Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459131/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasteczko Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Miasteczko Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-350
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672873196
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miasteczkokrajenskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00b0279e-4f9f-426e-9705-a95bb9431094
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027799/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325422,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Miasteczko Krajeńskie do Szkoły Podstawowej w Miasteczku Krajeńskim i Publicznego Przedszkola w Miasteczku Krajeńskim:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia dzieci z terenu Gminy Miasteczko Krajeńskie do Szkoły Podstawowej w Miasteczku Krajeńskim i Publicznego Przedszkola w Miasteczku Krajeńskim z miejsc zamieszkania dzieci – miejsc przystankowych oraz usługi odwożenia dzieci ze Szkoły Podstawowej w Miasteczku Krajeńskim i Publicznego Przedszkola w Miasteczku Krajeńskim do miejsc zamieszkania dzieci – miejsc przystankowych, w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych), zgodnie z rozkładem jazdy autobusów stanowiącym załącznik do niniejszego OPZ.
2) Dowożenie i odwożenie dzieci odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych w terminie od 02.09.2024 r. do 19.06.2025 r., to jest przez 10 miesięcy przewozowych.
3) Informacje dot. realizacji zamówienia:
a) do realizacji zamówienia wymagany jest autobus o ilości min. 54 miejsc siedzących (bez kierowcy), drugi min. 24 miejsc (bez kierowcy),
b) dzienna ilość kilometrów do przejechania dla:
- autobusu wynosi maksymalnie 138 km. plus dodatkowy kurs w poniedziałki, wtorki, czwartki w ilości 26 km. i taką ilość należy przyjąć do określenia ceny jednostkowej biletu (138 km. x 188 dni z wyłączeniem przerw świątecznych oraz ferii zimowych),
- busa wynosi maksymalnie 105 km. plus dodatkowy kurs w poniedziałki, wtorki i czwartki w ilości 26 km. i taką ilość należy przyjąć do określenia ceny jednostkowej biletu (105 km. x 188 dni + 26 km. x 111 dni z wyłączeniem przerw świątecznych oraz ferii zimowych),
c) ilość dzieci dowożonych autobusami na terenie gminy jest wartością zmienną (może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu), według posiadanych danych na dzień dzisiejszy wynosi 184 dzieci, rozkład jazdy autobusów z liczbą km i ilością dzieci stanowi załącznik do niniejszego OPZ.
4) W przypadku awarii autobusu wykonującego przewóz, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podstawił pojazd zastępczy w zadeklarowanym w ofercie czasie, który maksymalnie może wynosić 45 minut.
5) Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci lub młodzieży do 18 lat oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej. W warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania dzieci lub młodzieży (art. 57 ustawy o ruchu drogowym).
6) Każdy uczeń musi mieć zapewnione bezpieczne miejsce w autobusie.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rozkładu jazdy autobusów, wynikającej z bieżącej działalności szkoły lub przedszkola np. dzień rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego, dzień Edukacji Narodowej itp.
8) Usługa ma być świadczona w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.), ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna oraz dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych oraz opublikowanym przez MEiN Kalendarzem roku szkolnego 2024/2025.
9) Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) i ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
10) Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), gwarantujących odpowiednią jakość, o określonych parametrach technicznych i jakościowych.
11) Przewóz dzieci zgodnie z rozkładem będzie odbywał się na zasadzie zakupu biletów miesięcznych. Wykonawca poda w ofercie cenę jednostkową biletu miesięcznego (brutto).
12) Ilość kupowanych biletów w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie,
z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami nie skutkują zmianą w jednostkowej cenie biletów.
13) Rozliczenia będą wykonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych.
14) Imienna lista uczniów, dla których zostaną zakupione bilety zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez Dyrektora Szkoły i Dyrektora Przedszkola - przed rozpoczęciem każdego miesiąca.
15) Wykonawca jest zobowiązany do punktualnego przestrzegania przedstawionego rozkładu jazdy.
16) Zamawiający zapewnia opiekunów podczas przewozów.
17) Pojazdy Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie OC, AC i NNW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 260666,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasteczko Krajeńskie (z miejsca zamieszkania) do placówek oświatowych na terenie Piły.Informacje dot. realizacji zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa dowożenia dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasteczko Krajeńskie (z miejsca zamieszkania) do placówek oświatowych na terenie Piły, wraz z zapewnieniem opieki opiekuna, oraz odwożenia dzieci po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem opieki opiekuna. Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2024/2025 w placówkach oświatowych w Pile.
2) Informacje dot. realizacji zamówienia:
a) Do realizacji zamówienia wymagany jest jeden bus/autobus o ilości miejsc siedzących dla dzieci – 4 (4 miejsca + kierowca + opiekun).
b) Według informacji posiadanych na dzień dzisiejszy dowóz i odwóz będzie obejmował 4 dzieci niepełnosprawnych.
c) Przewidywana dzienna liczba kilometrów, którą należy przyjąć do określenia ceny jednostkowej wynosi 124 km (trasa przejazdu: Miasteczko Krajeńskie – Brzostowo – Grabówno -Piła)
Zamawiający informuje, że dzieci, które na dzień dzisiejszy objęte są dowozem w ramach niniejszej części zamówienia, zamieszkują w Brzostowie (2 dzieci), Grabówno (1 dziecko), Miasteczko Krajeńskie (1 dziecko). Uczęszczać będą do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. M. Grzegorzewskiej w Pile. W związku z tym przyjęto, iż maksymalna dzienna liczba kilometrów przejazdu wynosi 124.
d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dzieci dowożonych do jednostek oświatowych, w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, o których w chwili obecnej nie ma wiedzy. Wykonawca w tych sytuacjach zobowiązany jest zapewnić dowóz mniejszej lub większej liczby dzieci niż wyżej podana. W przypadku konieczności dowozu dzieci, w trakcie realizacji zamówienia, do innej szkoły, liczba kilometrów (długość trasy przejazdu) zostanie ustalona przez Zamawiającego i Wykonawcę usługi.
Wykonawca podczas świadczenia każdego przejazdu zobowiązany będzie do zapewnienia uczniom opieki opiekuna (poza kierowcą).
Wynagrodzenie za przewóz dzieci rozliczane będzie według ceny jednostkowej za przejechany 1 km, podanej przez Wykonawcę w ofercie.
3) Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) dowóz uczniów wraz z opiekunem codziennie od poniedziałku do piątku (w dniach nauki w szkole) począwszy od 2 września 2024 r. do 19 czerwca 2025 r.,
b) w trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje placówki jako wolne od zajęć, przewozy nie będą się odbywały,
c) rano dzieci będą zabierane z miejsca zamieszkania ok. godziny 7:00 i po zakończonych zajęciach lekcyjnych dowożone do domu. Przewidywana godzina wyjazdu z Piły: 15.30,
d) godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć szkolnych. Dokładne godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą a Zamawiającym po otrzymaniu rozkładu zajęć z placówek oświatowych w Pile.
4) Zakres obowiązków kierowcy przy przewozach osób niepełnosprawnych:
a) dbanie o bezpieczne wejście, przewóz i wyjście do i z pojazdu ucznia niepełnosprawnego,
b) posiadanie czytelnego identyfikatora z imieniem i nazwiskiem, przypiętego w widocznym miejscu,
c) współpraca z opiekunem uczniów w zakresie wzajemnego powiadamiania się o występujących problemach, niedogodnościach, zagrożeniach.
d) w trakcie wystąpienia kolizji drogowej lub zdarzenia utrudniającego dojazd, kierowca busa/autobusu zobowiązany jest podejmować wspólnie z opiekunem działania zmierzające w pierwszej kolejności do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom,
e) kierowca w przypadku braku opiekuna nie może wpuścić uczniów do pojazdu i odjechać z przystanku,
f) zachowanie w tajemnicy danych adresowych dowożonych uczniów i nie przekazywania ich osobom postronnym.
5) Wymagania dotyczące opiekuna:
a) Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych.
b) Zakres obowiązków opiekuna przy przewozach osób niepełnosprawnych:
1) posiadanie czytelnego identyfikatora z imieniem i nazwiskiem, przypiętego w widocznym miejscu,
2) dbanie o bezpieczne wejście, przewóz i wyjście do i z pojazdu ucznia niepełnosprawnego, opiekowanie się i służenie pomocą uczniom niepełnosprawnym,
3) odbieranie dzieci od rodziców (opiekunów prawnych) spod domu przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych,
4) po dowiezieniu do szkoły przyprowadzanie dzieci do szatni i przekazywanie osobie dyżurującej, po zakończeniu zajęć odbieranie dzieci z szatni ze szkoły i po dowiezieniu przekazywanie pod opiekę rodzicom (prawnym opiekunom),
5) współpraca z Dyrektorem Placówki Oświatowej, zgłaszanie zmiany dotyczącej stanu przewozu uczniów niepełnosprawnych, czasu rozpoczęcia i zakończenia usługi itp.,
6) prowadzenie dokumentacji w postaci dziennika przewozu uczniów,
7) w przypadku awarii autobusu przewożącego uczniów sprawowanie opieki nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo - do czasu przyjazdu pojazdu zastępczego.
8) posiadanie kontaktu telefonicznego z rodzicami/ opiekunami prawnymi i placówką na wypadek zmian godzin przyjazdu i odjazdu wynikających z sytuacji niezależnych, np. „korki”, przekazywanie ewentualnych informacji ze szkoły do domu rodzinnego dziecka i odwrotnie,
9) zachowanie w tajemnicy danych adresowych dowożonych uczniów i nie przekazywanie ich osobom postronnym.
6) Dzieci dojeżdżające mają wystarczającą sprawność ruchową, aby korzystać ze zwykłych siedzeń pojazdu. Gmina w obecnej chwili nie posiada zgłoszeń od rodziców dotyczących przewozu osób na wózkach inwalidzkich.
7) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) dowożenia i odwożenia uczniów z zachowaniem zasady, że uczniowie dowożeni są do szkoły nie później niż na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć,
b) przewozu uczniów środkiem transportu spełniającym wymagania określone przepisami prawa do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa.
c) w przypadku awarii wyznaczonego busa/autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, w czasie podanym przez Wykonawcę w ofercie, nie później jednak niż w ciągu 45 minut od powstania awarii, pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
d) pojazd Wykonawcy musi posiadać ubezpieczenie OC, AC, NNW
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 64755,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVABUS Magdalena Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 764-326-14-18
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 43
7.3.4) Miejscowość: Miasteczko Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 89-350
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69936,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69936,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69936,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVABUS Magdalena Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 764-326-14-18
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Miasteczko Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 89-350
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69936,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu dąbrowskiego"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia transportu zespołem specjalistycznym ,,S" pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.