Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00449104/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00463850/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont istniejącego ŚDS w Lubieszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LINIEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa, 3
1.5.2.) Miejscowość: Liniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-420
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/liniewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont istniejącego ŚDS w Lubieszynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f65b43c-c4a8-4b05-bf31-0b1bc3f82ab8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024869/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont istniejącego ŚDS w Lubieszynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449104
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPGK/17/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego ŚDS w Lubieszynie.
Zadanie będzie realizowane z zachowaniem nieprzerwanej pracy w budynku.
2. W ramach zadania inwestycyjnego przewiduje się :
1) Docieplenie ścian zewnętrznych ( od środka ) wełna mineralną wraz z wykonaniem ścianki z k-g ( w łazienkach płyty
wodoodporne). Szpachlowanie, malowanie, remontowanych pomieszczeń ( szpachlowanie ścian z kg)
2) Wymiana stolarki okiennej w „starej części budynku” wraz z parapetami i obróbkami .
3) Wymiana drzwi wejściowych w „ starej części budynku”
4) Wymiana podokienników,
5) Malowanie wszystkich ścian i sufitów w budynku,
6) Wymiana okładzin ścian w łazienkach na parterze wraz z demontażem i przebudową instalacji wod-kan ( w związku
wykonaniem izolacji termicznej ścian zewnętrznych),
7) Roboty rozbiórkowe w łazience na parterze,
8) Montaż armatury wod- kan w łazienkach na parterze, montaż wyposażenia,
9) Instalacja elektryczna wymiana gniazd elektrycznych w miejscu montażu ścianek g-k wraz z wydłużeniem okablowania w
miejscu montażu izolacji termicznej ( dotyczy tylko ścian zewnętrznych budynku na których wykonana zostanie warstwa
izolacyjna wraz okładziną z k-g.
10) Przedłużenie orurowania, wymiana grzejników,
11) Montaż wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniu łazienki na piętrze.
12) wykonanie przyłącza gazu wraz ze szafką gazową,
3. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej, tj. w dokumentacji projektowej wykonawczej wskazano konkretnych producentów, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – celem rzetelnego opracowania projektu, umożliwiając jego jednoznaczne odczytanie, wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne”.
4. Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty przeprowadzona została przez wykonawców wizja lokalna, która odbędzie się w dniu 14.08.2024 r. o godzinie 10:00 w Lubieszynie w ośrodku
5. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza
jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego
standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla
przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego
producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania materiałów równoważnych w stosunku do opisanych i
podanych w wymaganych parametrach w SWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie
również prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ, opis techniczny, opinia konserwatora
zabytków, program robót budowlanych, zgłoszenie, przedmiar.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie
również prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów.
9. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić: rękojmi i gwarancji na roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy
(Uwaga: kryterium oceny ofert) - liczonych od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego robót.
10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy
Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353102,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398286,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353102,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany Krasbud, Ryszard Krause
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190889760
7.3.4) Miejscowość: Smętowo Chmieleńskie
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "KRASBUD" RYSZARD KRAUSE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "KRASBUD" RYSZARD KRAUSE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353102,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI LINIEWO
- Udzielenie Gminie Liniewo kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu do kwoty 2 000 000, 00 zł
- "Przebudowa drogi na terenie Gminy Liniewo - III etap"
więcej: przetargi LINIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont łazienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze.
- Utworzenie żłobka publicznego w Mieście Radymnie
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE - II postępowanie
- Wykonanie robót remontowych na obiektach PIW w Lublinie znajdujących się przy ulicy Jana Pawła II 3 w Lublinie oraz przy ulicy Spółdzielczości Pracy 3 w Lublinie.
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przychodni zdrowia na potrzeby: Centrum Usług Społecznych oraz Żłobka Gminnego z podziałem na dwa zadania- II postępowanie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.