Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00369743/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
- 2022/BZP 00377525/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Implementacja w systemie SAP koncepcji mającej na celu udoskonalenie mechanizmów sprawozdawczości w postaci Planu Rzecz-Fin Uniwersytetu Śląskiego oraz ewidencji i zarządzania budżetem prac badawczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323591380
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Implementacja w systemie SAP koncepcji mającej na celu udoskonalenie mechanizmów sprawozdawczości w postaci Planu Rzecz-Fin Uniwersytetu Śląskiego oraz ewidencji i zarządzania budżetem prac badawczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea25faa0-3f04-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Jeden Uniwersytet - Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369743/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.040.2022.UGK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 333333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest implementacja w użytkowanym przez Zamawiającego systemie SAP ERP koncepcji (zwanej dalej Rozwiązaniem) mającej na celu udoskonalenie mechanizmów sprawozdawczości w postaci Planu Rzeczowo – Finansowego Uniwersytetu Śląskiego oraz ewidencji i zarządzania budżetem prac badawczych, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia – załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c. Zaimplementowana koncepcja ma być dostępna dla potencjalnych 3650 użytkowników systemu SAP.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) implementację koncepcji,
b) przekazanie kodów źródłowych
c) udostępnienie na czas nieoznaczony niewyłącznych licencji na użytkowanie Rozwiązania dla potencjalnych 3650 użytkowników systemu SAP,
d) przekazanie pełnej dokumentacji wykonanych prac,
e) przeszkolenie pracowników w zakresie kompleksowej obsługi Rozwiązania,
f) utrzymanie Rozwiązania (wsparcie techniczne i rozwojowe)
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach: Koncepcja (załącznik 2 do SWZ), Metodyka projektu (załącznik 2c do SWZ), Zasady usuwania błędów (załącznik 2b do SWZ), Opis techniczny SAP (załącznik 2a do SWZ);
4) Termin realizacji: start produktywny do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie później niż do 30.06.2023 r.
5) Wymagany minimalny okres wsparcia technicznego (gwarancja): 12 miesięcy od dnia startu produktywnego oraz 12 miesięcy świadczenia usług wsparcia rozwojowego od dnia startu produktywnego, w tym 10 osobodni konsultanta. Bieg terminu wsparcia technicznego i rozwojowego rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
6) Wymagany maksymalny czas usunięcia błędów, zgodnie z załącznikiem 2b, liczony od momentu zgłoszenia:
Błąd krytyczny - do 48 h,
Błąd poważny - do 5 dni roboczych,
Błąd zwykły - do 10 dni roboczych.
Dni robocze, to dni od poniedziałku do piątku w dni nie będące ustawowo dniami wolnymi od pracy w godzinach 7.30 – 15.30.
Czas usunięcia błędów stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego czasu, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
9) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
10) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
11) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
12) Z uwagi na rodzaj zamówienia, Zamawiający nie przewiduje obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w art. 95 ustawy Pzp.
13) Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
14) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia; Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470198,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470198,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470198,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABILE Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522044981
7.3.3) Ulica: Chałubińskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-613
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470198,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej typu "blade", a także udzielenie gwarancji jakości i wsparcia technicznego na oferowane rozwiązanie.
- Zakup sprzętu sieciowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd.
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach zadania "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rawicz" w ramach realizacji projektu p.n. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie stworzenia Arcarium - cyfrowe, kompleksowe i uniwersalne środowisko pracy z rękopisami w Bibliotece Jagiellońskiej, zintegrowane z Jagiellońską Biblioteką Cyfrową .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.