Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00572762/01 - Wynik z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy mięsa, wędlin i podrobów do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Uhercach Mineralnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Uherce Mineralne 153
1.5.2.) Miejscowość: Uherce Mineralne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-623
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4657832
1.5.8.) Numer faksu: 13 4618400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_uherce@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mięsa, wędlin i podrobów do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c824aab-691d-4b19-a6f0-1ab14c084cbb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086745/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy mięsa, wędlin i podrobów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c824aab-691d-4b19-a6f0-1ab14c084cbb3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal , poczty elektronicznej zk_uherce@sw.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”. W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny w Uhercach Mineralnych;
• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Zakład Karny w Uhercach Mineralnych, 38-623 Uherce Mineralne 153 , pocztą elektroniczną na adres: iod_uherce@gov.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie instrukcją archiwalną przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w wyniku którego zawarto umowę, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.11.2024.A.K.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mięsa, wędlin i podrobów do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych:
CPV 15111000-9 mięso wołowe gulaszowe drobne - Bez kości, elementy świeże, bez skóry, bez wierzchniej warstwy tłuszczu, nierozmrażane. Termin przydatności do spożycia min. 4 dni od daty dostawy. W ilości 100 kg.
CPV 15131130-5 kiełbasa zwyczajna - Kiełbasa wędzona parzona, średnio rozdrobniona. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 800 kg.
CPV 15131130-5 lencz prasowany - Kiełbasa parzona średnio rozdrobniona wieprzowa w osłonce niejadalnej. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 1200 kg.
CPV 15131130-5 parówki śniadaniowe cienkie - Kiełbasa drobiowa homogenizowana parzona w osłonce niejadalnej. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 100 kg.
CPV 15131130-5 mortadela drobiowa - Kiełbasa wędzona parzona homogenizowana drobiowa. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 2000 kg.
CPV 15131134-3 kaszanka - Wyrób wieprzowy parzony, kiszka krwista w osłonce niejadalnej. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 7 dni od daty dostawy. W ilości 300 kg.
CPV 15131135-0 serdelki drobiowe - Kiełbasa wędzona parzona homogenizowana drobiowa. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 100 kg.
CPV 15131135-0 polędwica drobiowa - Kiełbasa drobiowa grubo rozdrobniona parzona. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 300 kg.
CPV 15131135-0 szynka drobiowa - Kiełbasa drobiowa grubo rozdrobniona parzona. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 250 kg.
CPV 15131135-0 mielonka drobiowa - Kiełbasa drobiowa średnio rozdrobniona parzona. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 2000 kg.
CPV 15131135-0 pieczeń drobiowa - Wyrób drobiowy pieczony. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 700 kg.
CPV 15131130-5 kiełbasa boczkowa - Kiełbasa wieprzowa, średnio rozdrobniona, parzona w osłonce niejadalnej. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 1300 kg.
CPV 15112000-6 ćwiartka z kurczaka - Mięso o barwie od białej po jasnoróżową, nieznaczny przerost tłuszczowy, mięso miękkie, delikatne, soczyste, zwarte, elementy świeże. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 4 dni od daty dostawy. W ilości 900 kg.
CPV 15131130-5 salceson - Wyrób wieprzowy parzony grubo rozdrobniony w osłonce niejadalnej. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 800 kg.
CPV 15131410-2 szynka konserwowa drobiowa - Prasowana, parzona, grubo rozdrobniona, w osłonce niejadalnej. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 200 kg.
CPV 15131130-5 pasztetowa - Produkt podrobowy, parzony w osłonce niejadalnej. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 1700 kg.
CPV 15131130-5 mielonka śniadaniowa - Produkt blokowy, wyrób wieprzowo-drobiowy, średnio rozdrobniony, parzony w osłonce niejadalnej, na przekroju surowce równomiernie rozłożone, niedopuszczalne skupiska jednego ze składników. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 700 kg.
CPV 15112000-6 piersi drobiowe - Mięśnie piersiowe pozbawione skóry, kości i ścięgien, prawidłowo wykrwione, bez przebarwień i uszkodzeń mechanicznych oraz bez zanieczyszczeń obcych oraz krwi, elementy świeże. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 4 dni od daty dostawy.
W ilości 10 kg.
CPV 15895100-9 hamburger drobiowy - Produkt pieczony, schłodzony. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 120 kg.
CPV 1511400-0 wątroba wieprzowa - Ciemnoczerwony kolor, struktura mięśnia miękka, łatwo ulegająca przerwaniu, nieznaczny przerost tłuszczowy, elementy świeże. Niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 2 dni od daty dostawy. W ilości 1000 kg.
CPV 15131130-5 kiełbasa drobiowa zwyczajna - Kiełbasa wędzona parzona, średnio rozdrobniona. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy. W ilości 300 kg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15114000-0 - Podroby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SWZ2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust.2 ustawy Pzp . Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprze opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4. Jeżeli jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy, w tym zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany przepisów stawki podatkowej VAT, przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny brutto a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z rozdziałem X i XIII specyfikacji
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-16
INNE PRZETARGI UHERCE MINERALNE
więcej: przetargi UHERCE MINERALNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Jemielnicy w 2025r.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Wolinie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jana Demarczyka w Piekarach Śląskich
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 2 "Magiczny Ogród" w Ożarowie Mazowieckim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Przedszkoli Nr 3 w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.