównych, ramion lamp oraz pulpitów zdemontowanych unitów stomatologicznych;
- wykonania niezbędnych przeróbek instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz elektrycznej celem prawidłowego montażu nowych unitów stomatologicznych wraz z ich dodatkowym wyposażeniem;
- przeniesienia na rzecz Zamawiającego prawa własności 6 szt. unitów stomatologicznych wraz z dodatkowym wyposażeniem (instrumentami) do tych unitów, których dokładny opis znajduje się poniżej;
- dostawy ww. unitów wraz z dodatkowym wyposażeniem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie ich do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń;
- zamontowania nowych unitów stomatologicznych wraz z dodatkowym wyposażeniem w miejsce starych unitów;
- wywozu i utylizacji pozostałych odpadów, powstałych w procesie realizacji przedmiotu zamówienia;
- dostarczenie w języku polskim instrukcji obsługi nowych unitów stomatologicznych oraz instrumentów stomatologicznych, jak też dot. ich kart gwarancyjnych i paszportów technicznych unitów;
- przeprowadzenia szkoleń w zakresie obsługi unitów stomatologicznych;
- objęcia unitów stomatologicznych wraz z dodatkowym wyposażeniem gwarancją, a unitów również serwisem gwarancyjnym, w zakresie przewidzianym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do ZdN oraz w ofercie Wykonawcy.
4. W ramach składanej przez Wykonawcę wstępnej oferty Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia poszczególnych elementów składowych wstępnej oferty i zaznaczyć to w załączniku nr 1a do ZdN, który składa wraz ze swoją wstępną ofertą.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, w przypadkach, w których zapisy SWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca powinien załączyć do wstępnej oferty dokumentację potwierdzającą rzeczoną równoważność.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 4 do ZdN, natomiast warunki wykonywania zamówienia ujęte zostały we wzorze umowy dotyczącej udzielenia zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 3 do ZdN.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem parametrów, konstrukcji, przeznaczenia etc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33137000-9 - Akcesoria profilaktyki stomatologicznej

33192410-9 - Fotele stomatologiczne

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 637892,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637892,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 637892,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KaVo Dental Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389985780

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 27

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 637892,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.