Og³oszenie z dnia 2022-12-14
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
(DFP.271.150.2022.AMW) ¦wiadczenie asysty technicznej i serwisu pogwarancyjnego dla systemu RIS VIZO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Miko³aja Kopernika 36
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amatys@su.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.su.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(DFP.271.150.2022.AMW) ¦wiadczenie asysty technicznej i serwisu pogwarancyjnego dla systemu RIS VIZO.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-04a2caf5-5685-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00494280
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00331028/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Asysta techniczna systemu w zak³adach diagnostyki obrazowej RIS ORION.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00434796/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:
Zamawiaj±cy udziela zamówienia w trybie z wolnej rêki, poniewa¿ us³uga mo¿e byæ ¶wiadczona tylko przez jednego Wykonawcê z przyczyn zwi±zanych z ochron± praw wy³±cznych wynikaj±cych z odrêbnych przepisów – ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Oprogramowanie RIS Orion zosta³o pozyskane przez Szpital Uniwersytecki w 2010 roku na podstawie przeprowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SoftMed Sp. z o.o. jest jedynym podmiotem maj±cym dostêp do ¼róde³ oprogramowania (kodów ¼ród³owych), nie wyra¿a zgody na powierzenie innemu podmiotowi modyfikacji RIS Orion (obecnie RIS VIZO), a co za tym idzie tylko SoftMed Sp. z o.o. mo¿e wykonaæ przedmiot zamówienia, a w szczególno¶ci dokonywaæ zmian w oprogramowaniu z czym wi±¿e siê wykonywanie przedmiotu zamówienia.
RIS VIZO jest systemem zintegrowanym z systemami funkcjonuj±cymi w Szpitalu takimi jak: HIS, EDM i PACS. Pozwala na obs³ugê ca³ego procesu realizacji badania w Zak³adach Diagnostyki Obrazowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DFP.271.150.2022.AMW
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 211200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie asysty technicznej i serwisu pogwarancyjnego dla systemu RIS VIZO.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Us³ugi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 259776 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 259776 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259776 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftMed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213381661
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 259776 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporz±dzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i monta¿em, krzese³ i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagielloñskiego w Krakowie.
- 430.2024 wy³onienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, ksi±¿ek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 czê¶ci
- KR-01/29/24, Utrzymanie czysto¶ci budynków Instytutu Zootechniki - Pañstwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWO¯ENIA CHORYCH W ILO¦CI 3 SZT.
- ¦wiadczenie us³ugi In¿yniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej cha³upy drewnianej z ulicy Przysz³o¶ci na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi wsparcia dla posiadanego oprogramowania ArcGIS
- Dostawa sprzêtu komputerowego i sieciowego
- "Odnowienie subskrypcji licencji SOLIDWORKS z utrzymaniem wsparcia technicznego na okres 36 miesiêcy".
- Dostawa, wdro¿enie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-us³ug oraz dostaw± sprzêtu informatycznego dla Gminy Su³ów
- Aktualizacja oraz rozszerzenie systemów IT dla Politechniki Lubelskiej. Podzia³ na czê¶ci
- Asysta techniczna i konserwacja systemu SIDAS
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.