eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcEtno plac zabaw w Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Etno plac zabaw w Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI MAZOWIECKIEJ W SIERPCU

1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum w Sierpcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007010881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 64

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242752883

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skansen@mwmskansen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwmskansen.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mwmskansen

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Etno plac zabaw w Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9981f3a-e000-4215-b680-a6372e631805

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057996/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Etno plac zabaw w Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451525

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DzAI 281.07.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 740650,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw realizowana w ramach projektu „Etno plac zabaw w Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu”
Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 9 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ.
Zamawiający określił w Załączniku nr 9 do SWZ wymagane cechy materiałów, produktów lub usługi, odpowiadające przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego, w szczególności określił wymagania, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób
niepełnosprawnych.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane i wszystkie zamontowane urządzenia zabawowe, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku wystąpienia wad data ich
usunięcia, jest datą zakończenia realizacji robót objętych zamówieniem. Okres gwarancji na wykonane roboty oraz zamontowane urządzenia zabawowe stanowi również kryterium oceny ofert z wagą 40 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 20 SWZ.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane i wszystkie zamontowane urządzenia zabawowe, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku wystąpienia wad data ich usunięcia, jest
datą zakończenia realizacji robót objętych umową.
Na mocy z art. 95 Ustawy Zamawiający wymaga w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465ze zm.) osób wykonujących roboty ogólnobudowlane oraz
montażowe.
Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie dotyczy osób wykonujących inne czynności, osób posiadających
uprawnienia budowlane lub kwalifikacje zawodowe oraz samozatrudnionych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45000000-7 - Roboty budowlane

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738872,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738872,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronin Łukasz Borowiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681510672

7.3.3) Ulica: Warszawska 11 L

7.3.4) Miejscowość: Winnica

7.3.5) Kod pocztowy: 06-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738872,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.