eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockZakup sprzętu informatycznego i oprogramowania, agregatu prądotwórczego oraz przeprowadzenie audytu i szkoleń w ramach realizacji zadania pn. "Gmina Serock - Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania, agregatu prądotwórczego oraz przeprowadzenie audytu i szkoleń w ramach realizacji zadania pn. „Gmina Serock - Cyberbezpieczny Samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 21

1.4.2.) Miejscowość: Serock

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492161

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00487030

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Termin wykonania zamówienia:
1) dla Części I zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy.
2) dla Części II zamówienia: do dnia 15 grudnia 2024r., z zastrzeżeniem, że audyt zostanie przeprowadzony w terminie do 14 dni po zgłoszeniu przez Zamawiającego gotowości do jego przeprowadzenia.
3) dla Części III zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
4) dla Części IV zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w postępowaniu prowadzonym dla Części I i IV zamówienia. Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za skrócenie terminu realizacji zamówienia zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 SWZ.
2. Wykonawca, który składa ofertę w postępowaniu dla Części I zamówienia dołącza do oferty wypełniony załącznik nr 1a do SWZ – Formularz cenowy dla Części I zamówienia. W przypadku niezłożenia przedmiotowego formularza przez Wykonawcę, Zamawiający wezwie do jego uzupełnienia.
3. Wykonawca, który składa ofertę w postępowaniu dla Części I dołącza do oferty wypełniony załącznik nr 3 do SWZ – „Dane oferowanego sprzętu informatycznego”.
4. Wykonawca, który składa ofertę w postępowaniu dla Części II dołącza do oferty wypełniony załącznik nr 4 do SWZ – „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji audytów”.
5. oferty wypełniony załącznik nr 5 do SWZ – „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji szkoleń”.
6.Wykonawca, który składa ofertę w postępowaniu dla Części IV dołącza do oferty wypełniony załącznik nr 6 do SWZ - „Dane oferowanego agregatu prądotwórczego”.
7. Projektowane postanowienia umów dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki nr 10a, 10b, 10c, i 10d do SWZ.
8. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu dla Części I i IV zamówienia, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Po zmianie:
1. Termin wykonania zamówienia:
1) dla Części I zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy.
2) dla Części II zamówienia: do dnia 15 grudnia 2024r., z zastrzeżeniem, że audyt zostanie przeprowadzony w terminie do 14 dni po zgłoszeniu przez Zamawiającego gotowości do jego przeprowadzenia.
3) dla Części III zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
4) dla Części IV zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w postępowaniu prowadzonym dla Części I i IV zamówienia. Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za skrócenie terminu realizacji zamówienia zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 SWZ.
2. Wykonawca, który składa ofertę w postępowaniu dla Części I zamówienia dołącza do oferty wypełniony załącznik nr 1a do SWZ – Formularz cenowy dla Części I zamówienia. Formularz cenowy dla Części I zamówienia (załącznik nr 1a do SWZ) stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu.
3. Wykonawca, który składa ofertę w postępowaniu dla Części I dołącza do oferty wypełniony załącznik nr 3 do SWZ – „Dane oferowanego sprzętu informatycznego”. Treść załącznika nr 3 do SWZ - Dane oferowanego sprzętu informatycznego, stanowi oświadczenie własne wykonawcy i nie podlega uzupełnieniu.
4. Wykonawca, który składa ofertę w postępowaniu dla Części II dołącza do oferty wypełniony załącznik nr 4 do SWZ – „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji audytów”.
5. oferty wypełniony załącznik nr 5 do SWZ – „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji szkoleń”.
6.Wykonawca, który składa ofertę w postępowaniu dla Części IV dołącza do oferty wypełniony załącznik nr 6 do SWZ - „Dane oferowanego agregatu prądotwórczego”. Treść załącznika nr 6 do SWZ - Dane oferowanego agregatu prądotwórczego, stanowi oświadczenie własne wykonawcy i nie podlega uzupełnieniu.
7. Projektowane postanowienia umów dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki nr 10a, 10b, 10c, i 10d do SWZ.
8. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu dla Części I i IV zamówienia, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie przedmiotu zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 106 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw w ramach Części I i IV z wymaganiami oraz cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, żąda złożenia wraz z ofertą: dla Części I zamówienia wypełnionego załącznika nr 3 do SWZ – „Dane oferowanego sprzętu informatycznego” lub/i dla Części IV zamówienia wypełnionego załącznika nr 6 do SWZ – „Dane oferowanego agregatu prądotwórczego”.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1) dla Części I zamówienia wypełnionego załącznika nr 3 do SWZ – „Dane oferowanego sprzętu informatycznego”.
2) dla Części IV zamówienia wypełnionego załącznika nr 6 do SWZ – „Dane oferowanego agregatu prądotwórczego”.

Po zmianie:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.