Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00479102/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
- 2023/BZP 00491547/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
- 2023/BZP 00493210/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup i wdrożenie oprogramowania Jira Service Management wraz z dodatkami lub rozwiązania równoważnego na okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GŁÓWNY INSPEKTORAT SANITARNY
1.3.) Oddział zamawiającego: GIS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016182448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: TARGOWA 65
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-729
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.bujalska-szreder@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/gis/glowny-inspektorat-sanitarny
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gis.ezamawiajacy.pl/pn/gis/demand/135292/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i wdrożenie oprogramowania Jira Service Management wraz z dodatkami lub rozwiązania równoważnego na okres 12 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-846242cc-7ae7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00165596/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i wdrożenie oprogramowania Jira Service Management wraz z dodatkami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479102
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/2023/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 316002,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Przedmiotem zamówienia jest: zakup i wdrożenie oprogramowania Jira Service Management wraz z dodatkami lub rozwiązania równoważnego na okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia składa się z zakresu podstawowego (gwarantowanego) oraz z zakresu objętego prawem opcji.
2.2 Zakres podstawowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.2.1 Zadanie 1:
a) dostawę 12-to miesięcznej licencji oprogramowania Atlassian Jira Service Management, plan Premium, dla 25 użytkowników lub równoważnej, która spełnia wymagania określone w rozdziale IV Opisu Przedmiotu Zamówienia, zwanego dalej „OPZ”, stanowiącego Załącznik nr 3 do Umowy – „Opis wymagań dla oprogramowania równoważnego”,
b) dostawę 12-to miesięcznej licencji dodatków do oprogramowania Atlassian Jira Service Management lub równoważnego, który spełnia wymagania określone w rozdziale IV OPZ – „Opis wymagań dla oprogramowania równoważnego”, niezbędnych do wdrożenia oprogramowania typu ServiceDesk, zgodnie z przeprowadzoną analizą potrzeb biznesowych,
c) usługę wdrożenia oprogramowania Atlassian Jira Service Management lub równoważnego, który spełnia wymagania określone w rozdziale IV OPZ – „Opis wymagań dla oprogramowania równoważnego” wraz z dodatkami
zwane dalej „Licencjami”;
2.2.2 Zadanie 2 – opracowanie i dostarczenie instrukcji dla administratorów oraz poszczególnych ról w ramach zaimplementowanych przepływów, zwanych dalej „Dokumentacją”;
2.2.3 Zadanie 3 – przeprowadzenie warsztatów w celu uzyskania przez pracowników Zamawiającego wiedzy na temat zagadnień instalacji, konfiguracji oraz administracji dostarczonym oprogramowaniem, zwane dalej „Warsztatami”;
2.2.4 Zadanie 4 – usługę wsparcia technicznego przez okres 12 miesięcy rozpoczynających się od dnia odbioru Zadania 1;
2.2.5 Zadanie 5 – usługę prac rozwojowych przez okres 12 miesięcy rozpoczynających się od dnia odbioru Zadania 1.
2.15 Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP.
2.15.1 Zakres objęty prawem opcji obejmuje możliwość zlecenia wykonawcy w ramach rozwoju wdrożonego oprogramowania dodatkowych prac rozwojowych, w tym prac programistycznych związanych z dodaniem nowych lub dostosowaniem funkcjonalności wdrożonego rozwiązania.
2.15.2 Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej liczby 200 dodatkowych roboczogodzin.
2.15.3 Zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji zostały opisane w OPZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający informuje, że może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonania zamówienia objętego Prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji żadne roszczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72212900-8 - Różne usługi opracowywania oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270108 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 835169,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270108 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almarise Robert Dzido
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251447984
7.3.3) Ulica: Owalna 43
7.3.4) Miejscowość: Józefów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-420
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a. Usługi dla biznesu Krzysztof Boszczyk, Sąspów 271, 2-048 Sąspów - w zakresie wykonywanie części prac wdrożeniowych związanych z realizacją Zadania nr 1,
b. MNS-Integrator Mariola Szafran, ul. Jana Welca 5/39, 35-233 Rzeszów – w zakresie wykonywanie części prac związanych z realizacją Zadania nr 2 i 3,
c. Iternatywa Krystian Różycki, Zelejowa 4A, 26-060 Chęciny – w zakresie wykonywanie części prac związanych z realizacją Zadania nr 1.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270108 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aktualizacji i przedłużenie licencji oprogramowania dla KWP w Opolu
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Gminy Żyrzyn"
- Dostawa biurowego oprogramowania komputerowego
- Dostawa trzech dwunastomiesięcznych subskrypcji oprogramowania do analizy ruchu sieciowego pod kątem wykrywania zagrożeń wraz z wsparciem technicznym
- Dostawa serwera sieciowego do wykonywania kopii bezpieczeństwa danych, switchy zarządzalnych, kontrolera sprzętowego, systemu do zarządzania i monitorowania infrastruktury IT- rozbudowa
- Dostawa sprzętu informatycznego wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.