Og³oszenie z dnia 2022-12-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00507657/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-20
- 2023/BZP 00035791/01 - Wynik z dnia 2023-01-16
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA RZECZ POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510827093
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pcpr.ostroda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA RZECZ POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fc729c62-7afc-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00493704
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=386963763.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=38696376
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w
Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajduj± siê w SWZ (m.in. § 6, 9, 10 SWZ).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe zasady dotycz±ce RODO- § 31 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe zasady dotycz±ce RODO- § 31 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FK.252.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 414649,80 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, zgodnie z kalkulacj± ceny ofertowej (za³±cznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (za³±cznik nr 3 do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, op³acane z do³u, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy (za³±cznik nr 3 do SWZ).
2) ¦wiadczenie us³ugi codziennego odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego.
3) Us³ugi, o których mowa w ust. 2 pkt 1 bêd± realizowane zgodnie z postanowieniami umowy oraz odpowiednimi przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 896 ze zm., dalej: Prawo pocztowe).
3. Wymiary przesy³ek listowych w obrocie krajowym wynosz±:
1) FORMAT S- maksymalny wymiar koperty C5 (160mm x 230mm x 20mm) do 500 g.
2) FORMAT M- maksymalny wymiar koperty C4 (230mm x 325mm x 20mm) do 1000 g.
3) FORMAT L- maksymalny wymiar koperty C4 (suma wymiarów d³ugo¶æ + szeroko¶æ + wysoko¶æ nie mo¿e przekroczyæ 900mm, przy czym d³ugo¶æ nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 600mm)- do 2000g.
4) Maksimum: suma d³ugo¶ci, szeroko¶ci i wysoko¶ci- 900 mm, przy czym najwiêkszy z tych wymiarów (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 600 mm,
5) Minimum: wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm.
4. Wymiary przesy³ek listowych nadawanych w formie rulonu wynosz±:
1) Maksimum: suma d³ugo¶ci plus podwójna ¶rednica- 1040 mm, przy czym najwiêkszy wymiar (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 900 mm,
2) Minimum: suma d³ugo¶ci plus podwójna ¶rednica- 170 mm, przy czym najwiêkszy wymiar (d³ugo¶æ) nie mo¿e byæ mniejszy ni¿ 100 mm, przy czym:
a) GABARYT A to przesy³ki o wymiarach:
- Minimum- wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm,
- Maksimum- ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: wysoko¶æ 20 mm, d³ugo¶æ 325 mm, szeroko¶æ 230 mm.
b) GABARYT B to przesy³ki o wymiarach:
- Minimum- je¶li choæ jeden z wymiarów przekracza wysoko¶æ 20 mm lub d³ugo¶æ 325 mm lub szeroko¶æ 230 mm,
- Maksimum- suma d³ugo¶ci, szeroko¶ci i wysoko¶ci 900 mm, przy czym najwiêkszy z tych wymiarów (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 600 mm.
5. Wymiary przesy³ek listowych w obrocie zagranicznym wynosz±:
1) Maksimum: suma d³ugo¶ci, szeroko¶ci i wysoko¶ci- 900 mm, przy czym najwiêkszy z tych wymiarów (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 600 mm.
2) Minimum: wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm.
6. Wymiary przesy³ek listowych nadawanych w formie rulonu wynosz±:
1) Maksimum: suma d³ugo¶ci plus podwójna ¶rednica- 1040 mm, przy czym najwiêkszy wymiar (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 900 mm,
2) Minimum: suma d³ugo¶ci plus podwójna ¶rednica- 170 mm, przy czym najwiêkszy wymiar (d³ugo¶æ) nie mo¿e byæ mniejszy ni¿ 100 mm. 2.
7. Wszystkie wymiary przyjmuje siê z tolerancj± +/- 2 mm.
8. Informacje dotycz±ce kalkulacji ceny ofertowej (za³±cznik nr 4 do SWZ): w kolumnie ilo¶æ podano szacunkowe ilo¶ci i rodzaj przesy³ek przewidzianych do nadania w okresie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zrealizowania podanych ilo¶ci przesy³ek. Faktyczne ilo¶ci zrealizowanych przesy³ek w okresie obowi±zywania umowy mog± odbiegaæ od ilo¶ci podanych w kalkulacji. Warto¶ci wskazane w kolumnie 6 s± warto¶ciami jednostkowymi, które bêd± obowi±zywa³y w trakcie ca³ego okresu umowy i stanowiæ bêd± podstawê wynagrodzenia Wykonawcy.
9. Us³uga, jako wymieniona w za³±czniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE zaliczana jest do kategorii „us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug”.
10. Powody niedokonania podzia³u zamówienia na czê¶ci: zgodnie z motywem 78 preambu³y dyrektywy 2014/24/UE (dyrektywy klasycznej) w celu u³atwienia udzia³u ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw w postêpowaniach o udzielenie zamówienia oraz aby zwiêkszyæ konkurencjê, zamawiaj±cych nale¿y zachêciæ do dzielenia du¿ych zamówieñ na czê¶ci. Zamawiaj±cy nie planowa³ podzia³u zamówienia na czê¶ci, gdy¿ jego wielko¶æ nie stanowi bariery dostêpu do zamówienia dla M¦P. Jednocze¶nie podzia³ zamówienia na czê¶ci grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a tak¿e potrzeb± skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia. Ponadto istnia³oby ryzyko niewykonania czê¶ci zamówienia. Realizacja zamówieñ dotycz±cych us³ug pocztowych wymaga posiadania systemów logistycznych i zaplecza technicznego, które umo¿liwia optymalnie przedmiotow± us³ugê. Dziêki temu minimalizowane s± koszty zwi±zane z logistyk± obs³ugi us³ug pocztowych. Zamawiaj±cy kieruj±c siê zasad± optymalizacji kosztów i gospodarno¶ci± podczas wydatkowania ¶rodków publicznych oraz zachowuj±c zasadê konkurencyjno¶ci oraz równego traktowania wykonawców nie podzieli³ zamówienia na czê¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy jako najkorzystniejsz±, wybierze ofertê, która uzyska najwiêksz± ³±czn± punktacjê
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: system ¶ledzenia przesy³ek rejestrowanych
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: ca³odobowy dostêp do placówki pocztowej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Okre¶lenie warunków: wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest uprawniony do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 896 ze zm.), tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 Prawa pocztowego, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej.
Informacje dodatkowe: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Okre¶lenie warunków: wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia bêdzie posiada³ na terenie miasta Ostróda co najmniej jedn± placówkê do odbioru niedorêczonych (awizowanych) przesy³ek, zlokalizowan± wewn±trz lokalu (do którego mo¿liwe jest wej¶cie klienta do ¶rodka z zewn±trz), w której g³ównym rodzajem prowadzonej dzia³alno¶ci s± us³ugi pocztowe, czynn± co najmniej przez 8 godzin dziennie, minimum do godziny 18.00 i otwartych od poniedzia³ku do pi±tku. Je¶li
w placówce Wykonawcy prowadzona jest równie¿ inna ni¿ pocztowa dzia³alno¶æ gospodarcza, to placówka ta musi posiadaæ wyodrêbnione stanowisko, którego g³ównym zadaniem jest obs³uga klientów w zakresie us³ug pocztowych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych wraz z ofert±:1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SWZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp).
a) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2) je¿eli wykonawca, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów;
3) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru- w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
a) wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt 3, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania:
a) je¿eli w imieniu: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego / podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach, dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3;
b) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wykonawców.
5) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wykonawców- o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy (wzór o¶wiadczenia w za³±czniku nr 2 do SWZ, w czê¶ci dotycz±cej wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia);
6) wype³niony i podpisany formularz kalkulacji ceny ofertowej (za³±cznik nr 4 do SWZ);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o udzielenie zamówienia. Pozosta³e wymagania dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia okre¶lono w SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zgodnie z wzorem umowy (za³±cznik nr 3 do SWZ)7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=38696376
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-21 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-19
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Je¶li do podpisania umowy dojdzie po dniu 02 stycznia 2023 r., termin realizacji przedmiotu umowy rozpocznie siê z dniem podpisania umowy i zakoñczy dnia 31 grudnia 2025 r.2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê wykonawcê:
1) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporz±dzenie 765) i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporz±dzenie 269) albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835; dalej: ustawa sankcyjna);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765 i rozporz±dzeniu 269 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765 i rozporz±dzeniu 269 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
3. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2, nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 2.
4. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- BEZPO¦REDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH S¡DU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MOR¡GU
- Sprz±tanie pomieszczeñ w budynkach SR w Ostródzie wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnêtrznego przynale¿nego do budynków SR w Ostródzie i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
- UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Dostawa serwerowych systemów operacyjnych w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeñstwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podleg³ych".
wiêcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdañskim
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku"
- ¦wiadczenie us³. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych do ka¿dego miejsca w kraju i za granic±.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miejskiego w £asku w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla RARS na okres 24 miesiêcy
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.