Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00577773/01 - Wynik z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH/LEKÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orzeszkowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-208
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowie.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdansk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH/LEKÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0cd2c11-8220-4448-88dd-877f6a8d1107
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00311753/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa leków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9729423.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/972942
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/972942
2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentów zamówienia nie wymaga logowania.
3. Za datę wpływu ofert, informacji, dokumentów lub oświadczeń, przyjmuje się datę ich wczytania na Platformie lub poczcie elektronicznej.
4. Wykonawca, za pośrednictwem Platformy, może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
5. Zamawiający dopuszcza składanie pytań drogą e-mailową, na adres: przetargi@pogotowie.gdansk.pl, ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania. Maksymalna wielkość załączonego pliku do pojedynczej wiadomości: 30 MB
6. Zamawiający zaleca przekazywanie pytań również w formie edytowalnej.
7. Zasady zwracania się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ oraz udzielania przez zamawiającego wyjaśnień, określa art. 284 ustawy Pzp. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 z późn.zm.).
9. W przypadku zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Zamawiający zaleca podpisywanie dla dokumentów:
a) w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES,
b) dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis formatem XAdES.
10. W przypadku zastosowania podpisu zaufanego :
a) którego efektem jest powstanie pliku .xml wielkość tego pliku po podpisaniu nie może przekraczać 10 MB,
b) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
c) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
11. W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawierającego podpis.
12. Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/972942 tj.:
stały dostęp do sieci Internet,
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0 lub Firefox ver.46 i późniejsze lub Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze,
włączona obsługa JavaScript,
oprogramowanie służące do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów pdf.
13. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pdf, .doc, .docx, xml,.xls,.xlsx .jpg, .zip, lub .rar , przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf
a) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB,
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
cd pkt XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku, ul. Elizy Orzeszkowej 1, 80-208 Gdańsk;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH/LEKÓW prowadzonym w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami;
3. dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/06/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia - sukcesywna dostawa: Zamawiana ilość JEDNOSTKA MIARY
1 Acidum Acetylsalicylicum 0,3 g x 10 tabl. 60 opakowanie
2 Furosemidum 0,02 g / 2ml x 5 amp. 350 opakowanie
3 Metoclopramide hydrochloride 0,5% 0,01 g / 2ml x 5 amp. 300 opakowanie
4 Sodium bicarbonate 8,4% 20 ml x 10 amp. 20 opakowanie
5 Prasugrel 10 mg x28 tabl 50 opakowanie
6 Sodium chloride 0,9 % 10 ml x 100 amp. ( plastik ) 240 opakowanie
7 Metamizole sodium 2,5 g / 5 ml x 10amp. 1000 opakowanie
8 Captoprilum 25 mg x 30 tabl. 120 opakowanie
9 Captoprilum 12,5 mg x 30 tabl 60 opakowanie
10 Adrenalinum hydrotartaricum 1 mg x 10 amp. 250 opakowanie
11 Atropinum sulfuricum 0,5 mg x 10 amp. 15 opakowanie
12 Atropinum sulfuricum 1 mg x 10 amp. 50 opakowanie
13 Theophylline (Teospirex) 200 mg / 10 ml x 5 amp. 5 opakowanie
14 Amiodaroni hyrochloridum 150 mg / 3 ml x 5 amp. 100 opakowanie
15 Buscolysin 20mg/ml 10 amp.x1 ml. 5 opakowanie
16 Clemastine fumarate 0,002 g / 2 ml x 10 amp. 100 opakowanie
17 4% Dopaminum hydrochloridum 0,2 g / 5 ml x 10 amp. 3 opakowanie
18 Dexamethasone sodium phosphate 0,004 g / 1 ml x 10 amp. 100 opakowanie
19 Dexamethasone sodium phosphate 0,008 g / 2 ml x 10 amp. 300 opakowanie
20 Drotaverine hydrochloride 0,04 g / 2 ml x 5 amp. 450 opakowanie
21 Dextrose 20% 10 ml x 10 amp. 250 opakowanie
22 Dextrose 40% 10 ml x 10 amp. 10 opakowanie
23 Glyceryl trinitrate 0,4 mg / 200 dawek - aerozol 30 opakowanie
24 Glucagon hydrochloride 0,001 g / 1 ml (ampułkostrzykawka) 50 opakowanie
25 Hydroxyzine hydrochloride 0,1 g / 2 ml x 10 amp. 150 opakowanie
26 Hydroxyzine hydrochloride 25 mg x 30 tabl 150 opakowanie
27 Corhydron 100 mg x 5 fiolek z proszkiem + amp. Wody do wstrzykiwań 250 opakowanie
28 Ketoprofen 0,1 / 2ml x 10 amp. 150 opakowanie
29 Heparinum 5000 j.m./ 5 ml x 10 fiolek 20 opakowanie
30 Lidocaine hydrochloride 2% 0,02 g żel po 30 g "U" 15 opakowanie
31 Lidocaine hydrochloride 0,02 g 2 ml x 10 amp 2% 100 opakowanie
32 Magnesium sulfuricum 20% 2 g / 10 ml x 10 amp 150 opakowanie
33 Isosorbidi mononitras 20mg tabl x 60 5 opakowanie
34 Metoprolol tartarate 1 mg / ml x 5 amp. X 5ml 120 opakowanie
35 Naloxone 0,4 / 1 ml x 10 amp 20 opakowanie
36 Urapidil 25 mg / 5 ml x 5 amp. 100 opakowanie
37 Oxytocinum 5 jm 1 ml x 5 amp. Poza lodówką! GRINDEX 2 opakowanie
38 Propofol 1% 20ml 10mg 1ml x 5 amp. 3 opakowanie
39 Paracetamol czopki 500 mg x 10 10 opakowanie
40 Paracetamol czopki 250 mg x 10 15 opakowanie
41 Paracetamol czopki 125 mg x 10 10 opakowanie
42 Papaverinum hydrochloride 0,04 / 2 ml x 10 amp. 80 opakowanie
43 Salbutamol sulfate 0,5 mg / 1 ml x 10 amp. 40 opakowanie
44 Ventolin 5 mg w 2,5 ml x 20 amp.( roztwór do nebulizacji) 70 opakowanie
45 Flumazenil 0,5 mg / 5 ml x 5 amp. 10 opakowanie
46 Tramadol hydrochloride 0,05/ 2ml x 10 amp. 20 opakowanie
47 Suxamethonium chloride 200 mg x 10 amp. 3 opakowanie
48 3% Hydrogenium peroxydatum 100 g 400 opakowanie
49 Paracetamol 500 mg x 50 tab(l blistry po 10 tabl.) 30 opakowanie
50 Paracetamol 100ml x 10 fiolek(PLASTIK) 180 opakowanie
51 Budesonidum zawiesina do nebulizacji 0,5 mg/ml 2 ml x 20 ampułek 60 opakowanie
52 Norepinefrine bitartare 4mg/4ml a 10 amp. 15 opakowanie
53 Norepinefryne bitartare 1mg/mlx10amp.POZA LODÓWKĄ 30 opakowanie
54 Ketoprofen 100mg x 30 tab. ( blistry ) 40 opakowanie
55 Ibuprofen 200mg x 60 tabl. 60 opakowanie
56 Adenosine 6 mg 2 ml x 6 fiolek 100 opakowanie
57 Paracetamol 50ml x 10 fiolekPLASTIK 60 opakowanie
58 Metamizole sodium 0,5g/ml 5 amp. X 2 ml 400 opakowanie
59 Thiethylperazin 6,5 mg 1 ml x 5 ampułek 220 opakowanie
60 Ticagrelor 90mg tab x 56sztuk 15 opakowanie
61 Acidum tranxeamicum 100mg/ml 100 opakowanie
62 Fenoteroli hydrobromidum+Ipratropii bromidum (0,5+0,25) roztw.do nebulizacji 15 opakowanie
63 Rocuronii bromidum 10mg/ml 10x10ml 90 dni poza lodówką ! 2 opakowanie
64 Pantoprazolum 40mg proszek do sporządzenia roztw.do wstrzykiwańX10 5 opakowanie
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
§ 1 ust. 3 wzoru umowy:Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów farmaceutycznych/leków są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty farmaceutyczne/leki celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy zamówienia bieżącego/częściowego w trybie tzw. zwykłym pakiet od 1 do 7
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia - sukcesywna dostawa: Zamawiana ilość JEDNOSTKA MIARY
1 Fentanyl citrate 0,1 mg / 2 ml x 50 amp. 25 opakowanie
2 Morphini sulfas 0,01 g / 1 ml x 10 amp. 70 opakowanie
3 Diazepam 0,01 g / 2 ml x 50 amp. 25 opakowanie
4 Diazepam 5 mg / 2,5 ml wlewki x 5 szt. 10 opakowanie
5 Diazepam 10 mg / 2,5 ml wlewki x 5 szt. 10 opakowanie
6 Diazepam 0,005 g x 20 tabl. 50 opakowanie
7 Clonazepam1 mg / 1 ml x 10 amp. 30 opakowanie
8 Midazolamum 5 mg / 5 ml x 10 amp. 25 opakowanie
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
§ 1 ust. 3 wzoru umowy:Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów farmaceutycznych/leków są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty farmaceutyczne/leki celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy zamówienia bieżącego/częściowego w trybie tzw. zwykłym pakiet od 1 do 7
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia - sukcesywna dostawa: Zamawiana ilość JEDNOSTKA MIARY
1 5% Dextrose po 250 ml worki 600 sztuki
2 5% Dextrose po 100 ml worki 480 sztuki
3 15% Mannitolum 200 g Aqua pro inj. ad 1000 ml po 250ml worki 20 sztuki
4 15% Mannitolum 200 g Aqua pro inj. ad 1000 ml po 100ml worki 20 sztuki
5 Sodium chloride 0,9% po 500 ml worki 1000 sztuki
6 Sodium chloride 0,9% po 250 ml worki 2000 sztuki
7 Sodium chloride 4,30 g Calcium chloride 0,165 g Kalium chloratum 0,150 g Aqua pro inj. Ad 500 ml po 500 ml. Worki 1000 sztuki
8 Sodium chloride 2,63 Kalium chloratum 0,185g Magnezium chloratum 0,150 g Natrium aceticum 1,84g Natrium gluconicumk 2,51 g Aqua pro inj.ad 500 ml po 500 ml worki 4500 sztuki
9 Sodium chloride 0,9% po 100 ml worki 2500 sztuki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
§ 1 ust. 3 wzoru umowy:Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów farmaceutycznych/leków są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty farmaceutyczne/leki celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy zamówienia bieżącego/częściowego w trybie tzw. zwykłym pakiet od 1 do 7
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zapewnia bezpłatnie 40 glukometrów kompatybilnych z oferowanymi paskami, gwarancję oraz serwis lub wymianę na nowy przez cały okres trwania umowy wraz z przeprowadzeniem bezpłatnego przeszkolenia personelu Zamawiającego.
Lp. Przedmiot zamówienia - sukcesywna dostawa: Zamawiana ilość JEDNOSTKA MIARY
1 Test paskowy do ilościowego oznaczania glukozy we krwi kompatybilny z glucometrem Accu - chek INSTANT ( 1 op x 100 pasków) 450 opakowanie
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
§ 1 ust. 3 wzoru umowy:Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów farmaceutycznych/leków są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty farmaceutyczne/leki celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy zamówienia bieżącego/częściowego w trybie tzw. zwykłym pakiet od 1 do 7
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia - sukcesywna dostawa: Zamawiana ilość JEDNOSTKA MIARY
1 Gazik z włókniny o gramaturze 70g/m2 ,nasączony 70% alkoholem izopropylowym, złożony 4x4,5,a rozłożony 12x12,5,złożony czterokrotnie,9 warstw włókniny,pakowany pojedyńczo w saszetki a 100 szt.Wyrób medyczny klasa I. 20 opakowanie
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
§ 1 ust. 3 wzoru umowy:Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów farmaceutycznych/leków są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty farmaceutyczne/leki celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy zamówienia bieżącego/częściowego w trybie tzw. zwykłym pakiet od 1 do 7
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia - sukcesywna dostawa: Zamawiana ilość JEDNOSTKA MIARY
1 Klopidogrel 300 mg 30 tabl 20 opakowanie
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
§ 1 ust. 3 wzoru umowy:Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów farmaceutycznych/leków są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty farmaceutyczne/leki celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy zamówienia bieżącego/częściowego w trybie tzw. zwykłym pakiet od 1 do 7
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia - sukcesywna dostawa: JEDNOSTKA MIARY Zamawiana ilość
1 antybakteryjna emulsja do higienicznego mycia rąk oraz całego ciała. Neutralne dla skóry Ph o zawartości gliceryny i pochodnej olejku kokosowego, nie powoduje podrażnień.Dzięki zawartości triclosanu posiada właściwości, które nie sprzyjają rozwojowi bakterii Po 500 ml szt. 15
2 antybakteryjna emulsja do higienicznego mycia rąk oraz całego ciała. Neutralne dla skóry Ph o zawartości gliceryny i pochodnej olejku kokosowego, nie powoduje podrażnień.Dzięki zawartości triclosanu posiada właściwości, które nie sprzyjają rozwojowi bakterii po 5 litrów - kanister szt. 4( 20 litrów )
3 Środek o szerokim zakresie działania bakteriostatycznego i bakteriobójczego do dezynfekcji skóry, roztwór bezbarwny zarejestrowany jako produkt leczniczy Po 350 ml szt. 15
4 Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, Zawierający w swoim składzie, propan - 2-ol glukonian chlorheksydynę glicerynę.Spektrum działania: B (w tym MRSA), EN13727, F(C.albicans), EN1275, prątki gruźlicy (M. terrae) EN14348, V(BVDV, Vaccinia, HIV, HCV, ebola, wirus grypy, Herpes simplex) EN 14476 w czasie 30 sek. Wymagane przedłużone działanie dezynfekcji chirurgicznej do 3 godz.. Produkt biobójczy . Po 250 ml ze spryskiwaczem szt. 20
5 Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, Zawierający w swoim składzie, propan - 2-ol glukonian chlorheksydynę glicerynę.Spektrum działania: B (w tym MRSA), EN13727, F(C.albicans), EN1275, prątki gruźlicy (M. terrae) EN14348, V(BVDV, Vaccinia, HIV, HCV, ebola, wirus grypy, Herpes simplex) EN 14476 w czasie 30 sek. Wymagane przedłużone działanie dezynfekcji chirurgicznej do 3 godz.. Produkt biobójczy . Po 500 ml szt. 10
6 Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, Zawierający w swoim składzie, propan - 2-ol glukonian chlorheksydynę glicerynę.Spektrum działania: B (w tym MRSA), EN13727, F(C.albicans), EN1275, prątki gruźlicy (M. terrae) EN14348, V(BVDV, Vaccinia, HIV, HCV, ebola, wirus grypy, Herpes simplex) EN 14476 w czasie 30 sek. Wymagane przedłużone działanie dezynfekcji chirurgicznej do 3 godz.. Produkt biobójczy . Po 5 litrów – kanister szt. 5 (25 litrów)
7 Preparat w formie koncentratu do jednoczesnego mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Nie zawiera aldehydów i fenoli. Posiada przyjemny zapach, nie wymagający spłukiwania. Spektrum i czas działania: B, F, V( BVDV, Vaccinia, HBV, HCV, HIV, Adeno ), Tbc ( M.terrae i M.avium )- 0,5% w 15 minut : wirus Polio, Spory 0,5% w 30 minut Butelka 1 litr z dozownikiem z podziałką szt. 20
8 Preparat w formie koncentratu do jednoczesnego mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Nie zawiera aldehydów i fenoli. Posiada przyjemny zapach, nie wymagający spłukiwania. Spektrum i czas działania: B, F, V( BVDV, Vaccinia, HBV, HCV, HIV, Adeno ), Tbc ( M.terrae i M.avium )- 0,5% w 15 minut : wirus Polio, Spory 0,5% w 30 minut Po 5 litrów kanister szt. 5 ( 25 litrów )
9 Preparat w proszku przeznaczony do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych łącznie z gietkimi endoskopami i materiałami krytycznymi np.. Poliwęglan ( LEXAN ), silicon, szkło akrylowe. Do osiągnięcia spectrum nie wymaga aktywatora. Spectrum działania: bakterie w tym MRSA, grzyby ( c.albicans ), prątki gruźlicy : ( M. terrae, M.avicum ) , wirusy ( HBV, HCV, HDV, HIV, Vaccinia, BVDV ), spory ( Bacillus cereus, Closridium sporogenes ) -. Dobre właściwości myjące również w przypadku silnych zabrudzeń i zaschniętych pozostałości krwi i białka. Pojemnik 1,5 kg - wiadro szt. 12
10 Preparat na bazie etanolu i QAV do szybkiej dezynfekcji powierzchni, sprzętu medycznego oraz trudno dostępnych miejsc poprzez spryskiwanie. Bez aldehydów i fenoli. Spektrum działania : B, MRSA, F, Tbc, HBV, HCV, HIV, Vaccinia, rota, noro. Czas działania adeno - 1 minuta., rota w czasie 30 sek i ebola w czasie 30 sek. Butelka 1 litr ze spryskiwaczem szt. 30 ( 30 litrów )
11 Preparat na bazie etanolu i QAV do szybkiej dezynfekcji powierzchni, sprzętu medycznego oraz trudno dostępnych miejsc poprzez spryskiwanie. Bez aldehydów i fenoli. Spektrum działania : B, MRSA, F, Tbc, HBV, HCV, HIV, Vaccinia, rota, noro. Czas działania adeno - 1 minuta., rota w czasie 30 sek i ebola w czasie 30 sek. kanister 5 litrowy szt. 30 (150 litrów)
12 Bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji nieinwazyjnych wyrobów medycznych X 100 szt (Tuba) szt. 15
13 Bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji nieinwazyjnych wyrobów medycznych X 100 szt (zapas) szt. 20
14 Preparat przeznaczony do zabiegów antyseptycznych związanych z raną,błoną śluzowąi skórą. Bezbarwny,gotowy do użycia.Zawierający dichlorowodorek octenidyny.Bez jodu,poliheksanidynyi chlorheksydyny.Spektrum działania: B(łącznie z MRSA,Mycoplasma hominis,Chlamydia trachomatis),F,drożdżaki,pierwotniaki(łącznie z Trichomonas vaginalis),V(HIV,HBV,HCV,Herpes simplex).Produkt leczniczy. OPAKOWANIE 1 litr 10
15 Preparat przeznaczony do zabiegów antyseptycznych związanych z raną,błoną śluzowąi skórą. Bezbarwny,gotowy do użycia.Zawierający dichlorowodorek octenidyny.Bez jodu,poliheksanidynyi chlorheksydyny.Spektrum działania: B(łącznie z MRSA,Mycoplasma hominis,Chlamydia trachomatis),F,drożdżaki,pierwotniaki(łącznie z Trichomonas vaginalis),V(HIV,HBV,HCV,Herpes simplex).Produkt leczniczy. Opakowanie 250 ml ze spryskiwaczem szt. 25
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
§ 1 ust. 3 wzoru umowy:Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów farmaceutycznych/leków są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty farmaceutyczne/leki celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy zamówienia bieżącego/częściowego w trybie tzw. zwykłym pakiet od 1 do 7
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY:1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SWZ.
2. Formularz/e asortymentowo-cenowy/e, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SWZ na pakiety dowolnie wybrane przez Wykonawcę.
3. Pełnomocnictwo zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jedną ofertę, która musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczona będzie Zamawiającemu umowa regulująca zasady współpracy uczestników postępowania w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, okres gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców występujących w formie spółki cywilnej, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczona będzie Zamawiającemu umowa spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym zał. nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej Open Nexus: https://platformazakupowa.pl/transakcja/972942
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-19
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 2, 3 i 4 ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).OŚWIADCZENIE SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 2, 3 i 4 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawca. Oświadczenie te może być złożone przez pełnomocnika, jednakże musi dotyczyć wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.