eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BuczekModernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Buczek



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Buczek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Buczek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Buczek

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@buczek.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://buczek.bipgmina.pl/wiadomosci/16824/lista/1/przetargi.

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Buczek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d7fcc5b-ddfd-4eef-9771-a269c08b0df4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062486/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Buczek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d7fcc5b-ddfd-4eef-9771-a269c08b0df4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, zwanej dalej platformą, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/, ePUAPu (nie dotyczy składnia ofert), dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres
ePUAP zamawiającego - /gminabuczek/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert):
inwestycje@buczek.org.pl. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB
(wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Maksymalny rozmiar wiadomości (wraz z
załącznikami) przesyłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 MB.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
2) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą ePUAPu , dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres ePUAP zamawiającego - Urząd Gminy w Buczku: /gminabuczek/SkrytkaESP) i poczty elektronicznej pod adresem: inwestycje@buczek.org.pl, jednakże te formy komunikacji nie dotyczą składania ofert.
3) Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1797) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym za pośrednictwem platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
4) Pozostałe informacje zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że: Administratorem podanych przez Ciebie danych będzie Gmina Buczek reprezentowana przez Wójta Gminy Buczek ul. Główna 20, 98-113 Buczek, nr telefon 436774011 adres e-mail: sekretariat(at)buczek.org.pl
W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych:
Andrzej Milczarski, adres e-mail: iod@buczek.pl
1. Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji czynności urzędowych (Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym) tj.:
a. wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z realizowaniem zadań przez Urząd Gminy w Buczku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia;
b. wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi w związku z realizowaniem zadań przez Urząd Gminy w Buczku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia;
2. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być: a. podmioty upoważnione do odbioru Twoich danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; b. podmioty, które przetwarzają Twoje dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
3. Twoje dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
4. W związku z przetwarzaniem przez Twoich danych osobowych w każdej chwili masz prawo do:
a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
c. usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia;
d. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;
e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia.
5. W przypadku, w którym przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje Ci prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6. Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami Rozporządzenia.
7. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Urzędzie Gminy w Buczku. Przy czym podanie danych jest:
a. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
b. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub niemożliwość zawarcia umowy.
8. Twoje dane nie są przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Twoją sytuację prawną lub wywoływać dla Ciebie inne podobne doniosłe skutki

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IKP.7013.11.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Buczek”. W ramach tego zadania Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania wymianę 725 szt. opraw oświetleniowych wyposażonych w wysokoprężne lampy sodowe, na nowe oprawy LED wykonane w drugiej klasie ochrony przeciw porażeniowej (typy i moce projektowanych opraw wymienione są części projektu wykonawczego), oprawy legitymujące się certyfikatem ZD4i oraz autonomiczną redukcję mocy. Oprawa LED musi posiadać kolejno certyfikaty ENEC oraz ENEC+ lub równoważne. Dopuszcza się nowe oprawy LED, które są wyprodukowane lub dopuszczone do sprzedaży w krajach Unii Europejskiej. Zadanie polega na zdemontowaniu istniejących i funkcjonujących oprawy wyładowczych starego typu, a następnie na ich miejsce instalację nowych opraw LED zgodnie z założeniami opisu projektu stanowiącego załącznik do SWZ w formule 1 sztuka za 1sztukę. Do modernizacji i instalacji nowych opraw LED wytypowano odpowiednio 725 sztuk opraw drogowych LED 4000K. Wszystkie oferowane oprawy mają być wyposażone w dodatkowe zabezpieczenie przepięciowe przez układem zasilania zwane potocznie SPD o ochronie min 12kV-10kA. Szczegółowe zestawienie opraw z podziałem na ich typy, oczekiwaną maksymalną moc bez uwzględnienia autonomicznej redukcji mocy w godzinach późnonocnych (łączną dla wszystkich opraw LED nie większą niż 16,1991kW) oraz oczekiwany minimalny strumień światła (jasność świecenia) znajduję się w udostępnionej dokumentacji projektowej.
Przedmiotowe środki dowodowe do złożenia wraz z ofertą:
1. Na potwierdzenie zasadności zastosowania oferowanych opraw LED oferent winien przedłożyć:
• Wykonane obliczenia fotometryczne w celu potwierdzenie spełnienia opisanych w dokumentacji założeń fotometrycznych dla dróg oraz dla obiektów w formie pliku PDF (na wezwanie zamawiającego także obliczenia w wersji roboczej, edytowalnej właściwego programu w jakim zostały wykonane w formie pliku wsadowego do programu fotometrycznego np. „.dlx” dla Dialux lub inny właściwy format zgodnie z użytym programem do symulacji fotometrycznych).
• Przedstawienie technicznych kart katalogowych oferowanych opraw LED.
• Przedstawienie dokumentu certyfikatu ZD4i dla oferowanych opraw – lub równoważny
• Przedstawienie dokumentu pełnego certyfikatu ENEC dla oferowanych opraw – lub równoważny
• Przedstawienie kompletnej listy komponentów z raportu z badania do certyfikatu ENEC dla oferowanych opraw – lub równoważnego certyfikatu, który przedstawia się zamiast ENEC
• Przedstawienie dokumentu certyfikatu ENEC+ dla oferowanych opraw – lub równoważny
• Przedstawienie instrukcji montażu i instalacji oferowanych opraw LED
• Przedstawienie plików fotometryczny w formacie ".ltd" oferowanych opraw LED
• Przedstawienie certyfikatów i dopuszczeń CE dla oferowanych opraw LED
• Przedstawienie raportów z badania żywotności źródła światła zainstalowanego w oferowanej oprawie LED

2. Rozumienie głównych zagadnień zawartych w dokumentacji
• Jako techniczna karta katalogowa rozumie się:
Techniczna karta katalogowa (przedstawiająca istotne parametry techniczne i technologiczne oferowanej oprawy) która na potwierdzenie autentyczności zawartych danych w przedstawianej wersji powinna być także ogólnodostępna i być zamieszczona z możliwością pobrania na oficjalnej stronie WWW producenta oferowanych opraw LED w zakładce prezentującej oferowane produkty przez producenta. Dostęp do karty technicznej na stronie producenta powinien być publiczny, ogólny, intuicyjny, łatwy i czytelny dla wszystkich potencjalnie zainteresowanych bez konieczności wskazywania specjalnej lub ukrytej ścieżki dostępu lub nie wymaga specjalnego linku wskazanego przez producenta.
• Jako Plik fotometryczny w formacie ".ltd" rozumie się:
Fotometryczny plik wsadowy oferowanych opraw LED do programów, do kalkulacji fotometrycznych zapisany w ogólnie stosowanym formacie „.ltd „ dając możliwość wykonania obliczeń fotometrycznych w programach kalkulacyjnych jak Dialux, DialuxEVO, Relux itp.
• Jako instrukcja montażu i instalacji rozumie się:
Oryginalną, kompletną i szczegółową instrukcję instalacji, i montażu oferowanych oprawy LED przygotowaną oficjalnie przez producenta opraw LED, przesłaną w wersji elektronicznej np. pliku PDF, zawierającą pełną instrukcję dla wykonawcy lub instalatora jak prawidłowo zainstalować, przyłączyć do sieci zasilania oraz uruchomić oferowane oprawy LED zgodnie z wytycznymi producenta, także dla zachowania przyszłej gwarancji producenta na oferowany produkt.
• Jako lista komponentów z raportu z badania do certyfikatu ENEC rozumie się:
Lista komponentów wyposażenia oferowanej oprawy LED ujętych certyfikatem ENEC, które można zastosować w obrębie certyfikatu ENEC w oferowanym produkcie. Lista komponentów jest elementem integralnym raportu z badania oprawy w celu certyfikacji ENEC, który wskazuje jakie komponenty może wykorzystać producent by oprawa jako gotowy produkt miała prawo legitymować się ostatecznie certyfikatem ENEC. Zastosowanie komponentów nie ujętych powoduję utratę certyfikatu przez produkt zgodnie z warunkami ENEC
• Jako pełny certyfikat ENEC rozumie się:
Dokument certyfikatu ENEC oferowanej oprawy LED wraz z aneksem do certyfikatu określającym specyfikację certyfikowanego produktu
• Jako raport z badania żywotności źródła światła zainstalowanego w oferowanej oprawie LED rozumie się:
Raport z badania źródła światła w oferowanej oprawie LED z uwzględnieniem wykresu amortyzacji strumienia świetlnego zgodnie z IEC/EN 62722-2-1 (B10).
• Jako Certyfikat ENEC rozumie się:
Certyfikat ENEC oferowanej oprawy LED lub równoważny wydany w programie typu 5 zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17067 w nadzorze, z zachowaniem reżimów produkcji i jej powtarzalności wykonany w rygorze i standardzie zgodnym z przyjętym standardem dla ENEC przez niezależne akredytowane laboratorium (jednostkę badawczą mającą w zakresie takie badania, akredytowaną w PCA [Polskie Centrum Akredytacji]) spełniające tożsame warunki jak w wypadu certyfikatu ENEC zakończony wydaniem certyfikatu wraz z aneksem i szczegółowym raportem z badania
• Jako Certyfikat ENEC+ rozumie się:
Certyfikat ENEC+ oferowanej oprawy LED lub równoważny wykonany w rygorze i standardzie zgodnym z przyjętym standardem dla ENEC+ przez niezależne akredytowane laboratorium (jednostkę badawczą mającą w zakresie takie badania, akredytowaną w PCA [Polskie Centrum Akredytacji]) spełniając tożsame warunki jak w wypadu procedury certyfikatu ENEC+ zakończony wydaniem certyfikatu wraz z aneksem i szczegółowym raportem z badania potwierdzający parametry funkcjonalne wyrobu jak m.in.: trwałość, skuteczność świetlna, rozsył światłości, prąd i napięcie zasilania, strumień świetlny, maksymalna temperatura pracy, temperatura barwowa, wskaźnik, oddawania barw, moc, zakres temperatur otoczenia.
• Jako Certyfikat ZD4i rozumie się:
Certyfikat ZD4i lub równoważny wykonany w rygorze zgodnym z przyjętym standardem dla ZD4i przez niezależne akredytowane laboratorium (jednostkę badawczą mającą w zakresie takie badania, akredytowaną w PCA [Polskie Centrum Akredytacji]) potwierdzający specyfikacje łączności urządzeń zewnętrznych Zhaga Book 18 wersja 2 ze specyfikacjami DiiA dotyczącymi uniwersalnej magistrali DALI dla opraw oświetleniowych (intra-luminaire DALI). Certyfikat powinien potwierdzać wszystkie najważniejsze funkcje, takie jak dopasowanie mechaniczne, komunikacja cyfrowa, raportowanie danych i zapotrzebowanie na energię elektryczną w jednej oprawie oświetleniowej. Powinien potwierdzić zgodność operacyjną opraw (sterowników) i urządzeń peryferyjnych, np. węzłów łączności.

3. W wypadku niejasności oraz braku jednoznaczności w przedstawionych materiałach dowodowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania oferenta do dostarczenia reprezentatywnej próbki oferowanej oprawy LED o mocy zgodnej z mocą jednej z oferowanych opraw LED (w terminie do 7 dni od wezwania do uzupełnienia) w celu przeprowadzenia badania laboratoryjnego pod nadzorem wyższej uczelni technicznej dla potwierdzenia deklarowanych właściwości oferowanej oprawy LED. Dostarczona oprawa w wypadku zaakceptowania, pozostanie zdeponowana u Zamawiającego do czasu zakończenia inwestycji jak oprawa wzorcowa dla realizacji zadania., która będzie porównana z pulą faktycznie dostarczonych opraw LED.
4. Wszystkie nazwy własne, oznaczenia indywidualne oraz przywołane modele opraw LED należy przyjąć jako referencyjne i w wypadku ich pojawienie zastosować zasadę „lub równoważne”.
UWAGA !!!
Materiał pozyskany z demontażu pozostaje w dyspozycji Zamawiającego.
Zamawiający oświadcza, że zadanie inwestycyjne pt.: „Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Buczek” jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ). Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena ofertowa (60%)
2) Kryterium jakościowe (40%)
1. Kryterium technologiczne technologia wykonania układu optycznego (Rs)
2. Kryterium prąd wysterowania (Kg)
Pozostałe zapisy zawarte są w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 1. Kryterium technologiczne technologia wykonania układu optycznego (Rs)

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium prąd wysterowania (Kg)

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności. Warunki udziału mogą dotyczyć:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – w niniejszym postępowaniu Zamawiający określa ten warunek w następujący sposób – w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali, tj. zakończyli, 1 usługę/dostawę związaną z montażem (wymianą, modernizacją) oświetlenia drogowego/ ulicznego lub parku lub innego miejsca publicznego, w ramach której zamontowano minimum 300 sztuk opraw oświetlenia ze źródłami LED;
b) dysponują lub będą dysponować 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji (kierownik budowy).
c) dysponują lub będą dysponować 1 osobą posiadającą uprawnienia: świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-
pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu min. 1kV
i sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego (tzw. SEP-D do 1kV).
Nie dopuszcza się wskazywania tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe do złożenia wraz z ofertą:
1. Na potwierdzenie zasadności zastosowania oferowanych opraw LED oferent winien przedłożyć:
• Wykonane obliczenia fotometryczne w celu potwierdzenie spełnienia opisanych w dokumentacji założeń fotometrycznych dla dróg oraz dla obiektów w formie pliku PDF (na wezwanie zamawiającego także obliczenia w wersji roboczej, edytowalnej właściwego programu w jakim zostały wykonane w formie pliku wsadowego do programu fotometrycznego np. „.dlx” dla Dialux lub inny właściwy format zgodnie z użytym programem do symulacji fotometrycznych).
• Przedstawienie technicznych kart katalogowych oferowanych opraw LED.
• Przedstawienie dokumentu certyfikatu ZD4i dla oferowanych opraw – lub równoważny
• Przedstawienie dokumentu pełnego certyfikatu ENEC dla oferowanych opraw – lub równoważny
• Przedstawienie kompletnej listy komponentów z raportu z badania do certyfikatu ENEC dla oferowanych opraw – lub równoważnego certyfikatu, który przedstawia się zamiast ENEC
• Przedstawienie dokumentu certyfikatu ENEC+ dla oferowanych opraw – lub równoważny
• Przedstawienie instrukcji montażu i instalacji oferowanych opraw LED
• Przedstawienie plików fotometryczny w formacie ".ltd" oferowanych opraw LED
• Przedstawienie certyfikatów i dopuszczeń CE dla oferowanych opraw LED
• Przedstawienie raportów z badania żywotności źródła światła zainstalowanego w oferowanej oprawie LED
Pozostałe zapisy zawiera SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe do złożenia wraz z ofertą:
1. Na potwierdzenie zasadności zastosowania oferowanych opraw LED oferent winien przedłożyć:
• Wykonane obliczenia fotometryczne w celu potwierdzenie spełnienia opisanych w dokumentacji założeń fotometrycznych dla dróg oraz dla obiektów w formie pliku PDF (na wezwanie zamawiającego także obliczenia w wersji roboczej, edytowalnej właściwego programu w jakim zostały wykonane w formie pliku wsadowego do programu fotometrycznego np. „.dlx” dla Dialux lub inny właściwy format zgodnie z użytym programem do symulacji fotometrycznych).
• Przedstawienie technicznych kart katalogowych oferowanych opraw LED.
• Przedstawienie dokumentu certyfikatu ZD4i dla oferowanych opraw – lub równoważny
• Przedstawienie dokumentu pełnego certyfikatu ENEC dla oferowanych opraw – lub równoważny
• Przedstawienie kompletnej listy komponentów z raportu z badania do certyfikatu ENEC dla oferowanych opraw – lub równoważnego certyfikatu, który przedstawia się zamiast ENEC
• Przedstawienie dokumentu certyfikatu ENEC+ dla oferowanych opraw – lub równoważny
• Przedstawienie instrukcji montażu i instalacji oferowanych opraw LED
• Przedstawienie plików fotometryczny w formacie ".ltd" oferowanych opraw LED
• Przedstawienie certyfikatów i dopuszczeń CE dla oferowanych opraw LED
• Przedstawienie raportów z badania żywotności źródła światła zainstalowanego w oferowanej oprawie LED
Pozostałe zapisy zawiera SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł.
2) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej formie lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).
3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 69 9270 1016 0100 0013 2001 0202. W tytule przelewu zaleca się podanie sygnatury postępowania: IKP.7013.11.2024. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie zamawiającego.
4) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej przy użyciu:
a) platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres ePUAP zamawiającego (Urząd Gminy w Buczku): /gminabuczek/SkrytkaESP,
c) poczty elektronicznej: inwestycje@buczek.org.pl.
6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, z treści dokumentu ustanawiającego gwarancję/poręczenie wynikać musi, że jest on bezwarunkowy, nieodwołalny i płatny na pierwsze żądanie zamawiającego.
7) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w treści dokumentu musi wynikać, że zlecającymi są wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z wskazaniem ich danych (nazw albo imion i nazwisk, siedzib albo miejsc zamieszkania i adresów) lub z treści dokumentu ustanawiającego gwarancję/poręczenie musi wynikać, że przez wykonawcę/zlecającego należy rozumieć nie tylko podmiot oznaczony w tym dokumencie, ale i wszystkich, z którymi zdecyduje się złożyć ofertę. Udział w postępowaniu wspólników spółki cywilnej traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia.
Pozostałe zapisy zawiera SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonane na podstawie jednorazowej zaliczki w wysokości 5% wartości wynagrodzenia brutto i rachunku/faktury końcowej.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W treści umowy podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy w zakresie przedmiotu umowy, terminu wykonania i wynagrodzenia wykonawcy. Dopuszcza się ponadto w porozumieniu z wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla zamawiającego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: oferty należy składać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.