Og³oszenie z dnia 2024-09-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00607657/01 - Wynik z dnia 2024-11-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia do Dziennego Domu Pomocy w Soko³owsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Sanatoria Dolno¶l±skie sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890314440
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Parkowa, 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Soko³owsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-351
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 0748458240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sanatoria-dolnoslaskie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposa¿enia do Dziennego Domu Pomocy w Soko³owsku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-09c7028c-1238-4a43-864d-80d60e193d6a
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00492781
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Utworzenie Dziennego Domu Pomocy w Soko³owsku
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj. poprzez Platformê przetargow± pod adresem: https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie Platform± przetargow±), w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem niniejszego postêpowania
2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
a) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±.
3. Niezw³ocznie po otwarciu z³o¿onych ofert, Zamawiaj±cy zamie¶ci na Platformie przetargowej informacje dotycz±ce:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zosta³y otwarte;
2) cenach zawartych w ofertach.
4. Informacjê o wyborze oferty najkorzystniejszej b±d¼ o uniewa¿nieniu postêpowania Zamawiaj±cy zamie¶ci na Platformie przetargowej.
5. Przyjmuje siê, ¿e dokument wys³any przy u¿yciu Platformy przetargowej zosta³ dorêczony Wykonawcy w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z jego tre¶ci±, w dniu jego przekazania na Platformê przetargow±.
6. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê, zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem: https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
Pozosta³e zapisy zgodne z SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. l3 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og61ne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sanatoria Dolno¶l±skie sp. z o.o. z siedziba przy ul. Parkowej 3 w Soko³owsku
• dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych e-mail: iod@sanatoria-dolnoslaskie.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z kategori± archiwaln± akt BS, przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, chyba, ¿e czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 2,
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o kt6rych mowa wart. 18 ust. 2 RODO3,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
• nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o kt6rym mowa wart. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy mo¿e realizowa³ obowi±zki informacyjne, o których mowa wart. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, przez zamieszczenie wymaganych informacji w og³oszeniu o zamówieniu lub w dokumentach zamówienia.
2. Skorzystanie przez osob , kt6rej dane osobowe dotyczc1, z uprawnienia do sprostowania lub uzupetnienia, o kt6rym mowa w art. 16 rozporzc1dzenia 2016/679, nie moze skutkowac zmianc1 wyniku post powania o udzielenie zam6wienia ani zmiam1 postanowien umowy w sprawie zam6wienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie z±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakonczenia tego postêpowania.
4. Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach stosowania przepisów rozporzqdzenia 2016/679, o których mowa w ust. 2 i 3, w og³oszeniu o zamówieniu, w dokumentach zamówienia lub w inny sposób dostêpny dla osoby, której dane osobowe dotycz±.
5. Zamawiajqcy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób
gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Art. 13 ust. 1-3
1. Jezeli dane osobowe osoby, której dane dotyczq, zbierane s± od tej osoby, administrator podczas pozyskiwania danych osobowych podaje jej wszystkie nastêpuj±ce informacje:
a) swoj± tozsamosc i dane kontaktowe oraz, gdy ma to zastosowanie, tozsamosc i dane kontaktowe swojego przedstawiciela;
b) gdy ma to zastosowanie - dane kontaktowe inspektora ochrony danych;
c) cele przetwarzania danych osobowych, oraz podstaw prawnq przetwarzania;
d) jezeli przetwarzanie odbywa siê na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) - prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora lub przez stron trzecich;
e) informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorc6w, jezeli istniej±;
f) gdy ma to zastosowanie - informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do panstwa trzeciego lub organizacji mi dzynarodowej oraz o stwierdzeniu lub braku stwierdzenia przez Komisji odpowiedniego stopnia ochrony lub w przypadku przekazania, o którym mowa w art. 46, art. 47 lub art. 49 ust. 1 akapit drugi, wzmiank o odpowiednich lub w³asciwych zabezpieczeniach oraz informacji o sposobach uzyskania kopii tych zabezpieczen lub o miejscu ich udostêpnienia.
2. Poza informacjami, o których mowa w ust. 1, podczas pozyskiwania danych osobowych administrator podaje osobie, której dane dotycz±, nastêpuj±ce inne informacje niezêdne do zapewnienia rzetelnosci i przejrzystosci przetwarzania:
a) okres, przez który dane osobowe bêdq przechowywane, a gdy nie jest to mo¿liwe, kryteria ustalania tego okresu;
b) informacje o prawie do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych dotycz±cych osoby, której dane dotyczq±, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a takze o prawie do przenoszenia danych;
c) jezeli przetwarzanie odbywa siê na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub ...
Pozosta³e zapisy zgodne z SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/31/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 11
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:
Pakiet 1 – Meble
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39151000-5 - Meble ró¿ne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39141300-5 - Szafy
39112000-0 - Krzes³a
39121000-6 - Biurka i sto³y
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:
Pakiet 2 – Sprzêt rehabilitacyjny
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33155000-1 - Przyrz±dy do fizykoterapii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37441700-8 - Pi³ki do æwiczeñ
33196100-1 - Sprzêt dla osób starszych
33196200-2 - Sprzêt dla osób niepe³nosprawnych
37440000-4 - Sprzêt do æwiczeñ fizycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:
Pakiet 3 – Sto³y rehabilitacyjne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33192200-4 - Sto³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:
Pakiet 4 – Sprzêt do rehabilitacji leczniczej
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33165000-4 - Przyrz±dy do kriochirurgii i krioterapii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33158200-4 - Urz±dzenia do elektroterapii
33141642-2 - Akcesoria do drena¿u
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:
Pakiet 5 - Sprzêt medyczny
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33124100-6 - Urz±dzenia diagnostyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33698000-9 - Produkty lekarskie
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:
Pakiet 6 – Wózki inwalidzkie, krzes³o toaletowe, chodziki, kule
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urz±dzenia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzes³a
33141710-0 - Kule
33196200-2 - Sprzêt dla osób niepe³nosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:
Pakiet 7 – defibrylator AED+ ambu, EKG + wózek, koncentratory tlenu
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33121500-9 - Elektrokardiogram
33157810-6 - Urz±dzenia do terapii tlenowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:
Pakiet 8 – gabinet diagnostyczno zabiegowy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyj±tkiem ³ó¿ek i sto³ów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:
Pakiet 9 – kuchnia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39221180-2 - Naczynia do gotowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39221200-9 - Zastawa sto³owa
39223000-1 - £y¿ki, widelce
39221150-3 - Termosy
39311000-5 - Urz±dzenia do dostarczania prowiantu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:
Pakiet 10 – wyposa¿enie gospodarczo - sanitarne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39514100-9 - Rêczniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci
39136000-4 - Wieszaki na odzie¿
39224000-8 - Miot³y i szczotki i inne artyku³y ró¿nego rodzaju
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:
Pakiet 11 – rtv, agd
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32000000-3 - Sprzêt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39700000-9 - Sprzêt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; wzory o¶wiadczeñ o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej albo przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi± odpowiednio Za³±czniki nr 11 i 12 do SWZ;
2) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt 5-8 i 10 ustawy
g) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
Wzór o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:1) materia³y firmowe np. foldery, broszury, katalogi, ulotki zawieraj±ce opis parametrów technicznych oferowanego asortymentu.
Uwaga: Zaleca siê, aby Wykonawca zaznaczy³ nakre¶laczem / kolorem na odpowiednich stronach opisów urz±dzeñ w³a¶ciwe parametry potwierdzaj±ce, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
2) w³a¶ciwe dokumenty potwierdzaj±ce, i¿ oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustaw± o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010 r. (Dz. U. 2019 r., poz. 175) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w s³u¿bie zdrowia (certyfikaty CE / deklaracje zgodno¶ci, certyfikaty CE / deklaracje zgodno¶ci wg wymagañ dyrektywy 98/79/WE) zgodnie z klas± wyrobu medycznego (Je¿eli dotyczy) lub stosowne o¶wiadczenie i¿ do danego produktu nie stosuje siê przepisów w/w ustawy wraz z za³±czeniem innych dokumentów potwierdzaj±cych i¿ produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej, gdy ich przed³o¿enie jest niezbêdne na podstawie odrêbnych przepisów.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:1) materia³y firmowe np. foldery, broszury, katalogi, ulotki zawieraj±ce opis parametrów technicznych oferowanego asortymentu.
Uwaga: Zaleca siê, aby Wykonawca zaznaczy³ nakre¶laczem / kolorem na odpowiednich stronach opisów urz±dzeñ w³a¶ciwe parametry potwierdzaj±ce, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
2) w³a¶ciwe dokumenty potwierdzaj±ce, i¿ oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustaw± o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010 r. (Dz. U. 2019 r., poz. 175) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w s³u¿bie zdrowia (certyfikaty CE / deklaracje zgodno¶ci, certyfikaty CE / deklaracje zgodno¶ci wg wymagañ dyrektywy 98/79/WE) zgodnie z klas± wyrobu medycznego (Je¿eli dotyczy) lub stosowne o¶wiadczenie i¿ do danego produktu nie stosuje siê przepisów w/w ustawy wraz z za³±czeniem innych dokumentów potwierdzaj±cych i¿ produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej, gdy ich przed³o¿enie jest niezbêdne na podstawie odrêbnych przepisów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowi±cy za³ nr 3 do SWZ oraz art. 454 oraz 455 PZP.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-25 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
Czê¶æ 4 : Tak
Czê¶æ 5 : Tak
Czê¶æ 6 : Tak
Czê¶æ 7 : Tak
Czê¶æ 8 : Tak
Czê¶æ 9 : Tak
Czê¶æ 10 : Tak
Czê¶æ 11 : Tak
INNE PRZETARGI SOKO£OWSKO
wiêcej: przetargi SOKO£OWSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu medycznego
- Dostawa odzie¿y ochronnej, roboczej, obuwia roboczego oraz wyposa¿enia ochrony indywidualnej dla KWP w Lublinie
- Sukcesywne dostawy ¶rodków czysto¶ci na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Odtworzenie obiektu rekreacyjnego na osiedlu Sikorski Park w ramach zadania "Wêze³ ZRYW wraz z po³±czeniem drogi krajowej nr 6 z ul. Sikorskiego"
- Zakup i dostawa kompletów rêczników stanowi±cych upominki dla respondentów bior±cych udzia³ w Badaniu Bud¿etów Gospodarstw Domowych (BBGD)
- Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno - komunikacyjnych w Urzêdzie Miejskim w Be³¿ycach
wiêcej: Sprzêt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.