eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarneSukcesywne dostawy owoców i warzyw na potrzeby ZAZ w Czarnem



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy owoców i warzyw na potrzeby ZAZ w Czarnem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Aktywności Zawodowej w Czarnem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220524945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 17

1.5.2.) Miejscowość: Czarne

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaz@czluchow.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zazczarne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/962597

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy owoców i warzyw na potrzeby ZAZ w Czarnem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17551567-90f8-4290-a21a-8c551230c57a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442537

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Czarnem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 Formularz cenowy do niniejszej SWZ.
2. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi:
- normy jakościowe lub atesty,
- oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
- odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
- dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową,
- odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
3. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zamówioną i dostarczoną ilość przedmiotu umowy. Zakres obligatoryjny zamówienia tj. ilości minimalne (gwarantowane) to 40% wartości umowy brutto.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Zamawiający zgodnie z art. 441 ust.1 Pzp przewiduje prawo opcji, które polega na dodatkowych dostawach w ramach każdej z pozycji asortymentowych o maksymalnie 20% na zasadach i warunkach określonych w Załączniku nr 3 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 271555,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ziemniaków dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Czarnem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 Formularz cenowy do niniejszej SWZ.
2. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi:
- normy jakościowe lub atesty,
- oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
- odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
- dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową,
- odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
3. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zamówioną i dostarczoną ilość przedmiotu umowy. Zakres obligatoryjny zamówienia tj. ilości minimalne (gwarantowane) to 40% wartości umowy brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 64800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238345,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299937,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238345,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żaneta Żmudzka Hurtownia warzyw i owoców "Piotrex"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421659522

7.3.3) Ulica: Marii Konopnickiej 11A

7.3.4) Miejscowość: Miastko

7.3.5) Kod pocztowy: 77-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238345,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47565,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102375,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47565,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Grzegorz Andrusieczko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431532272

7.3.3) Ulica: Aleja Zwycięzców 20

7.3.4) Miejscowość: Czarne

7.3.5) Kod pocztowy: 77-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47565,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienia obejmuje opcję 20%. Maksymalna wartość umowy przy skorzystaniu z prawa opcji wynosi cz. 1 - 286 014,33; cz. 2 - 57 078,00 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.