eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaWykonanie robót budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: malowanie klatek schodowych, Zadanie nr 2: remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: malowanie klatek schodowych, Zadanie nr 2: remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: malowanie klatek schodowych, Zadanie nr 2: remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2a8b7bf-f23d-4ec2-836a-22331c2fbdeb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057033/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Zadania remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449257

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 91688,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót remontowo - budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy, przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 7, z podziałem na następujące zadania:
Zadanie nr 1: malowanie klatek schodowych,
Zadanie nr 2: remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych,

1.1. Roboty budowlane realizowane będą zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 7 i 8 do niniejszej SWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.

1.2. Opis prac:
ZADANIE NR 1:
Prace do wykonania w ramach realizacji zadania nr 1 obejmują między innymi:
1) Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania,
2) Gruntowanie,
3) Dwukrotne malowanie ścian gładkich (powyżej lamperii) i sufitów oraz malowanie ścian porytych tynkiem strukturalnym (do wysokości lamperii)
4) Malowanie balustrad schodowych,
5) Demontaż i ponowny montaż gablot informacyjnych.
6) Mycie i sprzątanie po robotach malarskich.
7) Demontaż istniejącej posadzki z płytek typu gres w korytarzu archiwum wraz z wywozem gruzu.
UWAGA:
Należy wziąć pod uwagę że:
− przywołane w dokumentacji przetargowej i specyfikacji: normy, aprobaty atesty, dokumenty itp. służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania – każdorazowo Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem zachowania parametrów technicznych
i wszelkich innych cech jakościowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji,
− przywołane w dokumentacji przetargowej i specyfikacji nazwy handlowe materiałów
i urządzenia nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania,
− dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych marek od przywołanych
w dokumentacji i specyfikacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji.

1.3 Szczegółowy zakres robót określa przedmiary robót, dokumentacja zdjęciowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica i pod nazwą postępowania dostępną w tytule SWZ.
W/w prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Wykonawca powinien przewidzieć utrudnienia w realizacji prac wynikłe z ruchu użytkowników.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w załącznikach do niniejszej specyfikacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 34658,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót remontowo - budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy, przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 7, z podziałem na następujące zadania:


1.1. Roboty budowlane realizowane będą zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 7 i 8 do niniejszej SWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.

ZADANIE NR 2:
Prace do wykonania w ramach realizacji zadania nr 2 obejmują między innymi
1) Demontaż istniejących balustrad przy podjeździe dla osób niepełnosprawnych,
2) Wymiana tynków strukturalnych na policzkach biegów podjazdu,
3) Montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej szlifowanej (wymiary wg. Działu VII Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.)

Balustrada dla niepełnosprawnych powinna być wykonana z rur stalowych nierdzewnych, polerowanych o średnicy około Ø42,4mm, dwa pochwyty mocowanie do słupków zamontowanych do podłoża. Balustrada musi być wyposażona w odbojnik dolny umocowany na wysokości min 70 mm od podłoża pochylni wykonany z tego samego materiału co pochwyty. Słupki proste z przyspawaną kryzą montażową i rozetą maskującą. Obustronne poręcze, umieszczone na wysokości 0,75 i 0,9 m w stosunku do płaszczyzny ruchu. Poręcze przy pochylni dla osób niepełnosprawnych powinny zostać przedłużone o 0,3 m zarówno na ich początku, jak i zakończeniu, nie mogą posiadać ostro zakończonych elementów i powinny być wykonane w sposób zapewniający ich bezpieczne użytkowanie.

UWAGA:
Należy wziąć pod uwagę że:
− przywołane w dokumentacji przetargowej i specyfikacji: normy, aprobaty atesty, dokumenty itp. służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania – każdorazowo Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem zachowania parametrów technicznych
i wszelkich innych cech jakościowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji,
− przywołane w dokumentacji przetargowej i specyfikacji nazwy handlowe materiałów
i urządzenia nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania,
− dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych marek od przywołanych
w dokumentacji i specyfikacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji.

1.3 Szczegółowy zakres robót określa przedmiary robót, dokumentacja zdjęciowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica i pod nazwą postępowania dostępną w tytule SWZ.
W/w prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Wykonawca powinien przewidzieć utrudnienia w realizacji prac wynikłe z ruchu użytkowników.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w załącznikach do niniejszej specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 57029,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36408,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36408,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOSTI BUDOWNICTWO Michał Pietura ul. Ogrodowa 122, 62-860 Opatówek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680916167

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 122

7.3.4) Miejscowość: Opatówek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-860

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36408,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73955,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73955,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Ryszard Rzońca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 88200066545

7.3.3) Ulica: Nowobielawska 40/2

7.3.4) Miejscowość: Bielawa

7.3.5) Kod pocztowy: 58-260

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73955,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.