Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00437878/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa dla gości krajowych i zagranicznych Międzynarodowej Konferencji Naukowej: "Definiowanie przestrzeni architektonicznej - Architektura i Miasto" 17 - 18 listopada 2023 - Kotłownia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pk.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa dla gości krajowych i zagranicznych Międzynarodowej Konferencji Naukowej: "Definiowanie przestrzeni architektonicznej - Architektura i Miasto" 17 - 18 listopada 2023 - Kotłownia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a86640d-6755-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495603
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00317173/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi dostarczania posiłków - catering na terenie PK - podczas spotkań, szkoleń, konferencji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA-2/096/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 247561,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi gastronomiczne / cateringowe obejmujące przygotowanie, dostarczenie i podanie posiłków i napojów zgodnie z harmonogramem
17.11.2023 9:00 do 19:30 na 100 osób – przerwa kawowa ciągła, dwie główne przerwy kawowe, lunch
18.11.2023 9:00 do 16:00 na 100 osób - przerwa kawowa ciągła, jedna główna przerwa kawowa, lunch
Wykonawca jest zobowiązany:
• Dostarczyć stoły koktajlowe w ilości odpowiedniej do liczby uczestników,
• Dostarczyć ekspresy kawowe,
• Przygotować stoły w uzgodnieniu z Organizatorem konferencji (ustawienie stołów, nakrycie ich obrusami, ustawienie zastawy stołowej i rozłożenie serwetek),
• Zapewnić własne naczynia zgodnie z wymaganiami menu,
• Zapewnić obsługę kelnerską. Ilość kelnerów adekwatna do liczby uczestników danego posiłku z zachowaniem sprawnej i dokładnej obsługi,
• Dbać o dokładanie na bieżąco brakujących składników,
• Na bieżąco sprzątać brudne naczynia,
• Zagwarantować świeży posiłek oraz zapewnić , aby ciepłe posiłki podawane były w odpowiedniej temperaturze,
• Dostarczyć posiłki nie później niż 30 minut przed rozpoczęciem ich wydawania.
Godziny serwowania posiłków ustalone zostaną najpóźniej na 2 dni przed terminem organizowanej usługi.
Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia:
I dzień – 17.11.2023:
Przerwa kawowa ciągła na 100 osób bez limitu:
• kawa z ekspresu
• wybór herbat (czarna, owocowa, zielona)
• dodatki: cukier, mleko, cytryna
• woda mineralna
• soki owocowe
• mix kruchych ciasteczek
Dodatkowo na dwóch głównych przerwach kawowych:
• Mini drożdżówka różne smaki (1szt./ os.)
• Mini kanapki dekoracyjne (3 szt./ os.)
• Mini przekąski z ciasta francuskiego (2 szt./os.)
• Ciasto domowe (100 g/ os.)
• Owoce blanszowane (60 g/os.)
Lunch na 100 osób:
• Dwa rodzaje / do wyboru - zupa / krem warzywny (300 ml/os.)
• Jeden rodzaj mięsa / Opcja wege (150 g/os.)
• Dwa rodzaje / do wyboru - dodatek do II dania (np. ziemniaki, makaron, ryż, kasza, 180g/os.)
• Surówka (180 g/os.)
• Tartoletka owocowa (100g/os.)
• Napoje w ramach założeń przerwy kawowej
II dzień - 18.11.2023:
Przerwa kawowa ciągła na 100 osób bez limitu:
• kawa z ekspresu
• wybór herbat (czarna, owocowa, zielona)
• dodatki: cukier, mleko, cytryna
• woda mineralna
• soki owocowe
• mix kruchych ciasteczek
Dodatkowo na jednej głównej przerwie kawowej:
Mini kanapki dekoracyjne (3 szt./osob.)
Ciasto domowe (100 g/osob)
Owoce blanszowane (60 g/osob.)
Lunch na 100 osób:
• Dwa rodzaje/ do wyboru - zupa / krem warzywny (300 ml/os.)
• Jeden rodzaj mięsa / Opcja wege (150 g/os.)
• Dwa rodzaje / do wyboru - dodatek do II dania (np. ziemniaki, makaron, ryż, kasza, 180g/os.)
• Surówka (180 g/os.)
• Tartoletka owocowa (100g/os.)
• Napoje w ramach założeń przerwy kawowej
Szczegółowe warunki, zasady realizacji zamówienia oraz płatności zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16602,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16602,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CaterinGroup S.C. K. Sala, Ł. Mlaskot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120079678
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 188
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-982
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CATERINGROUP K.SALA, Ł.MLASKOT SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
CATERINGROUP K.SALA, Ł.MLASKOT SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16602,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-17 do 2023-11-18INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.