Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00444228/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do kotłowni placówek szkolnych z terenu gminy Gózd na sezon grzewczy 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W GOŹDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672982741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 7
1.5.2.) Miejscowość: Gózd
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-634
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 483202357
1.5.8.) Numer faksu: 483202357
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@gozd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.gozd.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego do kotłowni placówek szkolnych z terenu gminy Gózd na sezon grzewczy 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c8e8558-69c0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076174/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju opałowego do kotłowni placówek szkolnych na sezon grzewczy 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZEAS.26.2023.4
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 899950,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do kotłowni placówek szkolnych z terenu gminy Gózd w łącznej ilości 205.000,00 litrów na sezon grzewczy 2023/2024, o parametrach nie gorszych niż:
— wartość opałowa nie mniejsza niż: 41000 MJ/kg,
— gęstość w 15°C max: 860 kg/m³,
— zawartość siarki - nie więcej niż: 0,10% (m/m)
2. Sukcesywnie dostarczany olej opałowy musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe” w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008) oraz musi być zgodny ze Świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw lub przez jednostki upoważnione do wykonywania badań.
Uwaga:
Dopuszcza się składnie ofert równoważnych czyli takich, których przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania techniczne i jakościowe, postawione przez Zamawiającego. Od opisu przedmiotu zamówienia w tym przypadku różni się: znakiem firmowym, towarowym, patentem lub pochodzeniem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego olej opałowy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie wyrobów nie gorszych niż opisywane
tj. spełniające wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia zawarty jest w projekcie umowy.
Poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, przyjmuje się dopuszczenie rozwiązań równoważnych tym opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszy zwrot „lub równoważny”.
3. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w niniejszej SWZ, stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie wyżej wymienionych wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Lokalizacja inwestycji – miejsca dostaw:
a) kotłownia przy Zespole Szkół w Goździe
ul. Starowiejska 130; 26 – 634 Gózd – 140.000,00 litrów
(średnia jednorazowa ilość dostaw oleju w litrach: 20.000,00)
b) kotłownia przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kuczkach- Kolonii
Kuczki- Kolonia 75; 26 – 634 Gózd – 35.000,00 litrów
(średnia jednorazowa ilość dostaw oleju w litrach: 5.000,00)
c) kotłownia przy Publicznej Szkole Podstawowej w Klwatce Królewskiej
Klwatka Królewska 31; 26 – 634 Gózd – 30.000,00 litrów
(średnia jednorazowa ilość dostaw oleju w litrach: 5.000,00)
5. Zamawiający zastrzega sobie, że wielkości dostaw realizowane będą sukcesywnie i regulowane w zależności od warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym 2023/2024. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest w stanie precyzyjnie określić ilości oleju, który zostanie dostarczony do w/w jednostek w okresie obowiązywania umowy. W tej sytuacji zarówno Zamawiający jak i Wykonawcy biorący udział w postępowaniu w swoich szacunkach mogą opierać się wyłącznie na danych archiwalnych, własnej wiedzy oraz doświadczeniu. Powyższe ilości oleju opałowego mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w granicach ± 20% podanej ilości.
6. Zamawiający przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 Pzp., polegające na świadczeniu dostawy przez Wykonawcę na takich samych warunkach określonych w umowie, po wyczerpaniu przez Wykonawcę ilości litrów oleju opałowego. Przewiduje się zwiększenie zakresu zamówienia do 20% zamówienia podstawowego określonego w opisie przedmiotu zamówienia. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego z którego może, ale nie musi skorzystać. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego.
7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oleju opałowego własnym transportem (autocysterna z pompą dostosowaną do transportu oleju opałowego) na koszt i ryzyko Wykonawcy. Cysterna musi posiadać legalizowany licznik do wydawania paliwa oraz wąż do podawania paliwa z odpowiednimi przyłączami do tankowania zbiorników.
8. W celu potwierdzenia, że dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca do każdej dostawy będzie załączał świadectwo jakości lub inny wiarygodny dokument (zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości), potwierdzającego, że dostarczony olej opałowy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
9. Dostawa oleju będzie się odbywać na zgłoszenie przez Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną na wskazany w SWZ adres internetowy:
— bezpośrednio do wskazanej jednostki,
— maksymalnie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia,
— w ilości określonej w zgłoszeniu – wraz z każdorazową dostawą przedkładane będą w/w świadectwa jakości, nie później niż z fakturą,
— wymienione dostawy obejmują pełny zakres, tj. załadunek na środek transportu, transport oraz rozładunek w miejscu przeznaczenia. Środek transportu musi być wyposażony w instalację pomiarową do przewozu z aktualnym świadectwem legalizacji.
10. W przypadku dostarczenia oleju opałowego złej jakości, w wyniku czego nastąpi awaria lub zniszczenie urządzeń kotłowni olejowej lub też stwierdzi się niską wydajność opałową – Wykonawca pokryje poniesione przez Zamawiającego straty.
11. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na warunkach i zasadach opisanych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
13. Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
14. Zamawiający nie dokonał podziału na części ze względu na fakt, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części, determinowane jest charakterem przedmiotu zamówienia, mającym polegać na sukcesywnej, określonej w czasie ciągłej dostawie oleju opałowego. Wprowadzenie ofert częściowych mogłoby powodować przerwy w dostawie, co jest organizacyjnie niedopuszczalne z punktu widzenia instytucji i celów niniejszego zamówienia.Brak podziału na części tego typu zadania nie powoduje ograniczenia udziału małych
i średnich przedsiębiorców. O tego typu zamówienia ubiegają się głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, a więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1027050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1055750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1027050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MER-TRANS Michał Pajdziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140738616
7.3.4) Miejscowość: Grabina
7.3.5) Kod pocztowy: 26-634
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1027050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. do Domu Pomocy Społecznej w Kalince
- Dostawa oleju opałowego
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
- dostawa oleju opałowego
- Dostawa oleju opałowego dla Zespołu Szkół w Szczekocinach w 2025 roku
- Dostawa oleju opałowego w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. szacowane zapotrzebowanie roczne ok. 62500 litrów
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.