Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00449257/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: malowanie klatek schodowych, Zadanie nr 2: remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: malowanie klatek schodowych, Zadanie nr 2: remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2a8b7bf-f23d-4ec2-836a-22331c2fbdeb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057033/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Zadania remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449257
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.272.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 91688,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót remontowo - budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy, przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 7, z podziałem na następujące zadania:Zadanie nr 1: malowanie klatek schodowych,
Zadanie nr 2: remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
1.1. Roboty budowlane realizowane będą zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 7 i 8 do niniejszej SWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
1.2. Opis prac:
ZADANIE NR 1:
Prace do wykonania w ramach realizacji zadania nr 1 obejmują między innymi:
1) Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania,
2) Gruntowanie,
3) Dwukrotne malowanie ścian gładkich (powyżej lamperii) i sufitów oraz malowanie ścian porytych tynkiem strukturalnym (do wysokości lamperii)
4) Malowanie balustrad schodowych,
5) Demontaż i ponowny montaż gablot informacyjnych.
6) Mycie i sprzątanie po robotach malarskich.
7) Demontaż istniejącej posadzki z płytek typu gres w korytarzu archiwum wraz z wywozem gruzu.
UWAGA:
Należy wziąć pod uwagę że:
− przywołane w dokumentacji przetargowej i specyfikacji: normy, aprobaty atesty, dokumenty itp. służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania – każdorazowo Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem zachowania parametrów technicznych
i wszelkich innych cech jakościowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji,
− przywołane w dokumentacji przetargowej i specyfikacji nazwy handlowe materiałów
i urządzenia nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania,
− dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych marek od przywołanych
w dokumentacji i specyfikacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji.
1.3 Szczegółowy zakres robót określa przedmiary robót, dokumentacja zdjęciowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica i pod nazwą postępowania dostępną w tytule SWZ.
W/w prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Wykonawca powinien przewidzieć utrudnienia w realizacji prac wynikłe z ruchu użytkowników.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w załącznikach do niniejszej specyfikacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 34658,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAPrzedmiotem zamówienia jest realizacja robót remontowo - budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy, przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 7, z podziałem na następujące zadania:
1.1. Roboty budowlane realizowane będą zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 7 i 8 do niniejszej SWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
ZADANIE NR 2:
Prace do wykonania w ramach realizacji zadania nr 2 obejmują między innymi
1) Demontaż istniejących balustrad przy podjeździe dla osób niepełnosprawnych,
2) Wymiana tynków strukturalnych na policzkach biegów podjazdu,
3) Montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej szlifowanej (wymiary wg. Działu VII Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.)
Balustrada dla niepełnosprawnych powinna być wykonana z rur stalowych nierdzewnych, polerowanych o średnicy około Ø42,4mm, dwa pochwyty mocowanie do słupków zamontowanych do podłoża. Balustrada musi być wyposażona w odbojnik dolny umocowany na wysokości min 70 mm od podłoża pochylni wykonany z tego samego materiału co pochwyty. Słupki proste z przyspawaną kryzą montażową i rozetą maskującą. Obustronne poręcze, umieszczone na wysokości 0,75 i 0,9 m w stosunku do płaszczyzny ruchu. Poręcze przy pochylni dla osób niepełnosprawnych powinny zostać przedłużone o 0,3 m zarówno na ich początku, jak i zakończeniu, nie mogą posiadać ostro zakończonych elementów i powinny być wykonane w sposób zapewniający ich bezpieczne użytkowanie.
UWAGA:
Należy wziąć pod uwagę że:
− przywołane w dokumentacji przetargowej i specyfikacji: normy, aprobaty atesty, dokumenty itp. służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania – każdorazowo Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem zachowania parametrów technicznych
i wszelkich innych cech jakościowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji,
− przywołane w dokumentacji przetargowej i specyfikacji nazwy handlowe materiałów
i urządzenia nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania,
− dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych marek od przywołanych
w dokumentacji i specyfikacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji.
1.3 Szczegółowy zakres robót określa przedmiary robót, dokumentacja zdjęciowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica i pod nazwą postępowania dostępną w tytule SWZ.
W/w prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Wykonawca powinien przewidzieć utrudnienia w realizacji prac wynikłe z ruchu użytkowników.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w załącznikach do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 57029,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36408,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36408,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOSTI BUDOWNICTWO Michał Pietura ul. Ogrodowa 122, 62-860 Opatówek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680916167
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 122
7.3.4) Miejscowość: Opatówek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-860
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOSTI-BUDOWNICTWO MICHAŁ PIETURA
jakie przetargi wygrała firma
KOSTI-BUDOWNICTWO MICHAŁ PIETURA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36408,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73955,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73955,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Ryszard Rzońca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 88200066545
7.3.3) Ulica: Nowobielawska 40/2
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73955,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Dostawa artykułów żywnościowych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
- Zakup oleju napędowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.