Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403830/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
- 2023/BZP 00414660/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b61d544a-5711-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b61d544a-5711-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr RPZP.01.03.00-32-0004/21 pn. Utworzenie Laboratorium Badawczego Druku 3D i Laboratorium Badawczego Pozyskiwania Surowców z Odpadów”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403830
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/WBiIŚ/853/2023/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia z niniejszego postępowania jest dostawa mebli laboratoryjnych
do pomieszczeń nowotworzonego laboratorium badawczego druku 3D oraz laboratorium badawczego pozyskiwania surowców z odpadów w budynku Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego, przy al. Piastów 50A
w Szczecinie.
2. Rodzaje i liczba poszczególnych mebli, o których mowa w ust. 1 powyżej (Wykaz rodzajowo-ilościowy mebli) wraz ze wskazaniem pomieszczeń laboratoryjnych budynku, o którym mowa
w ust. 1 powyżej, w których poszczególne meble mają być użytkowane, a także szacowane ich wymiany (gabaryty) – podaje załącznik nr 2A SWZ.
3. W zakres dostawy, o której mowa w ust. 1 powyżej wchodzi:
1) Sprzedaż Zamawiającemu mebli stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (zwanych dalej „Meblami”) oraz ich dostarczenie do dedykowanych im pomieszczeń laboratoryjnych użytkowania wskazanych w załączniku nr 2A SWZ (zwanych dalej „Miejscem Dostarczenia Mebli”);
2) Rozmieszczenie i instalacja (w tym stosowny montaż) dostarczonych Mebli (w Miejscu Dostarczenia Mebli);
3) Udzielenie Zamawiającemu nie krótszej niż 36-miesięcznej gwarancji na Meble
w stanie po ich rozmieszczeniu i instalacji, o której mowa w pkt 2) powyżej;
4) Wydanie Zamawiającemu dokumentów, o których mowa § 5 ust. 1 Wzoru Umowy.
4. Minimalne wymagane przez Zamawiającego właściwości poszczególnych rodzajów Mebli spośród wskazanych w załączniku 2A SWZ, a także wymagania co do ich rozmieszczenia i instalacji niektórych z nich (Opis techniczny Mebli) – podaje załącznik nr 2B SWZ.
5. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również usuwanie wad i wykonywanie
dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną stosownie do wymagań ust. 3 pkt 3) powyżej gwarancją oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady.
6. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 1 - 5 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji - zawiera Wzór Umowy (załącznik nr 6 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238226,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289855,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238226,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DCD LAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773278758
7.3.3) Ulica: ul. Mosińska 9
7.3.4) Miejscowość: Stęszew
7.3.5) Kod pocztowy: 62-060
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238226,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynków położonych przy ul. E. Gierczak 58,59 w Szczecinie
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
- "Dostawę ciągnika rolniczego uniwersalnego do nauki jazdy kat. T"
- USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Wykonanie remontu komunalnego lokalu mieszkalnego przy ul. Małkowskiego 22 m 12 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Zakup, dostawa, wniesienie, złożenie i montaż mebli stanowiących wyposażenie pracowni oraz internatu Branżowego Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby SOR w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza
- Wykonanie, dostawa i montaż zabudowy meblowej na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.