Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00403076/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych oraz usług służących poprawie poziomu cyberbezpieczeństwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM PSYCHIATRII W MORAWICY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 041 36-41-378
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.lech@morawica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/morawica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych oraz usług służących poprawie poziomu cyberbezpieczeństwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-447c04f8-5074-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056104/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych oraz usług służących poprawie poziomu cyberbezpieczeństwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403076/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP-252-23/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych oraz usług służących poprawie poziomu cyberbezpieczeństwa”.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
część nr 1 – Dostawa sprzętu, usługi oraz serwis
część nr 2 – Audyt bezpieczeństwa systemów IT
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych oraz usług służących poprawie poziomu cyberbezpieczeństwa”.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
część nr 1 – Dostawa sprzętu, usługi oraz serwis
część nr 2 – Audyt bezpieczeństwa systemów IT
4.5.3.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375768,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375768,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375768,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nexus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-20-93-981
7.3.3) Ulica: ul. Szyperska 14
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-754
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375768,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia część nr 2 postępowania na podstawie art. 255 ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Na etapie badania ofert Zamawiający powziął informację, że postępowanie w zakresie części nr 2 obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą. Wada ma charakter nieusuwalny, chodzi o uchybienia proceduralne, które nie mogą być skorygowane przez zamawiającego w toku postępowania. Zamawiający podał zbyt wygórowane warunki w postępowaniu w stosunku do przedmiotu zamówienia i jej wartości, a dotyczyły one:
1) złożenia od Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych tj.: Certyfikatu wdrożonej normy ISO 27001 i ISO 22301 wydanej przez jednostkę oceniającą zgodność - w zakresie części nr 2.
2) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min.:
30 000,00 zł - w zakresie części nr 2, przy czym zakres prowadzonej działalności gospodarczej dot. wykonywania audytów i usługi doradczej w zakresie cyberbezpieczeństwa dla operatora usługi kluczowej.
Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia części nr 2 postępowania zgodnie z powyższym uzasadnieniem prawnym i faktycznym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24231,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Modernizacja ujęcia wody w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy ul. Spacerowa 5
- Dostawa oleju napędowego ekodiesel do zbiornika naziemnego zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków w Brzezinach gm. Morawica
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa serwerów z licencjami
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Instalacja wodomierzy z automatycznym odczytem na terenie Gminy Hańsk.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.