Og³oszenie z dnia 2024-11-22
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Mielno w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Mielno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920653
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Boles³awa Chrobrego 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-032
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gmina.mielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mielno.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Mielno w roku 2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f9cb26a7-1e90-4418-99df-f919a3360985
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00609579
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00016883/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Mielno w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9cb26a7-1e90-4418-99df-f919a33609853.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owy opis znajduje siê w rozdziale XVI SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w Mielnie,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@gmina.mielno.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Gminy Mielno, z wy³±czeniem jednostek organizacyjnych gminy, us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, a tak¿e odbiór przesy³ek z siedziby zamawiaj±cego (w dni robocze) w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Rodzaje i ilo¶æ przesy³ek pocztowych do realizacji w ramach przedmiotowej us³ugi zosta³y opisane w za³±czniku nr 1 do SWZ. Wskazane w za³±czniku nr 1 ilo¶ci przesy³ek ka¿dego rodzaju zosta³y okre¶lone szacunkowo i nie s± ilo¶ciami zobowi±zuj±cymi zamawiaj±cego oraz bêd± ulega³y zmianie w danych rodzajach w zale¿no¶ci od potrzeb zamawiaj±cego.
Maj±c na uwadze fakt, i¿ czê¶æ przesy³ek listowych rejestrowanych przeznaczonych do nadania stanowi± przesy³ki zawieraj±ce pisma urzêdowe (w trybie postêpowania administracyjnego, cywilnego, podatkowego, egzekucyjnego) zamawiaj±cy wymaga by potwierdzenie nadania tych przesy³ek mia³o moc dokumentu urzêdowego. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ aby Wykonawca wykonywa³ powy¿sz± us³ugê za po¶rednictwem operatora wyznaczonego.
Warto¶æ nale¿no¶ci za ¶wiadczenie us³ug pocztowych obliczana bêdzie w okresach miesiêcznych, jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesy³ki oraz rzeczywistej ilo¶ci przesy³ek danego rodzaju.
Przedmiot zamówienia winien byæ realizowany na zasadach okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa, w szczególno¶ci w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r., poz. 1640).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty innowacyjne4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿lwio¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Us³uga odbioru przesy³ek na tzw. pilny telefon
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Zamawiaj±cy ustanawia warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie zwi±zanym z przedmiotem zamówienia.2. W zakresie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie zwi±zanym z przedmiotem zamówienia o udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ Wykonawca, posiadaj±cy przewidziane prawem, na mocy art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe – aktualny na dzieñ sk³adania ofert – wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej Rzeczypospolitej Polskiej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych tj. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego (na podstawie § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporz±dzenia);
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych tj. aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1 Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale XII ust. 2 SWZ, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji. Odpowiednio do postanowieñ ust. 3 sk³adane s± podmiotowe ¶rodki dowodowe na wezwanie zamawiaj±cego.
6. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiaj±cy na podstawie art. 59 ustawy, za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa stanowi gwarancjê niezmienno¶ci cen, jednak¿e Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i us³ug,
2) zmiany Cennika Us³ug Powszechnych w trybie przewidywanym w Ustawie Prawo Pocztowe i zatwierdzonej przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej,
3) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
4) zasad podlegania ubezpieczeniu spo³ecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
Na podstawie art. 439 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, na nastêpuj±cych zasadach:
1) Strony maj± prawo do ¿±dania zmiany wynagrodzenia w momencie, gdy ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia zmieni± siê o wiêcej ni¿ 5 %.
2) Weryfikacja zmiany cen materia³ów lub kosztów dokonywana bêdzie w oparciu o wska¼nik zmiany cen lub kosztów og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, obowi±zuj±cy na dzieñ sk³adania wniosku o zmianê wynagrodzenia.
3) Pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia okre¶la siê na nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy od daty zawarcia umowy.
4) Zmiana wynagrodzenia nastêpowaæ mo¿e nie czê¶ciej ni¿ raz na 3 miesi±ce oraz nie pó¼niej ni¿ 1 miesi±c przed terminem zakoñczenia realizacji zamówienia.
5) Celem dokonania zmiany wynagrodzenia, strona umowy sk³ada wniosek o zmianê wynagrodzenia wraz z odpowiednim uzasadnieniem, do którego za³±cznikiem jest szczegó³owy kosztorys/kalkulacja pokazuj±cy ró¿nice w cenach oraz wp³yw zmiany cen na koszt wykonania zamówienia.
6) Wp³yw zmiany ceny materia³ów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nie mo¿e stanowiæ podstawy do zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy.
7) Maksymalna ca³kowita warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy wynosi do 10 % ca³kowitego wynagrodzenia Wykonawcy.
8) Przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów rozumie siê zarówno wzrost cen, jak i ich obni¿enie, wzglêdem cen przyjêtych przez Wykonawcê w kalkulacji cenowej za³±czonej do oferty.
9) Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z punktami 1 - 8 zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce warunki: przedmiotem umowy s± dostawy lub us³ugi oraz okres obowi±zywania umowy przekracza 6 miesiêcy.
10) Zmiana umowy wymaga sporz±dzenia aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem jej niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê sk³ada siê za po¶rednictwe Platformy e-Zamówienia z uwzglêdnieniem zasad opisanych w rozdziale XX SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-31
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakoñczeniu negocjacji zamawiaj±cy zaprosi wykonawców do sk³adania ofert dodatkowych (art. 275 pkt 2 ustawy).2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji do nie wiêcej ni¿ trzech, stosuj±c przy tym kryterium oceny ofert: cena oferty brutto, pocz±wszy od Wykonawcy oferuj±cego cenê najni¿sz±.
3. Negocjacje tre¶ci ofert:
1) nie mog± prowadziæ do zmiany tre¶ci SWZ;
2) dotycz± wy³±cznie tych elementów tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
4. Do ewentualnych negocjacji tre¶ci ofert zastosowanie bêd± mia³y przepisy art. 287-291, 293-294 i 296 ustawy, odpowiednio do przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy (negocjacje fakultatywne).
INNE PRZETARGI MIELNO
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Mielno w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Mielno w roku 2025
wiêcej: przetargi MIELNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzêdu Pracy w Zgierzu od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- ¶wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Tarnowo Podgórne.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzêdu Miejskiego w Strykowie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy Zgierz
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Urzêdu Gminy Aleksandrów Kujawski w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych dla Urzêdu Gminy w Osieku Ma³ym w okresie od 1.01.2025 roku do 31.12.2028 roku
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.