Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420842/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji c.o. oraz c.w.u. wraz z robotami towarzyszącymi w Międzygminnym Domu Pomocy Społecznej „Dobre Miejsce" w Kobiórze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763808
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tychy.logintrade.net/zapytania_email,171198,0f5ecb4a79ce2da5b0cc04cf29f11173.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji c.o. oraz c.w.u. wraz z robotami towarzyszącymi w Międzygminnym Domu Pomocy Społecznej „Dobre Miejsce" w Kobiórze”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c6e89c1-a96c-40a6-a5c2-584687635b55
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025098/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.31 Modernizacja instalacji c.o. oraz c.w.u. wraz z robotami towarzyszącymi w Międzygminnym Domu Pomocy Społecznej „Dobre Miejsce" w Kobiórze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.31.2024.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160071,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonie rozbudowy układu przygotowania c.w.u. na podstawie projektu wykonawczego (załącznik nr 4 do SWZ) dla Międzygminnego Domu Pomocy Społecznej „Dobre Miejsce” w Kobiórze.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
- montaż dwóch pomp ciepła o mocy 16kW każda z grzałkami 9KW z wykonaniem fundamentów,
- montaż armatury (zawory, pompy, filtry, odpowietrzniki),
- wykonanie rurociągów wraz z izolacją,
- montaż przeponowych naczyń wzbiorczych,
- montaż wymiennika glikol/woda z dostawą glikolu,
- montaż zbiorników buforowych,
- wykonanie robót towarzyszących i prób,
- próbny rozruch i szkolenie obsługi.
Wymogi zamawiającego:
1. Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie, wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia harmonogramu prac z Międzygminnym Domu Pomocy Społecznej „Dobre Miejsce" w Kobiórze i zapewnienia możliwości funkcjonowania obiektu z możliwie najmniejszymi uciążliwościami dla osób korzystających placówki.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania cotygodniowej rady budowy z udziałem kierownika robót, przedstawiciela zamawiającego i Dyrekcji obiektu.
3. Wszystkie roboty zanikowe i ulegające zakryciu będą odbierane przez zamawiającego. O zamiarze wykonania robót zanikowych i ulegających zakryciu, wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Kontynuacja robót uzależniona będzie od zgody inspektora nadzoru lub przedstawiciela zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga prowadzenia przez wykonawcę dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji inwestycji, w szczególności w zakresie udokumentowania wykonania robót zanikowych i ulegających zakryciu.
5. Wykonawca będzie prowadził roboty z uwzględnieniem wymagań ustawy „Prawo budowlane”.
6. Po zakończeniu inwestycji wykonawca będzie zobowiązany do przekazania zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, w tym m.in. dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie dla wszystkich użytych materiałów i wyrobów, instrukcji użytkowania i wyników wszystkich badań i kontroli technicznych wymaganych projektem i obowiązującymi przepisami. Ponadto, wykonawca przedstawi świadectwo charakterystyki energetycznej budynku oraz operat geodezyjny powykonawczy.
7. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do odwozu gruzu, złomu i innych odpadów z terenu budowy na miejsce utylizacji lub składowania. Utylizacja odbędzie się zgodnie z obowiązująca ustawą o odpadach (Dz.U. 2023.1587 z późn.zm.). Wnoszenie opłat za utylizację lub składowanie gruzu i innych odpadów na wysypisku miejskim należy do obowiązków wykonawcy w ramach uzgodnionego wynagrodzenia. Dokumenty zawierające ilość, rodzaj oraz koszt zutylizowanych elementów należy załączyć do dokumentacji odbiorowej. Zamawiający wymaga przedłożenia kart utylizacji odpadów lub przedłożenia oświadczenia o sposobie wykorzystania materiału pochodzącego z rozbiórki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306147,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERSEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6343011489
7.3.3) Ulica: Kędzierzyńska 17a/102
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Przebudowa istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 4 przy al. Bielskiej w Tychach
- Doposażenie placu zabaw w Tychach - Zadania nr 1-3
- Przebudowa dróg rowerowych w Tychach
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM I
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Inżynier Kontraktu dla Projektu: Budowa Metropolitalnej drogi rowerowej nr 3 Tychy-Katowice, na odcinku w Gminie Tychy
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.