eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoModernizacja oświetlenia zewnętrznego - wymiana opraw na energooszczędne dostosowane do systemu sterowania w ramach Programu Inwestycji Strategicznych Dziewiątej Edycji "Rozświetlamy Polskę"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia zewnętrznego - wymiana opraw na energooszczędne dostosowane do systemu sterowania w ramach Programu Inwestycji Strategicznych Dziewiątej Edycji „Rozświetlamy Polskę”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kłodzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Bolesława Chrobrego 1

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 46 82

1.5.8.) Numer faksu: 74 867 40 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d026805-c9c1-47e8-9d54-59d69ddc7311

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia zewnętrznego - wymiana opraw na energooszczędne dostosowane do systemu sterowania w ramach Programu Inwestycji Strategicznych Dziewiątej Edycji „Rozświetlamy Polskę”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d026805-c9c1-47e8-9d54-59d69ddc7311

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051883/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja oświetlenia zewnętrznego polegająca na wymianie opraw na energooszczędne dostosowane do systemu sterowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432897

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i demontaż 108 szt. opraw oświetleniowych. Szczegółowe wymagania zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
Wszelkie nazwy własne produktów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła, lub procesy, które charakteryzują produkty dostarczone przez konkretnego wykonawcę oraz normy jakości, oceny techniczne, specyfikacje techniczne przywołane w opisie przedmiotu zamówienia, załącznik nr 5 do SWZ, służą określeniu pożądanego standardu dostaw i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych do dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Opisy zawarte w OPZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Dopuszcza się rozwiązania równoważne (w oparciu na produktach innych producentów) pod warunkiem spełniania tych samych właściwości technicznych, parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach zamówienia, zgodnie z odpowiednimi zapisami opisu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga złożenia w postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych: karty katalogowe/techniczne (jeśli dotyczy), certyfikaty enec, enec+, ZD4i, deklaracje CE oraz producenta, a także zdjęcia oferowanego asortymentu, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, specyfikacją techniczną. Przedmiotowe środki dowodowe wykonawca składa wraz z ofertą. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 107 ustawy P.z.p. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. Ponadto przedmiotowe środki dowodowe nie podlegają uzupełnieniu w sytuacji, gdy pomimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania (art. 107 ust. 3 ustawy P.z.p.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podst. art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż wszystkie oferty podlegają odrzuceniu. Zamawiający wezwał do złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postępowaniu, wykonawcy Telfa Sp. z o.o oraz Elektrotim S.A. nie złożyli wymaganych dokumentów ani nie udzielili żadnych wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający odrzucił ofertę Light ON sp. z .o.o., gdyż wykonawca nie złożył i nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca poinformował Zamawiającego, iż w związku z pomyłką w obliczeniu kosztów związanych z systemem sterowania nie złoży dokumentów wynikających z wezwania, gdyż oferta nie gwarantuje wykonania przedmiotu zamówienia z uzyskaniem oczekiwanego zysku. Oferty podlegaja odrzuceniu na podst. art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244917,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330422,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.