Og³oszenie z dnia 2023-11-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00533158/01 - Wynik z dnia 2023-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego w szacowanej ilo¶ci 180 m3 w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Pielgrzymka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647660
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pielgrzymka 109A/1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pielgrzymka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-524
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768775013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pielgrzymka.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.pielgrzymka.biz
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie
Zamawiaj±cy 2
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gminne Centrum Kultury i Biblioteka im. Zenona Bernackiego w Pielgrzymce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6941683655
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pielgrzymka 109G
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pielgrzymka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-524
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 8775 124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gckib@pielgrzymka.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: kultura.pielgrzymka.biz
1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne
Gmina Pielgrzymka - przygotowuj±cy i prowadz±cy postêpowanie.
Gminne Centrum Kultury i Biblioteka im. Zenona Bernackiego w Pielgrzymce - uczestnicz±cy w postêpowaniu.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego w szacowanej ilo¶ci 180 m3 w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ee4661a-8398-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00494700
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00107343/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego w szacowanej ilo¶ci 180 m3 w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
pzp.pielgrzymka.biz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim na Platformie pod adresem:
https://pzp.pielgrzymka.biz/ pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podmiotowe ¶rodki dowodowe w tym o¶wiadczenie, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, oraz pe³nomocnictwa, o których mowa w ust. 10 pkt 1÷3 Rozdzia³ II SWZ, przekazuje siê w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c, w przypadku posiadania konta na Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://pzp.pielgrzymka.biz/ oraz uznaje go za wi±¿±cy. 2) Ogólne zasady korzystania z Platformy: a) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu na subdomenie https://pzp.pielgrzymka.biz/, b) wykonawca aby przyst±piæ do postêpowania musi za³o¿yæ konto na Platformie https://pzp.pielgrzymka.biz/ gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta; wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny, a nastêpnie ustanawia has³o, c) proces rejestracji wykonawcy jest w pe³ni automatyczny, po zarejestrowaniu nale¿y podaæ dane firmy, któr± osoba zak³adaj±ca konto reprezentuje, d) po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu; komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, powiadomieñ mailowych. 3) Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej jako "Rozporz±dzenie") okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer, d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf, f) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez wykonawcê. 4) Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 powo³anego powy¿ej Rozporz±dzenia okre¶la: a) dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik za³±czony przez wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert, c) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu Platformy, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC, 5) Wykonawca powinien dok³adnie zapoznaæ siê z niniejsz± SWZ i z³o¿yæ ofertê zgodnie z okre¶lonymi wymaganiami. 6) Wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane bêd± elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza udostêpnionego na Platformie: https://pzp.pielgrzymka.biz/. 7) Dokumenty, podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia musz± byæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie oraz sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem formularza do komunikacji jako za³±czniki.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Pielgrzymka, 59-524 Pielgrzymka 109A/1.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych: Karmina Ja¶lar, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@pielgrzymka.tel , nr tel. 768775013 wew. 16.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego w szacowanej ilo¶ci 180 m3 w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r.”, Znak ZPI.271.8.2023, prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania zgodnie z art.74 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
5) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie Administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.8.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 784800,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego w szacowanej ilo¶ci 180 m3 w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r.
Olej opa³owy lekki powinien spe³niaæ warunki Polskiej Normy PN-C-96024.
Wielko¶æ zamówienia szacuje siê na poziomie ok. 180 m3. Faktyczna ilo¶æ zrealizowanych dostaw bêdzie zale¿na od potrzeb Zamawiaj±cego.
Miejscem dostaw bêdzie:
1) budynek szko³y podstawowej, Pielgrzymka 109A – magazyn oleju 6 m3,
2) budynek Urzêdu Gminy, Pielgrzymka 109A/1 – magazyn 6 m3,
3) budynek filii szko³y podstawowej, Nowa Wie¶ Grodziska 62 - magazyn oleju 4,5 m3,
4) budynek szko³y podstawowej, Proboszczów 107 - magazyn oleju 6 m3,
5) budynek przedszkola gminnego, Twardocice 53 - magazyn oleju 6 m3,
6) budynek Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki, Pielgrzymka 109 - magazyn oleju 6 m3,
7) budynek Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki, Pielgrzymka 109G - magazyn oleju 3 m3,
8) budynek ¶wietlicy wiejskiej, Jastrzêbnik 8A - magazyn oleju 1 m3,
9) budynek ¶wietlicy wiejskiej, Nowa Wie¶ Grodzisk 45A - magazyn oleju 4,5 m3,
10) budynek ¶wietlicy wiejskiej, Twardocice 48 – magazyn oleju 3 m3,
11) budynek ¶wietlicy wiejskiej, Proboszczów 45A – magazyn oleju 4,5 m3,
12) budynek ¶wietlicy wiejskiej, Czaple 29 - magazyn oleju 4,5 m3,
13) budynek ¶wietlicy wiejskiej, Sêdzimirów 39A - magazyn oleju 6 m3,
1. Jednorazowa wielko¶æ dostawy okre¶la siê na poziomie 10÷14 m3. Dostawy bêd± rozliczane w temperaturze referencyjnej +15 st. C.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opa³owe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie wy³±cznie kryterium ceny (cena 100%, tj. waga 100 pkt).
Zamawiaj±cy przyj±³ kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert z uwagi, ¿e w opisie przedmiotu zamówienia okre¶li³ w sposób szczegó³owy wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do zamówienia (Art. 246 ust. 2 ustawy Pzp).
2) Ocena poszczególnych ofert bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia z³o¿onej przez wykonawcê. W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 100 punktów. Liczba punktów zostanie obliczona wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Po = C min x 100 pkt
C o
gdzie:
Po – liczba punktów przyznanych ofercie,
C min - cena brutto oferty najtañszej,
C o – cena brutto oferty ocenianej,
3) Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z uzyskan± ilo¶ci± punktów.
4) Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty z uwagi na zaoferowan± tê sam± cenê, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
5) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6) W toku badania i oceny ofert zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ w tym zaoferowanej ceny.
7) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± (uzyska najwy¿sz± ilo¶æ pkt).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga posiadanie przez Wykonawcê aktualnej koncesji w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Aktualna koncesja w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych).2) Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±.
3) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium w pieni±dzu wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego –
Nr 68 8658 0009 0019 7380 2000 0050 prowadzony w Powiatowym Banku Spó³dzielczym w Z³otoryi z zaznaczeniem na przelewie: „wadium – dostawa oleju opa³owego”. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp (dotyczy m.in. spó³ek cywilnych). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego: - wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. - wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem. - je¿eli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym punkcie zostanie wybrana, zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-23 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: pzp.pielgrzymka.biz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-23 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-22
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju opa³owego do obiektów Gminy ¦lesin 2025
- Dostawa opa³u w postaci oleju opa³owego do Szko³y Filialnej w Toprzynach Szko³y Podstawowej w Kandytach" w ilo¶ci 4900,00 litrów
- Dostawa paliw p³ynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM £êczna
- DO-1/05.
wiêcej: Oleje opa³owe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.