Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00495006/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
- 2022/BZP 00502766/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-19
- 2023/BZP 00077083/01 - Wynik z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Mielno w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mielno
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920653
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 10
1.4.2.) Miejscowość: Mielno
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-032
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gmina.mielno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielno.bip.net.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495334
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00495006
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Umowa stanowi gwarancję niezmienności cen, jednakże Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany Cennika Usług Powszechnych w trybie przewidywanym w Ustawie Prawo Pocztowe i zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej,
3) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
4) zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacjach i na zasadach określonych w art. 456 ustawy Pzp.
Po zmianie:
Umowa stanowi gwarancję niezmienności cen, jednakże Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany Cennika Usług Powszechnych w trybie przewidywanym w Ustawie Prawo Pocztowe i zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej,
3) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
4) zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacjach i na zasadach określonych w art. 456 ustawy Pzp.
Na podstawie art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, na następujących zasadach:
1) Strony mają prawo do żądania zmiany wynagrodzenia w momencie, gdy ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia zmienią się o więcej niż
5 %.
2) Weryfikacja zmiany cen materiałów lub kosztów dokonywana będzie w oparciu o wskaźnik zmiany cen lub kosztów ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, obowiązujący na dzień składania wniosku o zmianę wynagrodzenia.
3) Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia określa się na nie wcześniej niż
6 miesięcy od daty zawarcia umowy.
4) Zmiana wynagrodzenia następować może nie częściej niż raz na 3 miesiące oraz nie później niż 1 miesiąc przed terminem zakończenia realizacji zamówienia.
5) Celem dokonania zmiany wynagrodzenia, strona umowy składa wniosek o zmianę wynagrodzenia wraz z odpowiednim uzasadnieniem, do którego załącznikiem jest szczegółowy kosztorys/kalkulacja pokazujący różnice w cenach oraz wpływ zmiany cen na koszt wykonania zamówienia.
6) Wpływ zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nie może stanowić podstawy do zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy.
7) Maksymalna całkowita wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający wynosi do 10 % całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy.
8) Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się zarówno wzrost cen, jak i ich obniżenie, względem cen przyjętych przez Wykonawcę w kalkulacji cenowej załączonej do oferty.
9) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z punktami 1 - 8 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki: przedmiotem umowy są dostawy lub usługi oraz okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
10) Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem jej nieważności.
INNE PRZETARGI MIELNO
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Mielno w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Mielno w roku 2025
więcej: przetargi MIELNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- świadczenie usług pocztowych dla Gminy Tarnowo Podgórne.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Strykowie
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Zgierz
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Urzędu Gminy w Osieku Małym w okresie od 1.01.2025 roku do 31.12.2028 roku
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.