Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00479102/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
- 2023/BZP 00491547/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
- 2023/BZP 00526192/01 - Wynik z dnia 2023-12-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i wdrożenie oprogramowania Jira Service Management wraz z dodatkami lub rozwiązania równoważnego na okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GŁÓWNY INSPEKTORAT SANITARNY
1.2.) Oddział zamawiającego: GIS
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016182448
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: TARGOWA 65
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 03-729
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.bujalska-szreder@sanepid.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/gis/glowny-inspektorat-sanitarny
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493210
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00479102
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest: zakup i wdrożenie oprogramowania Jira Service Management wraz z dodatkami lub rozwiązania równoważnego na okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia składa się z zakresu podstawowego (gwarantowanego) oraz z zakresu objętego prawem opcji.
2.2 Zakres podstawowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.2.1 Zadanie 1:
a) dostawę 12-to miesięcznej licencji oprogramowania Atlassian Jira Service Management, plan Premium, dla 25 użytkowników lub równoważnej, która spełnia wymagania określone w rozdziale IV Opisu Przedmiotu Zamówienia, zwanego dalej „OPZ”, stanowiącego Załącznik nr 3 do Umowy – „Opis wymagań dla oprogramowania równoważnego”,
b) dostawę dodatków do oprogramowania Atlassian Jira Service Management lub równoważnego, który spełnia wymagania określone w rozdziale IV OPZ – „Opis wymagań dla oprogramowania równoważnego”, niezbędnych do wdrożenia oprogramowania typu ServiceDesk, zgodnie z przeprowadzoną analizą potrzeb biznesowych,
c) usługę wdrożenia oprogramowania Atlassian Jira Service Management lub równoważnego, który spełnia wymagania określone w rozdziale IV OPZ – „Opis wymagań dla oprogramowania równoważnego” wraz z dodatkami
zwane dalej „Licencjami”;
2.2.2 Zadanie 2 – opracowanie i dostarczenie instrukcji dla administratorów oraz poszczególnych ról w ramach zaimplementowanych przepływów, zwanych dalej „Dokumentacją”;
2.2.3 Zadanie 3 – przeprowadzenie warsztatów w celu uzyskania przez pracowników Zamawiającego wiedzy na temat zagadnień instalacji, konfiguracji oraz administracji dostarczonym oprogramowaniem, zwane dalej „Warsztatami”;
2.2.4 Zadanie 4 – usługę wsparcia technicznego przez okres 12 miesięcy rozpoczynających się od dnia odbioru Zadania 1;
2.2.5 Zadanie 5 – usługę prac rozwojowych przez okres 12 miesięcy rozpoczynających się od dnia odbioru Zadania 1.
2.15 Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP.
2.15.1 Zakres objęty prawem opcji obejmuje możliwość zlecenia wykonawcy w ramach rozwoju wdrożonego oprogramowania dodatkowych prac rozwojowych, w tym prac programistycznych związanych z dodaniem nowych lub dostosowaniem funkcjonalności wdrożonego rozwiązania.
2.15.2 Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej liczby 200 dodatkowych roboczogodzin.
2.15.3 Zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji zostały opisane w OPZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający informuje, że może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonania zamówienia objętego Prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji żadne roszczenia.
Po zmianie:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest: zakup i wdrożenie oprogramowania Jira Service Management wraz z dodatkami lub rozwiązania równoważnego na okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia składa się z zakresu podstawowego (gwarantowanego) oraz z zakresu objętego prawem opcji.
2.2 Zakres podstawowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.2.1 Zadanie 1:
a) dostawę 12-to miesięcznej licencji oprogramowania Atlassian Jira Service Management, plan Premium, dla 25 użytkowników lub równoważnej, która spełnia wymagania określone w rozdziale IV Opisu Przedmiotu Zamówienia, zwanego dalej „OPZ”, stanowiącego Załącznik nr 3 do Umowy – „Opis wymagań dla oprogramowania równoważnego”,
b) dostawę 12-to miesięcznej licencji dodatków do oprogramowania Atlassian Jira Service Management lub równoważnego, który spełnia wymagania określone w rozdziale IV OPZ – „Opis wymagań dla oprogramowania równoważnego”, niezbędnych do wdrożenia oprogramowania typu ServiceDesk, zgodnie z przeprowadzoną analizą potrzeb biznesowych,
c) usługę wdrożenia oprogramowania Atlassian Jira Service Management lub równoważnego, który spełnia wymagania określone w rozdziale IV OPZ – „Opis wymagań dla oprogramowania równoważnego” wraz z dodatkami
zwane dalej „Licencjami”;
2.2.2 Zadanie 2 – opracowanie i dostarczenie instrukcji dla administratorów oraz poszczególnych ról w ramach zaimplementowanych przepływów, zwanych dalej „Dokumentacją”;
2.2.3 Zadanie 3 – przeprowadzenie warsztatów w celu uzyskania przez pracowników Zamawiającego wiedzy na temat zagadnień instalacji, konfiguracji oraz administracji dostarczonym oprogramowaniem, zwane dalej „Warsztatami”;
2.2.4 Zadanie 4 – usługę wsparcia technicznego przez okres 12 miesięcy rozpoczynających się od dnia odbioru Zadania 1;
2.2.5 Zadanie 5 – usługę prac rozwojowych przez okres 12 miesięcy rozpoczynających się od dnia odbioru Zadania 1.
2.15 Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP.
2.15.1 Zakres objęty prawem opcji obejmuje możliwość zlecenia wykonawcy w ramach rozwoju wdrożonego oprogramowania dodatkowych prac rozwojowych, w tym prac programistycznych związanych z dodaniem nowych lub dostosowaniem funkcjonalności wdrożonego rozwiązania.
2.15.2 Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej liczby 200 dodatkowych roboczogodzin.
2.15.3 Zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji zostały opisane w OPZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający informuje, że może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonania zamówienia objętego Prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji żadne roszczenia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- "Modernizacja SUW, sieci wodociągowej oraz kontrola rozbiorów wody w ramach projektu "Modernizacja oraz uruchomienie inteligentnych sieci wodociągowych w Gminie Małkinia Górna""
- Dostawa agregatów wody lodowej wraz z instalacją chłodniczą central wentylacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.