Og³oszenie z dnia 2023-11-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00493631/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
- 2023/BZP 00553768/01 - Wynik z dnia 2023-12-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej – ulicy Podgórze w P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski Zarz±d Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610209280
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bielska 9/11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.8.) Numer faksu: (24) 364-01-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd-plock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzd-plock.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej – ulicy Podgórze w P³ocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5ca1b42e-82fa-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00493602
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_plock3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_plock
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: ¦rodkiem komunikacji elektronicznej w
niniejszym postêpowaniu jest: a) Platforma, dostêpna pod adresem ://platformazakupowa.pl/pn/mzd_plock i formularz Wy¶lij
wiadomo¶æ (dostêpny na stronie postêpowania). Uwaga! Komunikat Wy¶lij wiadomo¶æ nie s³u¿y do sk³adania ofert. b)
sekretariat@mzd-plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. awaria Platformy. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê
z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.2.Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami
odbywa³a siê tylko za po¶rednictwem Platformy. 3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie Platformy. 4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem
dedykowanych formularzy na Platformie zosta³ podany w instrukcji dla Wykonawców. 5. Za datê przekazania (wp³ywu)o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku
„Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.6. Zamawiaj±cy
rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze
szczególnym wskazaniem na pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie jednego z
formatów: .zip .7Z. 7. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego
rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji
podpisów.8. Ofertê i o¶wiadczenia sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9. Forma dokumentów zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Miejski Zarz±d Dróg w P³ocku ul.
Bielska 9/11, 09-402 P³ock, tel. 24 364 01 20, e-mail: mzd@mzd-plock.eu, dalej MZD;
Klauzula RODO - za³±cznik do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZD.NZ.391.15.2023.MS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej ulicy Podgórze ulicy Li¶ciastej oraz czê¶ci ulicy bez nazwy w zakresie budowy jezdni wraz ze zjazdami, skrzy¿owañ, chodników, kanalizacji deszczowej, o¶wietlenia ulicznego, sieci sanitarnej, wodoci±gowej, usuniêcia kolizji na sieci gazowej. Zostan± wykonane roboty bran¿y drogowej, sanitarnej, elektrycznej, zagospodarowanie terenu
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. zdolno¶æ techniczna lub zawodowa;Zamawiaj±cy wymaga aby:
a) Wykonawca wykaza³ ,¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - co najmniej:
aa) 1 budowê/przebudowê drogi publicznej* obejmuj±c± swoim zakresem roboty drogowe o warto¶ci minimum 2.500.000,00 z³otych brutto oraz
aba) 1 budowê/przebudowê sieci kanalizacji deszczowej i/lub sanitarnej i/lub wodoci±gu w drodze publicznej* o warto¶ci minimum 1.000.000,00 z³ brutto lub abb) 2 budowy/przebudowy sieci kanalizacji deszczowej i/lub sanitarnej i/lub wodoci±gu w drodze publicznej* o ³±cznej warto¶ci minimum 1.000.000,00 z³ brutto
aca) 1 budowê/przebudowê sieci o¶wietlenia ulicznego w drodze publicznej* o warto¶ci minimum 300.000,00 z³ brutto lub acb) 2 budowy/przebudowy sieci o¶wietlenia ulicznego w drodze publicznej* o ³±cznej warto¶ci minimum 300.000,00 z³ brutto
*w rozumieniu Ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 roku
b) Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego:
ba) 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ,
bb) 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ,
bc) 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ
bd) 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej ,
be) 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ.
bf) 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowanymi w specjalno¶ci instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ.
Uwaga
Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce w/w uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa.
2. Je¶li wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a) warunek okre¶lony w pkt. 1. a) wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± mog± spe³niaæ ³±cznie,
b) warunek okre¶lony w pkt 1. b) wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± mog± spe³niaæ ³±cznie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na
wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika z za³±czonych lub ogólnodostêpnych dokumentów,2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej (w tym spó³ki cywilne) – pe³nomocnictwo udzielone liderowi,
3)Zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego zasoby- Za³±cznik nr 3 lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów /je¿eli dotyczy/.
4) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Za³±cznik Nr 4 - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ( w tym spó³ki cywilne).
5) dowód wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
wadium - 100.000,000 z³6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej (w tym spó³ki cywilne) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty.2) Oferta sk³adana przez dwóch lub wiêcej partnerów wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej musi byæ przedstawiona jako jedna oferta i spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada:
- ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu lub
- pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ wiedzy) w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
b) o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp (je¶li dotyczy) sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia osobno lub- pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli) w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
c) do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_plock
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-29 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-28
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 7 ust. 1ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu
agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego(przes³anka obligatoryjna)
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji op³aty rocznej z tytu³u u¿ytkowania wieczystego
- Modernizacja elewacji zabytkowego budynku Liceum Ogólnokszta³c±cego z Oddzia³ami Dwujêzycznymi im. W³adys³awa Jagie³³y w P³ocku
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNO¦Æ"
- Remont kuchni w Zak³adzie Karnym w P³ocku
- Remont instalacji c.o. w budynku g³ównym i remont czê¶ci pomieszczeñ Zak³adu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku
- Zakup 10 sztuk serwerów NAS wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d"
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace budowlane zwi±zane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w E³ku Sp. z o.o. poprzez budowê budynku wraz z wyposa¿eniem i infrastruktur± techniczn±, z przeznaczeniem na opiekê d³ugoterminow±"
- Remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsj± asfaltow± i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont ³azienek w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku g³ównym i remont czê¶ci pomieszczeñ Zak³adu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku
- Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Tomaszowie Mazowieckim
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.