Og³oszenie z dnia 2024-11-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00492781/01 - Og³oszenie z dnia 2024-09-10
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia do Dziennego Domu Pomocy w Soko³owsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Sanatoria Dolno¶l±skie sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890314440
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Parkowa, 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Soko³owsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-351
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 0748458240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sanatoria-dolnoslaskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposa¿enia do Dziennego Domu Pomocy w Soko³owsku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-09c7028c-1238-4a43-864d-80d60e193d6a
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00607657
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie Dziennego Domu Pomocy w Soko³owsku2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00492781
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/31/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:Pakiet 1 – Meble
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39151000-5 - Meble ró¿ne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141300-5 - Szafy
39112000-0 - Krzes³a
39121000-6 - Biurka i sto³y
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 51419,20 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:Pakiet 2 – Sprzêt rehabilitacyjny
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33155000-1 - Przyrz±dy do fizykoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37441700-8 - Pi³ki do æwiczeñ
33196100-1 - Sprzêt dla osób starszych
33196200-2 - Sprzêt dla osób niepe³nosprawnych
37440000-4 - Sprzêt do æwiczeñ fizycznych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 65057,72 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:Pakiet 3 – Sto³y rehabilitacyjne
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33192200-4 - Sto³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9340,76 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:Pakiet 4 – Sprzêt do rehabilitacji leczniczej
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33165000-4 - Przyrz±dy do kriochirurgii i krioterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158200-4 - Urz±dzenia do elektroterapii
33141642-2 - Akcesoria do drena¿u
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 94050,10 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:Pakiet 5 - Sprzêt medyczny
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33124100-6 - Urz±dzenia diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33698000-9 - Produkty lekarskie
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7163,00 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:Pakiet 6 – Wózki inwalidzkie, krzes³o toaletowe, chodziki, kule
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urz±dzenia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzes³a
33141710-0 - Kule
33196200-2 - Sprzêt dla osób niepe³nosprawnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12444,84 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:Pakiet 7 – defibrylator AED+ ambu, EKG + wózek, koncentratory tlenu
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33121500-9 - Elektrokardiogram
33157810-6 - Urz±dzenia do terapii tlenowej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15367,32 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:Pakiet 8 – gabinet diagnostyczno zabiegowy
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyj±tkiem ³ó¿ek i sto³ów
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14138,22 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:Pakiet 9 – kuchnia
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39221180-2 - Naczynia do gotowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221200-9 - Zastawa sto³owa
39223000-1 - £y¿ki, widelce
39221150-3 - Termosy
39311000-5 - Urz±dzenia do dostarczania prowiantu
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4398,60 PLN
Czê¶æ 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:Pakiet 10 – wyposa¿enie gospodarczo - sanitarne
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39514100-9 - Rêczniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci
39136000-4 - Wieszaki na odzie¿
39224000-8 - Miot³y i szczotki i inne artyku³y ró¿nego rodzaju
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8977,50 PLN
Czê¶æ 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy (za³±cznik nr 3) i zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – u¿ytkowych (za³±czniki nr 13/1 - 13/11) dla nastêpuj±cych pakietów, tj.:Pakiet 11 – rtv, agd
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 32000000-3 - Sprzêt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39700000-9 - Sprzêt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12015,87 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 51419,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 66789,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51419,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 51419,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 65057,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 65057,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65057,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technomex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310000138
7.3.3) Ulica: Szparagowa 15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-141
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 65057,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9340,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 25215 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9340,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altare Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 298 24 38
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9340,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 94050,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 95733,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94050,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655
7.3.3) Ulica: Przyja¼ni 52/1u
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 94050,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 7163,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 23315,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7163,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 298 24 38
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7163,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 157
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 12444,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 57195,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12444,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro -Medical Maciej ¦wida
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 553 22 01 641
7.3.3) Ulica: Fabryczna 19
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¯ywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U EURO - MEDICAL MACIEJ ¦WIDA
jakie przetargi wygra³a firma
F.H.U EURO - MEDICAL MACIEJ ¦WIDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 12444,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 15367,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 4981498 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15367,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSCD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712 34 75 394
7.3.3) Ulica: Bursaki 6
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 15367,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14138,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 45018,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14138,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712 10 02 094
7.3.3) Ulica: Al. Spó³dzielczo¶ci Pracy 38
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-147
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14138,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 4398,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 72569,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4398,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&M Gastro Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954 23 87 023
7.3.3) Ulica: Owsiana 58A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-780
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 4398,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 10
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 10)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8977,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 31550,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8977,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 10)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 298 24 38
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8977,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 11
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 11)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 12015,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 62116,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12015,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 11)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Martex Marcin Pu¼niak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 621 17 72 122
7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19
7.3.4) Miejscowo¶æ: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO IN¯YNIERYJNE MARTEX Marcin Pu¼niak
jakie przetargi wygra³a firma
BIURO IN¯YNIERYJNE MARTEX Marcin Pu¼niak
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 12015,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI SOKO£OWSKO
wiêcej: przetargi SOKO£OWSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomocna D³oñ dla mieszkañców gminy Kowary - us³ugi spo³eczne dla osób wymagaj±cych wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposa¿eniem oraz wyposa¿enie dziennego domu pomocy
- Dostawa sprzêtu medycznego
- Dostawa mebli dla szkó³ zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzier¿oniowski
- 15/2025 Dostawa krzese³ do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w £odzi
- Dostawa wyposa¿enia sprzêtowego Stra¿y Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony ¶rodowiska -drugie postêpowanie
- Dostawa drobnego sprzêtu AGD, produktów gospodarczych i innych wyrobów , TP-59/25/JP
wiêcej: Sprzêt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.