Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00331653/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPRAC. WIELOBRANŻOWEJ DOK PROJ.–KOSZT. DLA ZAD. pn „BUDOWA BUDYNKU
DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SĄDU WRAZ Z UZYSKANIEM DEC. O POZWOLENIU NA BUDOWĘ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD APELACYJNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812734021
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 163
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-165
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szczecin.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczecin.sa.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-541c19fb-2c69-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OPRAC. WIELOBRANŻOWEJ DOK PROJ.–KOSZT. DLA ZAD. pn „BUDOWA BUDYNKUDLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SĄDU WRAZ Z UZYSKANIEM DEC. O POZWOLENIU NA BUDOWĘ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-541c19fb-2c69-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150020/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Oprac. wielobranżowej dok proj.–koszt. dla zad. pn „Budowa budynku dla Sądu Apelacyjnego wraz z łącznikiem oraz przebudowa istniejącego budynku sądu wraz z uzyskaniem dec. o pozwoleniu na budowę”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331653
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PAI 2701/4/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 606800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania „Budowa budynku dla Sądu Apelacyjnego wraz
z łącznikiem oraz przebudowa istniejącego budynku sądu w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 163 wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę" w granicach działek nr 1/30, 1/14, 1/15, 1/17 z obrębu 2060 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1768371 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353625 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3XA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8982204233
7.3.3) Ulica: AL. KASPROWICZA 63/1
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 51-610
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353625 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
w następujących terminach:
1) opracowanie inwentaryzacji i koncepcji architektonicznej (w dwóch wariantach)
w terminie 1,5 miesiąca od dnia zawarcia Umowy,
2) wykonanie wieloaspektowej analizy dostępnych rozwiązań z zakresu źródeł ogrzewania i klimatyzacji pod kątem wykorzystania ich w projektowanym budynku w terminie do 3 miesiące od dnia zawarcia umowy
3) kompletny projekt architektoniczno-budowlany wymagany do uzyskania pozwolenia na budowę (1 egz.) wraz z kopią złożonego wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę– w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, lecz nie później niż do dnia 15.12.2023 r,
4) pozostały zakres przedmiotu zamówienia, tj. m.in.: projekty wykonawcze, techniczne, przedmiary, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt zieleni, zagospodarowania terenu, dróg i parkingów, projekt aranżacji i wyposażenia wnętrz, oraz pozostała dokumentacja wymieniona w projektowanych postanowieniach umowy w tym również uzyskanie pozwolenia na budowę w terminie 10 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- WYMIANA OKIEN WRAZ Z MALOWANIEM POMIESZCZEŃ NA WYDZIALE INFORMATYKI PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 49 W SZCZECINIE
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego
- EP/220/30/2025 Konserwacja i serwis systemu cieplnego w SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. Arkońskiej 4
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowych z podziałem na 5 części
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Projekty "Przebudowa drogi gminnej ulicy Bohaterów Monte Cassino w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ulicy Pomorskiej w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ul. Marii Konopnickiej w Złotoryi";
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012 przy ul. Korfantego 11 w Jaworze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.