eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO I ETYLINY Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W ROKU 2023



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO I ETYLINY Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W ROKU 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710063672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6b

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puik.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puik.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO I ETYLINY Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W ROKU 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9b81927-5b4b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423492/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/PN/TL /2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.5. Sprzedaż oleju napędowego i etyliny spełniających wymagania jakościowe dla paliw ciekłych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm. oraz rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U z 2020 r. poz. 727) a także obowiązywaniem norm polsko-unijnych PN-EN 228+A1:2017-06, i PN-EN 590+A1:2017-6, z tankowaniem pojazdów Zamawiającego w stacji paliw.
4.6. Ze względów ekonomicznych i organizacyjnych ważnych dla Zamawiającego stacja paliw Wykonawcy może być zlokalizowana w odległości nie większej niż w promieniu 3000 metrów od siedziby Zamawiającego przy ul. Partyzantów 6 b, 21-400 Łuków.
4.7. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb, indywidualnie dla każdego pojazdu, maszyny lub urządzenia.
4.8. Częstotliwość tankowania w zależności od potrzeb średnio 4 do 8 pojazdów dziennie.
4.9. Przewidywany średni zakup w okresie obowiązywania umowy to:
 ok. 110 000 litrów oleju napędowego,
 ok. 8 500 litrów etyliny.
4.10. Podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia w trakcie obowiązywania umowy ilości zakupu paliwa, jeżeli zaistnieje taka potrzeba, której Zamawiający z przyczyn niezależnych nie mógł przewidzieć.
4.11. Umożliwienie tankowania we wszystkie dni tygodnia w godz. 7.00 - 15.00.
4.12. Wykonawca będzie posiadał w swoich zasobach zbiornik na paliwo (olej napędowy) o pojemności przynajmniej 20 000 litrów.
4.13. Wykonawca, będzie posiadał w swoich zasobach agregat prądotwórczy o odpowiedniej mocy zapewniającej uruchomienie dystrybutorów, lub inne niezależne źródło energii, które zapewni możliwość tankowania w czasie braku energii elektrycznej zasilającej dystrybutory paliwowe.
4.14. Wykonawca o ile nie posiada w swoich zasobach agregatu prądotwórczego lub innego niezależnego źródła zasilania, zobowiąże się do zaopatrzenia się w taki agregat, w okresie jednego miesiąca od chwili podpisania umowy.
4.15. Wykonawca jeżeli po upływie jednego miesiąca od podpisania umowy nie wykaże, że posiada agregat o odpowiedniej mocy, będzie mu naliczana kara umowna, w wysokości 100,00 zł netto dziennie.
4.16. Wykonawca, ma zabezpieczyć rezerwową, minimalną ilość paliwa w swoich zbiornikach, dla Zamawiającego, w ilości co najmniej 5000 litrów ON i 500 litrów etyliny, i wydania tylko na polecenie Zarządu PUIK Sp. z o.o.
4.17. Wykonawca 2 razy w roku (po 2 maja, ON letni i po 1 listopada, ON zimowy) dostarczy olej napędowy w ilości 2400 litrów do zbiornika na paliwo, o pojemności 2500 litrów, znajdującego się na terenie Zakładu Wodociągów Zamawiającego w Łukowie, ul. Partyzantów 6b.
4.18. Zamawiający udostępni Wykonawcy (wykaz pojazdów i pracowników upoważnionych do zakupu paliwa), tylko Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Załącznik Nr. 1 do umowy.
4.19. Zamawiający nie przewiduje innej formy rozliczeń jak bezgotówkowe (karty mikroprocesorowe lub innych karty paliwowe) za zakup paliwa,
4.20. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy, który zapewnia bezgotówkowy zakup paliwa za pomocą kart mikroprocesorowych lub innych kart paliwowych, do ewidencjonowania w asygnatach rozchodowych i kartach drogowych lub raportach pracy sprzętu, pobranego paliwa, o ile nie będzie możliwości zaewidencjonowania zakupionego paliwa w systemie elektronicznym (np.: awaria systemu, itp.),
4.21. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy:
- udostępnienia Zamawiającemu ,,narzędzie’’ (program komputerowy, aplikację itp. do pięciu komputerów wskazanych przez Zamawiającego w swoich Zakładach i Administracji), posiadające możliwość do bieżącego wglądu w każdym czasie w ewidencję zakupu paliwa przez pracowników Zamawiającego,
- przeszkolenia wszystkich upoważnionych pracowników Zamawiającego do zakupu paliw przy pomocy kart mikroprocesorowych lub innych kart paliwowych,
- wystawienia kart paliwowych zapewniających bezgotówkowy zakup paliwa przypisanych do numeru rejestracyjnego pojazdu i kierowcy (Załącznik nr 1 do umowy),
- Wystawienia określonej ilości kart paliwowych na okaziciela (na firmę), do tankowania innego rodzaju maszyny lub urządzenia Zamawiającego,
- karty mikroprocesorowe lub inne karty paliwowe, powinny spełniać standardy zabezpieczeń i być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany tylko ich użytkownikom,
- Zamawiający oczekuje załączenia do oferty, wzoru wniosku o wydanie i użytkowanie kart do bezgotówkowego zakupu paliwa,
- Zamawiający wymaga aby z ogółu wszystkich pojazdów, maszyn i urządzeń korzystających z paliw (ON i Etyliny) znajdujących się na stanie Zamawiającego a będących na wyposażeniu poszczególnych Zakładów Zamawiającego, wyodrębnione zostały rozliczenia (ilości pobranego paliwa i oddzielnego fakturowania), dla dziewięciu oddzielnych grup, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy,
- za wydanie kart mikroprocesorowych dla wszystkich pojazdów, maszyn lub urządzeń Zamawiającego, koszty ponosi Wykonawca,
- w przypadku zgubienia, zniszczenia lub kradzieży karty, Wykonawca po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. Ponadto w przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Wykonawca bezpłatnie wyda inną kartę lub dokona wymiany karty zniszczonej na nową nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia,
- koszty związane z obsługą kart mikroprocesorowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca.
- Szczegółowe ustalenia w zakresie ilości kart paliwowych, ich rodzajów i opcji uzgodnione zostaną z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy.
4.22. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
we wzorze umowy zawartym w Tomie II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134220-5 - Paliwo do silników diesla (EN 590)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 911511,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 911511,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 911511,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrodom Paliwa Sp z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147026712

7.3.3) Ulica: ul. Sidorska 61

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 911511,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.